масло за двигателя.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 10 Окт 2008, 2:05

Ами аз си го смених на моята скоростна кутия, и от всичко прочетено по темите до тука явно е добре да се сменя маслото на 25 - 30 хил.км.

Цялата работа ( масло + филтър + труд ) ми излезе 265 лв.

Сега се усеща по-плавно преминаване от скорост на скорост, дори и на място включва доста леко.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Окт 2008, 9:03

@99ufo99, виждам, че си със стептроник, къде си смени маслото и ~колко км. мина след смяната?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 12 Окт 2008, 22:13

Ами един приятел който има същото е39 като мойто ходи в Gemini 4, и остана много доволен, а той кара по 3 - 5 хил. на месец. И след като той няма оплаквания ходих и аз на свой ред, и до сега съм минал към 1500 км. и виждам разлика само към по-плавно включване. И незнам дали си въобразявам ама като че ми гори по-малко колата. Преди тия смяни на масла и филтри и т.н. ми даваше с 1-н резервоар към 850 км. по борд компа. сега ми дава 950 - 1000 км. на извън градско .

Маслото което източиха беше тъмничко, незнам кога е сменяно, колата ми е нов внос, има сервизна книжка ама е на италянски и нищо не разбирам, пише некви работи инспекция 1 - инспекция 2, но реших да си ги сменя аз тия неща, да няма после опсс.. кво стана :) не че ми е правило проблем преди това, ама като четох из форум реших да го сменя превантивно.

В тоя сервиз ми написаха няква сервизна книжка тяхна си, на колко км е сменено и с какво, и след колко да се сменя пак. Предполагам че знаят какво правят пък и не съм чувал лоши коментари по техен адрес.
Докато чаках доста хора дойдоха за смяна на масло на автоматик, явно сервиза е специализиран и хората си разбират от работата. Дано да съм прав :)
И цената в крайна сметка не е кой-знае колко висока, масло + филтър + труд + гарнитура ( за гарнитурата не съм сигурен дали се е наложило да я сменят ) всичко 265 лв. съвсем прилично.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 13 Окт 2008, 9:09

99ufo99 написа:Ами един приятел който има същото е39 като мойто ходи в Gemini 4, и остана много доволен.
И аз там ходих и вече 20х.км нямам проблеми след смяната.
обичам BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 650
Мечтае да кара: BMW М6

Мнение от simke78 » 14 Окт 2008, 9:50

Колеги,около капака,които затваря масления филтър леко изтича масло,само омазва надолу метала.Какво мислите,че е?Дали е уплътнението на капака и може ли да се купи само то?Как става смяната?Мерси предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 13.05.2008
Детайли за колата: E39 525d Touring 2002

Масло за двигателя

Мнение от sandik1 » 17 Окт 2008, 0:35

Моето мнения е че при тези официални представители като Варна карс,Дару Камор и т.н маслата и куп други работи са излишно скъпи,както също така има и доста евтини части.Масло БМВ няма.Това което те продават вероятно някякав наливен Кастрол бутилиран в бутилки БМВ и струва 25-30лв.Такава цена няма никъде.Затова не мислете че като дадете 200лв в един такъв сервиз сте направили кой знае какво.Мое мнение-харесайте си дадена марка масло и пробвайте-колата ще си покаже.Има и нещо такова че скъпите и известни марки имат повече ментета.Аз лично карам с немско Фуч с молибденов сулфид за 12лв/литър и съм мн доволен.В този дух искам да ви кажа също-купих си от Варна Карс подгревни свещи в кутия на БМВ 40лв/бр те по принцип са Беру.Същите на друг магазин са 25лв.Така че мой съвет е купувайте части от дилърите на БМВ само ако ги няма по другите магазини.Сп дискове във Варна Карс са 750 лева комплекта а аз взех немски Цимерман с покрития да не ръждясват за 350 лева.Все си мисля че разликата в качеството няма да е 2 пъти.Да спомена само-приятно бях изненадан от цената на ключовете 73,8лв за сервизния и 326 лв за този с 3 те бутона във Варна Карс.Надявам се да съм бил полезен с нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 17 Окт 2008, 9:39

@sandik1, ясно е че няма такова нещо като БМВ масло, но пък имаш 100% гаранция, че в тази бутилка е точно това масло, което трябва да бъде.
Виждал съм много сервизи за смяна на масла, как си запазват бутилките от скъпите масла и след това минава бус на доставчика и събира празните бутилки и туби.За какво го правят, можеш само да предполагаш, но със сигурност знам, че в БГ да си купиш Кастрол и в тубата да има точно Кастрол си е като да удариш 6-ца от тотото ;)

97-ма имах Е30 320, след смяна на маслото с Кастрол се попиля двигателя по магистрала Тракия.Вчера ми се обади приятел, който тръгна за Италия с джип Паджеро и неговия двигател каталясал там по магистралата, а преди да тръгне смени маслото точно с Кастрол.

Специално за маслото, предпочитам да го взема малко по-скъпо, но така си купувам поне малко сигурност.За частите е друга работа, защото наистина можеш да си намериш оригинални части на доста по-ниски цени, въпреки че за доста оригинални части съм засичал по-ниски цени при дилър.

В крайна сметка, като казва един приятел: "Кучето си е твое, ритай го колкото си искаш" :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Мнение от Jordandim » 24 Окт 2008, 16:31

В Бова кар-Бургас
масло BMW 10w40 бр.7 ед.цена-24.16=169.12
въздушен филтър бр.1 ед.цена-48.41=48.41
горивен филтър бр.1 ед.цена-67.77=67.77
маслен филтър бр.1 ед.цена-20.92=20.92
скоба 1 бр.=0.97
общо 307.19*1.2=368.63

И естествено труда :mhihi:

масло-смяна 16.68
въздушен филтър сервизиране 16.68
горивен филтър-смяна 29.19 :shock:
общо-62.55*1.2=75.06

Общо,общо-443.69 лв. :shock:
Ха честито :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 24 Окт 2008, 18:10

Jordandim написа:В Бова кар-Бургас
масло BMW 10w40 бр.7 ед.цена-24.16=169.12
въздушен филтър бр.1 ед.цена-48.41=48.41
горивен филтър бр.1 ед.цена-67.77=67.77
маслен филтър бр.1 ед.цена-20.92=20.92
скоба 1 бр.=0.97
общо 307.19*1.2=368.63

И естествено труда :mhihi:

масло-смяна 16.68
въздушен филтър сервизиране 16.68
горивен филтър-смяна 29.19 :shock:
общо-62.55*1.2=75.06

Общо,общо-443.69 лв. :shock:
Ха честито :mhihi:


колега къв е тоя непосилен труд за смяна на горивния филтър ? 29 лв.. ??? бах тоз майстор аз ?!?! да не е раглобил 1/2 двигател :) филтъра се намира най-отгоре и се раглобява и сменя за 5 мин.. ( поне при дизелите е там ) .. яко са те товарили !

Аз където ходих за смяна на горивен, въздушен и на турбото филтри ми взеха за 1 час работа точно 12 лв. ! като ги гледах в ръцете през цялото време и момчетата си разбираха от работата.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 24 Окт 2008, 18:19

а каде се намира тоя филтър на турбото
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Мнение от Jordandim » 24 Окт 2008, 18:22

А де, ама сервиз на BMW
Предполагам всички знаете, че си даваш ключа на приемчика, тръгваш си и като ти се обадят, идваш да си я вземеш. Такива влизанки в сервиза, изобщо да си ги нямаме! :confused:
Пък, че са ме одрали...яката...си е така, ама кво да се прай, никой нищо не каза, пък и смееш ли да попиташ :mhihi:
Остава ми само утехата ( пък тя не е на 100%), че колицата е била в оригинален сервиз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 24 Окт 2008, 19:05

NetWar написа:а каде се намира тоя филтър на турбото


ами това е филтъра на картерните газове, или филтър на турбото.. така му викат някой. много хора не го знаят къде се намира и че също се сменя, има теми и във форума по този въпрос. самия филтър е към 100- 120 лв и е само оригинален, и НЕ смяната му води до прецакване на турбото ,всичко това се отнася за моя двигател 530 Д, но предполагам и другите дизели имат такъв.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 24 Окт 2008, 20:02

да колега аз имам такъв на мойта тдс-ка, но на скоро разбрах за този филтър на турбото.
значи мога да си го закупя само от бмв така ли. ако струва 120 лева не е проблем но аз чух нещо за 200.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 24 Окт 2008, 21:18

Филтър на картерните газове при 2.5 tds няма , изчетох доста теми и такова чудо няма , има го само при 2.5 d, 3.0 d , но пти tds яма има само един маркуч
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 24 Окт 2008, 22:06

ами за 3.0 съм сигурен че има и струва 120 лв. и няма заместител, само оригинално е .
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook