а са де ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
които е слагал ментета на "Сонар" сигурно е забелязал че когато колата е с работещ двигател и изключени фарове - ангелските очи мигат през около 3 сек. а та са диодиии - такааааа значи системата тества за изгоряла крушка не по ватовете а по съпротивлението на крушката: http://en.wikipedia.org/wiki/Xenon - някои да погледне крушката долу в дясно и да предположи какво съпротивление има: жокер - като на изгоряла щото е на принципа на волтовата дъга, затова и трябва и стартер (баласт)
залъгалката явно не е съпротивление а някаква системка със диоди която пуска импулса да мине
и в тоя рeд на мисли ми идва една идея - не гарантирам че ще работи на 100% но вероятността е огромна - преди баластите на ксенона, на кабела на който се захранват самите балсти (не ксеноновите лампи) вържете по една крушка 12V / 2-3W - по една преди баласт и я увийте с изолирбан ако ви пречи че свети. Според мен ще излъже системата че има здрава нормална крушка


и в тоя рeд на мисли ми идва една идея - не гарантирам че ще работи на 100% но вероятността е огромна - преди баластите на ксенона, на кабела на който се захранват самите балсти (не ксеноновите лампи) вържете по една крушка 12V / 2-3W - по една преди баласт и я увийте с изолирбан ако ви пречи че свети. Според мен ще излъже системата че има здрава нормална крушка
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
spacepl написа:които е слагал ментета на "Сонар" сигурно е забелязал че когато колата е с работещ двигател и изключени фарове - ангелските очи мигат през около 3 сек. а та са диодиии - такааааа значи системата тества за изгоряла крушка не по ватовете а по съпротивлението на крушката: http://en.wikipedia.org/wiki/Xenon - някои да погледне крушката долу в дясно и да предположи какво съпротивление има: жокер - като на изгоряла щото е на принципа на волтовата дъга, затова и трябва и стартер (баласт)залъгалката явно не е съпротивление а някаква системка със диоди която пуска импулса да мине
и в тоя рeд на мисли ми идва една идея - не гарантирам че ще работи на 100% но вероятността е огромна - преди баластите на ксенона, на кабела на който се захранват самите балсти (не ксеноновите лампи) вържете по една крушка 12V / 2-3W - по една преди баласт и я увийте с изолирбан ако ви пречи че свети. Според мен ще излъже системата че има здрава нормална крушка
Колега, нещо логиката ти не е правилна според мен!
1.Оригиналните Angel Eyes не са диодни, а обикновена крушка 10w, диодните или CCFL, са си ментета и премигването се дължи точно на този факт
2.Ксенонът е газ, който започва да свети при определено начално напрежение (в случая 18 000в).Същото е като с луминисцентната лампа, там си има стартер, който подава моментно високо напрежение, а след това си кара на нормално 220в.
Ксенонът, при запалване са му нижни ~18 000в за части от секундата или повече, което напрежение се подава от баластите, след това си харчи 35w от 12v и компютъра си го отчита хем като изгоряла крушка, хем като консуматор и не знае какво да прави, защото няма зададено такова положение в софтуера му.От там се натрупват странни грешки и е възможно да възникнат проблемите описани в първото мнение.
Та за целта си се слага точно едно съпротивление, което да компенсира липсващите 20w и се елиминира един проблем.
Не казвам, че проблемите не може да се дължат и на дефектен баласт, но все от някъде трябва да се започне и това е най-логичното начало

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
абсолютно вярно колега - благодарение на ментетата (с диоди) установих че компютъра на всеки 3 сек. пуска импулс към всички крушки на фаровете (последователно - ефекта е готин между-другото) системата е на принципа на съпротивлението - пуска се импулс ако има съпротивление 9К Ом-а (примерно) и по-малко всичко е ОК, ако е по-голямо или безкрайно голямо - светка лампа (100% съм убеден че баластите имат голямо съпротивление)
Последна промяна spacepl на 10 Апр 2008, 14:36, променена общо 2 пъти
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
spacepl написа:абсолютно вярно колега - благодарение на ментетата (с диоди) установих че компютъра на всеки 3 сек. пуска импулс към всички крушки на фаровете (последователно - ефекта е готин между-другото) системата е на принципа на съпротивлението - пуска се импулс ако има съпротивление 9К Ом-а (примерно) и по-малко всичко е ОК, ако е по-голямо или безкрайно голямо - светка лампа (100% съм убеден че баластите имат голямо съпротивление)
Значи, така обяснено, излиза че проблемът не е само в китайския ксенон, а в комбинацията от китайски ксенон и CCFL габаритни.Така напълно отговаря на проблемите на @BMW-E39 в първия пост.
Аз не съм много на "ТИ" с електриките, всичко което знам, го знам от обща култура, така че не държа мненията ми да се вземат за чиста монета

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
по-скоро проблема е само в "не-оригиналния" да го кажем ксенон - диодните очички само показват принципа на работа на системата - не я бъркат - бърка я това че ксеноновата крушка няма жица и не може да затвори кръга за проверката на компютъра (да не говорим че този кръг се прекъсва още при намотките за повдигане на напрежението в баласта). При оригиналните системи всичко това е изчислено и компютъра следи не има ли връзка през крушката, а колко е товара на ксенона.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз нямах оплаквания не ми мигат еинджъл аиса /и тои менте
/ ..
ама така как е подкарано и фарове менте и ксенон менте нали да се върже едното с другото
скоро ше ходим при тоя да ми направи там некво съпротивление каквото казвате вие и да си е 55 W а не 35 W
много рядко ми дава че ми е изгоряла само едната крушка на борд Комп.. нямах оплаквания но ето че след половин година и това доиде
мерси за респективните мнение

ама така как е подкарано и фарове менте и ксенон менте нали да се върже едното с другото

скоро ше ходим при тоя да ми направи там некво съпротивление каквото казвате вие и да си е 55 W а не 35 W
много рядко ми дава че ми е изгоряла само едната крушка на борд Комп.. нямах оплаквания но ето че след половин година и това доиде

мерси за респективните мнение

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
я все-пак довечера дай колата на контакт (даже запали), не пускай фаровете и излез пред нея - и се загледай няколко секунди
може пък и да не мигат де да знам. Кви са твойте - сонар, депо ? Моите преммигват много бързо и последователно все едно са блицове 


- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
lakmus написа:Колеги аз съм с 50 ватов ксенон и също ми изписва на компютъра, че са изгорели крушките на фаровете! Тези 5 вата разлика дали го бъркат незная?
Засега да чукна на дърво нямам проблеми!
Не, трябва ти едно устройство, което лъже Check-a и си ОК. Обади се да ти кажа повече инфо!
ПП. И да махнеш тези 50W и да си сложиш 35W, че на някой срещу теб ще му се разтече ретината!

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани