Колата гасне в произволни моменти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
При дизеловите агрегати този ефект на гаснене се получава от заминаващ си електромагнитен клапан в ГНП-то, който спира нафтата,все едно си изключил от контакт. А причина може да е и просто лош контакт в някоя замърсена букса на подобен клапан или пък на друг някакъв датчик, който е "оторизиран" да подава подобен сигнал.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ако е датчик, компютърът ще го запише като грешка 100%. Нещо механично ще да е
Не може да си представите колко е гадно да не можеш да разчиташ на колата си и да не знаеш къде ще ти направи беля. Провали ми се почивката по празниците.

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Продължава ми проблемът. Днес бях пак в сервиза. Нищо не записва, мамка му. Проверих свещите и бяха много зле. Направо мъртви. Сменихме ги. Също така и някаква мембрана на картеровите газове е сдала багажа. След празниците ще дойде. Не вярвам от свещите да е било. Сега уж е ок, ама до кога. Колеги, има ли шанс датчик на колянов вал или дебитомер да прави този проблем, без компютъра да го запише като грешка?
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
За дебитомера мисля че може, защото има механика, но датчик
колянов вал едва ли.
колянов вал едва ли.
BMW - Усещане за автомобил
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Искам да споделя.Имах абсолютно сходен проблем с предишната ми кола-Пасат 2....Тогава се оказаха кабелите към свещите.Не правеха добър контакт....Колата понякога или просто не искаше да върви в нормални обороти ,или гаснеше.Смених кабелите и всичко беше ОК.
BMW Team Varna
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Аз нямам кабели към свещите, а бобини. Провериха ги като сменях свещите и са ок. Ще погледна акумулатора, но много се съмнявам да е от него. Мерси, колеги. Приемам още съвети.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Ако ти се занимава вземи чист спирт и хубаво си истрии бобините.И аз невярвах,но при мен прекъсваше и ефекта беше потресаващ.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Днес бях в Дарукар. Според тяхната диагностика проблемът в датчик на разпределителен вал. На друго място това не ми го е отчитало като грешка. Към 200 кинта е датчикът и го поръчах. Моля се наистина да е това и да забравя за този шибан проблем, че ми съкрати живота.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
супер брат, и аз скоро съм там ..! моя проблем изчезна /след смяна на стария с нов акумулатор/ но да видиме какво ще покаже тяхната техника ! нали уж софта на Дару и там дето си ходил бил един и същт



53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани