Пак прегрява (системно), 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Е*али го, от сервиза го взеха, а там само от Дару пазаруват по принцип.
Не съм на 100%, иначе оттам трябва да е.
Не съм на 100%, иначе оттам трябва да е.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
охладителната система е предвидена за налягане около 2 бара и в капачката има клапанче което изпуска вода/въздух когато налягането стигне два бара - е да ама моита не изпусна, първо ми се пръсна един мъркуч и азси викам "е стар е време му било" взех друг мъркуч и на следващия ден паркирам пред блока, гаса колата и ААМММППППООООУУУУУУУ ( и заяка оуууу и аз тръгнааа да го гона ма то гърмян заек стига ли са
) и ми избухна нещо под капака и една пара и едни пушилки добре че беше дъждовно и немаше хора наоколо че щех да стана за посмешище
- на другия ден като отворих капака и глеам е така
тоя край на радиатора дето е разширителния съд - пластмасата направо се извадила от алуминиевите ребра и отпред и отзад, а радиатора е купуван ноември/декември - намирам аз веднага един майстор и тай като чу и вика 100% имаш газове в охладителната система (разбираи 1000-1500 лв.) носи той уред, слагаме стария радиатор дето течеше поносимо пълня, возим се, загрява си нормално, возим се и накря мерим за газове - нъцки - сичко перфектно - викам си довечера ша са напия - обаче сложихме качапката
на едно такова и надууаме с един компресор и до 4 бара капачката нъцкиииии (разбираи не пуща) и аре в дару 28.80 ли беше за нова качапка и така
та сега чакам един радиатор спукан ама със здрава пластмаса да ми пристигне и майстора да прехвърли на моя радиатор и да движа че карам едно алди 80-ка и да ви кажа не срещам уважението което иначе е дежурно когато карам Е39-ката а това дразни - онзи ден се прибирам от запй на едно плевенско село и там пътя правят пичовете и на места движението е само в едната лента (моята) и двама с едни зелено/червени палки ми дават път ама един нещастник за гробищата ли бързаше, пикаеше ли му се ама зор да мине едновременно с мен и аз пък нали съм твърдоглав викам "е те тоя пък няма да го пусна" (само да отбележа че предните две-три такива места по пътя се някакви диви селяни ги изчаквах аз при условие че аз бях с предимство) и нарочно си карам по средата на моита лента и онзи в последния момент отклони и си ударихме огледалата аз подготвен спирачки гаса кърта дръшката на вратата искачам с моите има-няма 201-2-3 см. брадясал като Че със шапка че бех рошав от запоя и с тъмни очила че слънцето дразнеше жестоко, оня пилажжжжжжжжж десните гуми в разбития/рязан асфалт и се забърза към село - умрах на яд, попринцип не съм агресивен но когато някои реши че може да мине през мен само защото карам ауди 80 а не бмв е39 и малко ми влизат в червеното жизнените показатели
аз май са поувлякох......
P.S - капачката трябва да се сменя на две смени на антифриза






аз май са поувлякох......
P.S - капачката трябва да се сменя на две смени на антифриза
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
spacepl написа:
P.S - капачката трябва да се сменя на две смени на антифриза
Историйката ти беше интересна, ама това последното ме замисли!На колко км се сменя антифриз, че да се ориентира човек кога да сменя капачка?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Колега имах същия проблем с греенето,смених виското продължи да грее,смених термостата пак продължи да минава средата стрелката,всички ми казваха водна помпа -смених я и пак ми продължи с прегряването,накрая се оказа,че компресора на климатроника ми е повреден и едвам върти,това натоварвало мотора много и от там вдига темперетура,като ми е изключен климатика няма грижи,пусна ли го след няколко минути стрелката на температурата минава средата,при теб може и да е водна помпа,но при мен не беше ,успех
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Брех мама и и капачка, на мен чак ми протече леко от разширителния съд долу, където влиза в радиатора.Ей тука, дето показвам:
И по някога ми се появяват същите симптоми като на @Karlo, само че не с прегряване, а с охлаждане.В смисъл, като я пусна по баир на долу и понякога , подчертавам понякога, температурата пада.Дали има вероятност да е от същото?

И по някога ми се появяват същите симптоми като на @Karlo, само че не с прегряване, а с охлаждане.В смисъл, като я пусна по баир на долу и понякога , подчертавам понякога, температурата пада.Дали има вероятност да е от същото?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
mad_presley и аз съм така особено извънградско като карам колата температурата седи не на 12 часа, а на 11
това не мисля че е толкова голем проблем, напротив - маистор ми каза, че за лятото така е по добре ! но все пак ще смена виското в скоро време че лятото.. не бива шега с тези шестаци
това не мисля че е толкова голем проблем, напротив - маистор ми каза, че за лятото така е по добре ! но все пак ще смена виското в скоро време че лятото.. не бива шега с тези шестаци
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20

Иначе всичко друго май е наред. Ще трябва сигурно пак да сменя
термостата, за да съм сигурен, че е 6 всичко.
ебаси.
Ейййййй брат голямо тегло теглиш! Като се оправи трябва курбан да направиш! Не ти завиждам,дано скоро време се оправиш!!!Karlo написа::censored: газовия анализ показа глава или гарнитура...
Иначе всичко друго май е наред. Ще трябва сигурно пак да сменя
термостата, за да съм сигурен, че е 6 всичко.
ебаси.

- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
Колеги вчера докато си карах в задръстванията в София,и при мене стана така на 2 пъти стрелката мръдна от средата до първата чертичка след нея и се върна обратно за около 10 сек.ВИСКОТО НЕ МИ РАБОТЕШЕ-(перката отпред на климатроника ми се включи на няколко пъти като пипнех перката на радиатора и се спираше без проблем).Смених днеска виското и на тръгване от сервиза пак същата работа
виското работи вече перката си върти като трябва
и 1 въпросче -като отворя капачката на радиатора когато колата е студена ми се струва че течността е много малко имам нещо като поплавък който ми сети по средата между долния и горния краи на казанчето а като поработи малко колата полавъка се вдига до капачката на радиатора - така ли трябва да бъде?

виското работи вече перката си върти като трябва
и 1 въпросче -като отворя капачката на радиатора когато колата е студена ми се струва че течността е много малко имам нещо като поплавък който ми сети по средата между долния и горния краи на казанчето а като поработи малко колата полавъка се вдига до капачката на радиатора - така ли трябва да бъде?
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами колега при мен май стана точно така проблема:
всичко тръгна от старо виско (над 20к след 60-те, на които трябва да се
сменя), явно тогава е заминал и термостата...
Смених виско - вс. ок. Имаше си течност. След това ми се скъса един
маркуч - нормално казвват, над 200к км трябва да се сменя, аз бях на 250.
След смяна на всички маркучи и естествено антифриз, пак прегря (а и
нямаше парно като хората). Смених и термастат - оправи се. Последва
периодично загуба на течност, като според майсторите проблемът беше
в пробка за източване - стабилизира се.
До деня в който пак прегря (3 мес по-късно). Тогава пак имаше течност
в норма - викам си я водна помпа, а термостат - а то: у.ж.а.с.
Имало ниво в разширителния съд заради огромното количество газове.
Извода е - по-добре да се сменя "ансамбъла" термостат-виско-водна помпа
при всеки подобен проблем, както казват немците, въпреки че лично на мен ми е малко
трудно да се изръсвам така. Сбора на тези неща е по-малък от цената
за ремонт на главата... Ебаси.
всичко тръгна от старо виско (над 20к след 60-те, на които трябва да се
сменя), явно тогава е заминал и термостата...
Смених виско - вс. ок. Имаше си течност. След това ми се скъса един
маркуч - нормално казвват, над 200к км трябва да се сменя, аз бях на 250.
След смяна на всички маркучи и естествено антифриз, пак прегря (а и
нямаше парно като хората). Смених и термастат - оправи се. Последва
периодично загуба на течност, като според майсторите проблемът беше
в пробка за източване - стабилизира се.
До деня в който пак прегря (3 мес по-късно). Тогава пак имаше течност
в норма - викам си я водна помпа, а термостат - а то: у.ж.а.с.
Имало ниво в разширителния съд заради огромното количество газове.
Извода е - по-добре да се сменя "ансамбъла" термостат-виско-водна помпа
при всеки подобен проблем, както казват немците, въпреки че лично на мен ми е малко
трудно да се изръсвам така. Сбора на тези неща е по-малък от цената
за ремонт на главата... Ебаси.
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани