масло за двигателя.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ами един приятел който има същото е39 като мойто ходи в Gemini 4, и остана много доволен, а той кара по 3 - 5 хил. на месец. И след като той няма оплаквания ходих и аз на свой ред, и до сега съм минал към 1500 км. и виждам разлика само към по-плавно включване. И незнам дали си въобразявам ама като че ми гори по-малко колата. Преди тия смяни на масла и филтри и т.н. ми даваше с 1-н резервоар към 850 км. по борд компа. сега ми дава 950 - 1000 км. на извън градско .
Маслото което източиха беше тъмничко, незнам кога е сменяно, колата ми е нов внос, има сервизна книжка ама е на италянски и нищо не разбирам, пише некви работи инспекция 1 - инспекция 2, но реших да си ги сменя аз тия неща, да няма после опсс.. кво стана
не че ми е правило проблем преди това, ама като четох из форум реших да го сменя превантивно.
В тоя сервиз ми написаха няква сервизна книжка тяхна си, на колко км е сменено и с какво, и след колко да се сменя пак. Предполагам че знаят какво правят пък и не съм чувал лоши коментари по техен адрес.
Докато чаках доста хора дойдоха за смяна на масло на автоматик, явно сервиза е специализиран и хората си разбират от работата. Дано да съм прав
И цената в крайна сметка не е кой-знае колко висока, масло + филтър + труд + гарнитура ( за гарнитурата не съм сигурен дали се е наложило да я сменят ) всичко 265 лв. съвсем прилично.
Маслото което източиха беше тъмничко, незнам кога е сменяно, колата ми е нов внос, има сервизна книжка ама е на италянски и нищо не разбирам, пише некви работи инспекция 1 - инспекция 2, но реших да си ги сменя аз тия неща, да няма после опсс.. кво стана

В тоя сервиз ми написаха няква сервизна книжка тяхна си, на колко км е сменено и с какво, и след колко да се сменя пак. Предполагам че знаят какво правят пък и не съм чувал лоши коментари по техен адрес.
Докато чаках доста хора дойдоха за смяна на масло на автоматик, явно сервиза е специализиран и хората си разбират от работата. Дано да съм прав

И цената в крайна сметка не е кой-знае колко висока, масло + филтър + труд + гарнитура ( за гарнитурата не съм сигурен дали се е наложило да я сменят ) всичко 265 лв. съвсем прилично.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
И аз там ходих и вече 20х.км нямам проблеми след смяната.99ufo99 написа:Ами един приятел който има същото е39 като мойто ходи в Gemini 4, и остана много доволен.
обичам BMW
- simke78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 650
- Мечтае да кара: BMW М6
Колеги,около капака,които затваря масления филтър леко изтича масло,само омазва надолу метала.Какво мислите,че е?Дали е уплътнението на капака и може ли да се купи само то?Как става смяната?Мерси предварително.
- sandik1
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 13.05.2008
- Детайли за колата: E39 525d Touring 2002
Масло за двигателя
Моето мнения е че при тези официални представители като Варна карс,Дару Камор и т.н маслата и куп други работи са излишно скъпи,както също така има и доста евтини части.Масло БМВ няма.Това което те продават вероятно някякав наливен Кастрол бутилиран в бутилки БМВ и струва 25-30лв.Такава цена няма никъде.Затова не мислете че като дадете 200лв в един такъв сервиз сте направили кой знае какво.Мое мнение-харесайте си дадена марка масло и пробвайте-колата ще си покаже.Има и нещо такова че скъпите и известни марки имат повече ментета.Аз лично карам с немско Фуч с молибденов сулфид за 12лв/литър и съм мн доволен.В този дух искам да ви кажа също-купих си от Варна Карс подгревни свещи в кутия на БМВ 40лв/бр те по принцип са Беру.Същите на друг магазин са 25лв.Така че мой съвет е купувайте части от дилърите на БМВ само ако ги няма по другите магазини.Сп дискове във Варна Карс са 750 лева комплекта а аз взех немски Цимерман с покрития да не ръждясват за 350 лева.Все си мисля че разликата в качеството няма да е 2 пъти.Да спомена само-приятно бях изненадан от цената на ключовете 73,8лв за сервизния и 326 лв за този с 3 те бутона във Варна Карс.Надявам се да съм бил полезен с нещо.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
@sandik1, ясно е че няма такова нещо като БМВ масло, но пък имаш 100% гаранция, че в тази бутилка е точно това масло, което трябва да бъде.
Виждал съм много сервизи за смяна на масла, как си запазват бутилките от скъпите масла и след това минава бус на доставчика и събира празните бутилки и туби.За какво го правят, можеш само да предполагаш, но със сигурност знам, че в БГ да си купиш Кастрол и в тубата да има точно Кастрол си е като да удариш 6-ца от тотото
97-ма имах Е30 320, след смяна на маслото с Кастрол се попиля двигателя по магистрала Тракия.Вчера ми се обади приятел, който тръгна за Италия с джип Паджеро и неговия двигател каталясал там по магистралата, а преди да тръгне смени маслото точно с Кастрол.
Специално за маслото, предпочитам да го взема малко по-скъпо, но така си купувам поне малко сигурност.За частите е друга работа, защото наистина можеш да си намериш оригинални части на доста по-ниски цени, въпреки че за доста оригинални части съм засичал по-ниски цени при дилър.
В крайна сметка, като казва един приятел: "Кучето си е твое, ритай го колкото си искаш"
Виждал съм много сервизи за смяна на масла, как си запазват бутилките от скъпите масла и след това минава бус на доставчика и събира празните бутилки и туби.За какво го правят, можеш само да предполагаш, но със сигурност знам, че в БГ да си купиш Кастрол и в тубата да има точно Кастрол си е като да удариш 6-ца от тотото

97-ма имах Е30 320, след смяна на маслото с Кастрол се попиля двигателя по магистрала Тракия.Вчера ми се обади приятел, който тръгна за Италия с джип Паджеро и неговия двигател каталясал там по магистралата, а преди да тръгне смени маслото точно с Кастрол.
Специално за маслото, предпочитам да го взема малко по-скъпо, но така си купувам поне малко сигурност.За частите е друга работа, защото наистина можеш да си намериш оригинални части на доста по-ниски цени, въпреки че за доста оригинални части съм засичал по-ниски цени при дилър.
В крайна сметка, като казва един приятел: "Кучето си е твое, ритай го колкото си искаш"

- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
В Бова кар-Бургас
масло BMW 10w40 бр.7 ед.цена-24.16=169.12
въздушен филтър бр.1 ед.цена-48.41=48.41
горивен филтър бр.1 ед.цена-67.77=67.77
маслен филтър бр.1 ед.цена-20.92=20.92
скоба 1 бр.=0.97
общо 307.19*1.2=368.63
И естествено труда
масло-смяна 16.68
въздушен филтър сервизиране 16.68
горивен филтър-смяна 29.19
общо-62.55*1.2=75.06
Общо,общо-443.69 лв.
Ха честито
масло BMW 10w40 бр.7 ед.цена-24.16=169.12
въздушен филтър бр.1 ед.цена-48.41=48.41
горивен филтър бр.1 ед.цена-67.77=67.77
маслен филтър бр.1 ед.цена-20.92=20.92
скоба 1 бр.=0.97
общо 307.19*1.2=368.63
И естествено труда

масло-смяна 16.68
въздушен филтър сервизиране 16.68
горивен филтър-смяна 29.19

общо-62.55*1.2=75.06
Общо,общо-443.69 лв.

Ха честито

Jordandim написа:В Бова кар-Бургас
масло BMW 10w40 бр.7 ед.цена-24.16=169.12
въздушен филтър бр.1 ед.цена-48.41=48.41
горивен филтър бр.1 ед.цена-67.77=67.77
маслен филтър бр.1 ед.цена-20.92=20.92
скоба 1 бр.=0.97
общо 307.19*1.2=368.63
И естествено труда![]()
масло-смяна 16.68
въздушен филтър сервизиране 16.68
горивен филтър-смяна 29.19![]()
общо-62.55*1.2=75.06
Общо,общо-443.69 лв.![]()
Ха честито
колега къв е тоя непосилен труд за смяна на горивния филтър ? 29 лв.. ??? бах тоз майстор аз ?!?! да не е раглобил 1/2 двигател

Аз където ходих за смяна на горивен, въздушен и на турбото филтри ми взеха за 1 час работа точно 12 лв. ! като ги гледах в ръцете през цялото време и момчетата си разбираха от работата.
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
А де, ама сервиз на BMW
Предполагам всички знаете, че си даваш ключа на приемчика, тръгваш си и като ти се обадят, идваш да си я вземеш. Такива влизанки в сервиза, изобщо да си ги нямаме!
Пък, че са ме одрали...яката...си е така, ама кво да се прай, никой нищо не каза, пък и смееш ли да попиташ
Остава ми само утехата ( пък тя не е на 100%), че колицата е била в оригинален сервиз.
Предполагам всички знаете, че си даваш ключа на приемчика, тръгваш си и като ти се обадят, идваш да си я вземеш. Такива влизанки в сервиза, изобщо да си ги нямаме!

Пък, че са ме одрали...яката...си е така, ама кво да се прай, никой нищо не каза, пък и смееш ли да попиташ

Остава ми само утехата ( пък тя не е на 100%), че колицата е била в оригинален сервиз.
NetWar написа:а каде се намира тоя филтър на турбото
ами това е филтъра на картерните газове, или филтър на турбото.. така му викат някой. много хора не го знаят къде се намира и че също се сменя, има теми и във форума по този въпрос. самия филтър е към 100- 120 лв и е само оригинален, и НЕ смяната му води до прецакване на турбото ,всичко това се отнася за моя двигател 530 Д, но предполагам и другите дизели имат такъв.
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани