Спортен филтър-КиН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: re
Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Брато като ти е неудобно изобщо не се обаждай тогава. Първоначално сложих конусния филтър в оригиналната кутия и колата направо литнаBManiaW написа:Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
BManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...
нали това ти обясни АГД че не прави нито по-богата нито по бедна, дебитомера отчита на ЕКУ-то колко гориво да пусне зависимост от колко въздух е влязъл по маса не по обем. ти каза че правила сместа по богата...аз пък казах по бедна което също е грешно АГД е прав

Масата на кой въздух е по-голяма:на топлия,или на студения???slav4o1 написа:BManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...
нали това ти обясни АГД че не прави нито по-богата нито по бедна, дебитомера отчита на ЕКУ-то колко гориво да пусне зависимост от колко въздух е влязъл по маса не по обем. ти каза че правила сместа по богата...аз пък казах по бедна което също е грешно АГД е прав
Re: re
По-кротко,явно ти ги разбираш повече,моите уважения!!!Аз само знам,че моята кола от 282к.с. заводски,с правилно поставени филтър и тръби е 322к.с. измерени на динамичен тест,твоя дарак,като не прави разлика или инсталацията е левашка,или го карай на вторични.Благодаря за вниманието!!!slavianko написа:Брато като ти е неудобно изобщо не се обаждай тогава. Първоначално сложих конусния филтър в оригиналната кутия и колата направо литнаBManiaW написа:Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()
![]()
от 192 стана 250 коня
И понеже не мога да я удържа и го направих по сегашният леващки начин. А за генерацията и тя е левашка. Изпускателни колекрори с равни дължини на рънарите от М3 и две прави тръби до последното гърне 2 по 63мм без катализатор без средно гърне само крайното. Абе левашко испълнение кво да ти казвам на теб "мастор тунингиста"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
От 282 кс до 322 има 40 кс разлика. Що не спреш да се излагаш самоBManiaW написа:По-кротко,явно ти ги разбираш повече,моите уважения!!!Аз само знам,че моята кола от 282к.с. заводски,с правилно поставени филтър и тръби е 322к.с. измерени на динамичен тест,твоя дарак,като не прави разлика или инсталацията е левашка,или го карай на вторични.Благодаря за вниманието!!!slavianko написа:Брато като ти е неудобно изобщо не се обаждай тогава. Първоначално сложих конусния филтър в оригиналната кутия и колата направо литнаBManiaW написа:Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()
![]()
от 192 стана 250 коня
И понеже не мога да я удържа и го направих по сегашният леващки начин. А за генерацията и тя е левашка. Изпускателни колекрори с равни дължини на рънарите от М3 и две прави тръби до последното гърне 2 по 63мм без катализатор без средно гърне само крайното. Абе левашко испълнение кво да ти казвам на теб "мастор тунингиста"


Последна промяна slavianko на 24 Апр 2008, 9:02, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Kartoff написа:Emok написа: а има и такова масло във флакончета, което се продава за под 10 лева и така излиза доста по евтино
Какво е това масло от къде го купуваш ?Нещо за въздушни филтри или пак от местното магазинче за препарати?
В комплекта на К&Н за почистване както казах има и масло в аерозолна опаковка, с което да се напръска филтъра след като го измиеш и изсъхне... До колкото знам такова масло има по магазините за авточасти, е няма да е К&Н ама върши работа до колкото ми казаха... Просто трябва да обиколиш магазините и да питаш. Общо взето е колкото дезодорант...
Re: re
Нека да съм смешен,сигурно на твоя мъртвец му трябват и още неща за да тръгне.За разлика от теб аз не живея в БГ и не ми е скъпо да си тествам колата за да знам, кое колко е добро и кое не.slavianko написа:От 282 кс до 322 има 40 кс разлика. Що не спреш да се излагаш самоBManiaW написа:По-кротко,явно ти ги разбираш повече,моите уважения!!!Аз само знам,че моята кола от 282к.с. заводски,с правилно поставени филтър и тръби е 322к.с. измерени на динамичен тест,твоя дарак,като не прави разлика или инсталацията е левашка,или го карай на вторични.Благодаря за вниманието!!!slavianko написа:Брато като ти е неудобно изобщо не се обаждай тогава. Първоначално сложих конусния филтър в оригиналната кутия и колата направо литнаBManiaW написа:Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()
![]()
от 192 стана 250 коня
И понеже не мога да я удържа и го направих по сегашният леващки начин. А за генерацията и тя е левашка. Изпускателни колекрори с равни дължини на рънарите от М3 и две прави тръби до последното гърне 2 по 63мм без катализатор без средно гърне само крайното. Абе левашко испълнение кво да ти казвам на теб "мастор тунингиста"
![]()
40 атмосверни кс с най рошавите валове със сменена генерация изпускателна и всмукателна с портване на главата с друга електроника и не знам още какво трябва да направиш за да ги посттигнеш. Така че всезнайко замълчи че ставаш смешен нищо че караш 540
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Понеже не искам да го обръщаме на чат тука ще ти отговоря за последно господин гурбетчия. Първо не съм казал че ми е скъпо. Тази изобщо не ми е единственната кола. Второ по моя мървтвец изобщо не знаеш кво съм правил и колко пари съм дал така че не се обаждай. Вярвай ми по ми е било лесно да си взема едно 540 отколкото да правя тази. Аз обаче за разлика от теб икам да има индивидуалност в моята кола и затова си я правя сам а не да седна наготово в едно 540 и да си мисля че съм велик. И за да не приказвам празни приказки искам от теб да ми покажеш графики на кола която е вдигнала 40кс само след смяна на спортен филтър и тръбиBManiaW написа:Нека да съм смешен,сигурно на твоя мъртвец му трябват и още неща за да тръгне.За разлика от теб аз не живея в БГ и не ми е скъпо да си тествам колата за да знам, кое колко е добро и кое не.slavianko написа:От 282 кс до 322 има 40 кс разлика. Що не спреш да се излагаш самоBManiaW написа:По-кротко,явно ти ги разбираш повече,моите уважения!!!Аз само знам,че моята кола от 282к.с. заводски,с правилно поставени филтър и тръби е 322к.с. измерени на динамичен тест,твоя дарак,като не прави разлика или инсталацията е левашка,или го карай на вторични.Благодаря за вниманието!!!slavianko написа:Брато като ти е неудобно изобщо не се обаждай тогава. Първоначално сложих конусния филтър в оригиналната кутия и колата направо литнаBManiaW написа:Беше ми неудобно да ди кажа,ама се налага-имаш обикновенна левашка инсталация-прав си,ефекта ти е 0.Питах те и за гърнетата!slavianko написа:колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте простоBManiaW написа:На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.slavianko написа:Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаетеBManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...![]()
![]()
от 192 стана 250 коня
И понеже не мога да я удържа и го направих по сегашният леващки начин. А за генерацията и тя е левашка. Изпускателни колекрори с равни дължини на рънарите от М3 и две прави тръби до последното гърне 2 по 63мм без катализатор без средно гърне само крайното. Абе левашко испълнение кво да ти казвам на теб "мастор тунингиста"
![]()
40 атмосверни кс с най рошавите валове със сменена генерация изпускателна и всмукателна с портване на главата с друга електроника и не знам още какво трябва да направиш за да ги посттигнеш. Така че всезнайко замълчи че ставаш смешен нищо че караш 540


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Прав си колега аз и затова казах че му отговарям за последно щото го обърнахме на чат. Просто господина говори някакви турбо измислици на които хора които разбират биха се смели много. Все пак човек който разбира знае добре че за да се извадят 40 атмосверни конски сили от една кола е доста сложно. А само със един конусен филтър е възможно само на приказки. Аз съм също далеко от мисълта че няма ефект, все пак и аз съм сложил такъв филтър но просто ефекта е толкова незначителен че не би се усетил на каквато и да е кола.asasin18 написа:СПРЕТЕ С ТИЯ ЦИТАТИ
На колегите по горе ще кажа само че аз си взех чистител и омаслител на МОТУЛ и вече няколко пъти съм ги ползвал и съм доволен много.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
"Нека да съм смешен,сигурно на твоя мъртвец му трябват и още неща за да тръгне.За разлика от теб аз не живея в БГ и не ми е скъпо да си тествам колата"
BManiaW спести си насраните хамерикански мнения къде живееш какво караш какво и колко даваш и какво имаш, ако не може да помогнеш просто замълчи, тука се уважаваме и си помагаме
а лично колегата славианко ми е помагал доста пъти за което пак му благодаря
BManiaW спести си насраните хамерикански мнения къде живееш какво караш какво и колко даваш и какво имаш, ако не може да помогнеш просто замълчи, тука се уважаваме и си помагаме
а лично колегата славианко ми е помагал доста пъти за което пак му благодаря

Намам нищо против,за това е форум,да си кажеш,да поспориш,моите коли не са влизали в сервиз,аз правя всичко сам!!!Имам програма за диагностика като на дилърите в отделен компютър,инструменти да се заринеш,богат достъп до информация и части.Това което казвам за колата си е така,защото го имам на практика,когато купуваш перформанс части от този сорт,ефекта в подорението обикновенно е в % спрямо заводската мощност на автомобила,колко точно разбираш на финала.Благодаря за вашите мнения!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
ок колега, след като имаш и разбираш, имам въпрос .. искам да промена звука на колата към по добър /Е39 520/
нещо да реве като твоята 540 /са може и да е невъзможно ама да питам/
нещо от тоя сорт.. я разясни ? не искам да върви повече, а просто да реве така по лошо
да стреска жената когато я настъпвам .. ама и да е тиха в тихите обороти
ааа и наи важното да не се отразява лошо по никакъв начин на двигатела или другите системи по нея ? маи искам много
нещо да реве като твоята 540 /са може и да е невъзможно ама да питам/
нещо от тоя сорт.. я разясни ? не искам да върви повече, а просто да реве така по лошо


ааа и наи важното да не се отразява лошо по никакъв начин на двигатела или другите системи по нея ? маи искам много

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
BMW-E39 написа:ок колега, след като имаш и разбираш, имам въпрос .. искам да промена звука на колата към по добър /Е39 520/
нещо да реве като твоята 540 /са може и да е невъзможно ама да питам/
нещо от тоя сорт.. я разясни ? не искам да върви повече, а просто да реве така по лошода стреска жената когато я настъпвам .. ама и да е тиха в тихите обороти
ааа и наи важното да не се отразява лошо по никакъв начин на двигатела или другите системи по нея ? маи искам много


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани