Проблем със запалването
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
31 и 17 са в жабката...
Хммм като се замисля май отзад никаде не видях да има номера на бушоните... Но все пак ще те ориентирам с това, че маи този е единствения 15 ампера... И се намира в средата при мен има 3 бушона един додруг и този е най долния и после има празно и след малко пак има бишони...
Надявам се да съм бил полезен
Хммм като се замисля май отзад никаде не видях да има номера на бушоните... Но все пак ще те ориентирам с това, че маи този е единствения 15 ампера... И се намира в средата при мен има 3 бушона един додруг и този е най долния и после има празно и след малко пак има бишони...
Надявам се да съм бил полезен

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Така като гледаш и сам можевш да видиш, че никъде не е написано за тази помпа... Пък и това е описанието за бушоните в жабката...
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
еми за 10тина години сигурно се е посъбрал някой боклук
а за горивата в бг изобщо няма и да започвам да говоря

а за горивата в бг изобщо няма и да започвам да говоря
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
80% от новите и старите коли,които влизат в оторизирания сервиз за ремонти са дизелови 

ТДС - Турбо Див Селянин
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани