Газов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Подредбата ти изглежда визуално добре, но:
1. Да оставиш ECU-то така на открито не никак добро решение (при мен е под левия филтър за климатроника, под десния стои оригиналния на колата).
2. Изпарителят трябва да стои в хоризонтално положение (с лепенката BRC нагоре), в противен случай започва да губи ниски обороти не периодично и съответно да се връща към нормална работа, което според много майстори се оказва най-трудно за диагностициране на проблема.
3. Дюзите BRC ли са!?
Не ме питай от къде знам тези неща, просто преди да се навия да слагам газов инжекцион изчетох доста тонове информация и много италиански форуми.
Дай и една снимка да се види къде ти е зареждането (пробиха ли ламарина или броня).
Утре, ако не забравя да си взема фотоапарата като излизам, ще пусна снимки и на моята, да правим сравнение.
1. Да оставиш ECU-то така на открито не никак добро решение (при мен е под левия филтър за климатроника, под десния стои оригиналния на колата).
2. Изпарителят трябва да стои в хоризонтално положение (с лепенката BRC нагоре), в противен случай започва да губи ниски обороти не периодично и съответно да се връща към нормална работа, което според много майстори се оказва най-трудно за диагностициране на проблема.
3. Дюзите BRC ли са!?
Не ме питай от къде знам тези неща, просто преди да се навия да слагам газов инжекцион изчетох доста тонове информация и много италиански форуми.

Дай и една снимка да се види къде ти е зареждането (пробиха ли ламарина или броня).

Утре, ако не забравя да си взема фотоапарата като излизам, ще пусна снимки и на моята, да правим сравнение.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз мисля че е тъпо да се пробива кола като Е39 ?
не е ли по добре отваряш багажника и зареждаш .. ?!
така е поне един аверче с Е36 купе ..
а отзад сега имате ли лепенки за газта на задния джам
че се заяждат тия сополковци кучките. . .
мисля че тази инвестиция си заслужава ако караш много колата ! но дали така мисли колата
светлио кога се видиме да черпиш бе брат
не е ли по добре отваряш багажника и зареждаш .. ?!
така е поне един аверче с Е36 купе ..
а отзад сега имате ли лепенки за газта на задния джам

че се заяждат тия сополковци кучките. . .
мисля че тази инвестиция си заслужава ако караш много колата ! но дали така мисли колата

светлио кога се видиме да черпиш бе брат

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
За черпенето няма проблеми... А за изпарителя утре ще погледна как е сложен. Иначе зареждачката ми е вътре в багжника отгоре и отдясно. Да не съм луд да си дупча колата отвънка... А лепенката ми седи в паспорта на газовата.... Познавам доста полицаи и ми казаха че не се гледа за тази лепенка. + това досегга нито един полицай не ме питал имам ли газова... а ако не отворя багажника няма и как да разбере... ама тва с изпарителя ме заинтригува защото понякога забива за 1 сек. като потеглям и ми угасна 3-4 пъти в движение. А може и да са далече дюзите, да са прекалено дълги маркучетата. обаче ги сложихме така защото исках възможно най-малко рязане и чупене. мисля оба4е да пробвам да ги приближим максимално като скъсим маркучите и залепим дюзите на пластмасовия капак и да направим дупки за маркучите възможна най-добре направени естетически разбира се 

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Добере са я сложили горе долу....беше ли там докато я прявехя ??
Защото ,ако не си бил по добре .....зада се прекара ф8 тръбичката на повечето места взимат един заостред секач ....и правят отвор ф20 което си е чиста дебилштина .....
Сподели как върви....понеже наскоро един приятел си купи Рено Клио и му сложи газов инжекцион и не е доволен от вървежа сравнение с това на бензин(просто го взимам като база понеже не съм виждал на друга кола ГИ)....лично аз имам на едната ми кола газова уредба,обикновенна,и съм доволен ,но само от разхода ....върви добре,но не и като на бензин
Надявам се да нямаш ядове ...но лично мое мнение КОЛКОТО И ДА Е ЕВТИВО ГАЗ НЕ .....ако ще и 2.6лв да стане бензина
Просто трябва да ходиш на настройки началото на зимата и началото на лятото ...да зареждаш рано сутрин та да побира повече.....да гледам газовата бутилка в багажника ....а и трябва да се правят от време ултлра звукова баня на инжекторите.
Защото ,ако не си бил по добре .....зада се прекара ф8 тръбичката на повечето места взимат един заостред секач ....и правят отвор ф20 което си е чиста дебилштина .....
Сподели как върви....понеже наскоро един приятел си купи Рено Клио и му сложи газов инжекцион и не е доволен от вървежа сравнение с това на бензин(просто го взимам като база понеже не съм виждал на друга кола ГИ)....лично аз имам на едната ми кола газова уредба,обикновенна,и съм доволен ,но само от разхода ....върви добре,но не и като на бензин
Надявам се да нямаш ядове ...но лично мое мнение КОЛКОТО И ДА Е ЕВТИВО ГАЗ НЕ .....ако ще и 2.6лв да стане бензина
Просто трябва да ходиш на настройки началото на зимата и началото на лятото ...да зареждаш рано сутрин та да побира повече.....да гледам газовата бутилка в багажника ....а и трябва да се правят от време ултлра звукова баня на инжекторите.

дюзите са слагани много тъпо според мене..все едно си на обикновенна газова..щом си решил да слагаш инжекцион трябваше да го направите като хората..второто което е вземи намери плат същия като на пода на багажника и вземи я завий тая бутилка...пък ако бяха направени настройките за какво да ходиш всяка зима и лято за настройки?нещо не е правено както трябва пък да ви кажа да вземете да го приемете че алтернативните горива са горивата на бъдещето..всеки двигател от 90те и насам може да работи на такива горива друг е въпроса обаче дали тук в БГ ги поставят кадърно
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Кво ще рече че са слагани тъпо?? Уточни се. + това аз не разбирам от газови и се доверявам на сервиза по-принцип. Ако нещо не ми харесва отивам обратно и го правиме така че да почне да ми харесва. Иначе както вече казах колата върви 100 % 1 към 1 с бензина. Аз поне никаква разлика не забелязвам. Тъпото е че на 30-40 км пробег угасва по веднъж. Но това ще се натъкми с времето. 100 % съм сигурен в това. А относно това кое е по-добре газта или бензина, всеки има право на избор. За мен лично колата не е култ а превозно средство, което трябва да ми доставя удоволствие да се возя в него. Еми с разход 17/100 не ми е никак доволно да карам на 2.15 бензин. И не почвайте да ми казват вземи си клио или фиеста или къвто и да е там зайчарник. Щом има алтернатива която не променя в никакво отношение колата много ясно че ще се възползвам... пък вие ако искате и със самолетно гориво ги зареждайте вашите коли... Ако можех да си позволя да карам на бензин щтях да карам Е60 или Е90, а не Е39... 

Последна промяна Svetlyo на 05 Апр 2008, 23:07, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аууу, @Svetlyo, защо българска бутилка
Това нещо ще се ожули до месец и ще стане много гадно.Много по добре е турска, поне е прахово боядисана.
И има начин зареждането да става през капачката за бензина и става перфектно.Така, като извадят пистолета и пуфне вътре, остава да мирише на газ в багажника.Добре, че не са ти пробили я ламарина, я броня и все още има шанс да стане. Утре вече обещавам да пусна снимки

И има начин зареждането да става през капачката за бензина и става перфектно.Така, като извадят пистолета и пуфне вътре, остава да мирише на газ в багажника.Добре, че не са ти пробили я ламарина, я броня и все още има шанс да стане. Утре вече обещавам да пусна снимки

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
mad_presley написа:Аууу, @Svetlyo, защо българска бутилкаТова нещо ще се ожули до месец и ще стане много гадно.Много по добре е турска, поне е прахово боядисана.
И има начин зареждането да става през капачката за бензина и става перфектно.Така, като извадят пистолета и пуфне вътре, остава да мирише на газ в багажника.Добре, че не са ти пробили я ламарина, я броня и все още има шанс да стане. Утре вече обещавам да пусна снимки
Ми така като се замисля не виждам от какво може да се ожули??? аз не слагам тухли в багажника... даже може да се каже че не го ползвам багжника общо взето. А тва за капачката за бензина го мислих дълго и реших че въпреки всичко не искам да дупча нищо по колата... + това представи си при всяко зареждане с пистолета на газта какви драскотини ще станат там на всякъде...

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Svetlyo написа:...мислих дълго и реших че въпреки всичко не искам да дупча нищо по колата... + това представи си при всяко зареждане с пистолета на газта какви драскотини ще станат там на всякъде...
Пробива се 8мм дупка зад капака за резервоара и си имаш една добавка, която я завиваш при зареждане, сед това си я сваляш.Утре ще ти покажа снимки и гарантирам, че ще ти хареса

А бутилката се жули дори и от "повей на вятъра".Аз също мислех да слагам такава, защото нали уж българска...но само като я тръкнах с нокът и остана гола ламарина.Не става въпрос за тухли, а за куфар, сак, дори и кутийка за инструменти.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
За протокола Клиотата на бенз харчат по 15 .....Ами прав си ,че всеки сам преценяма в зависимос колко кара ....наистина е доста по евтино на газ ....но в моя случай съм на печалба след 7 години горе долу ....понеже не минавам кой знае колко км .... А за настройките просто зимата било хубаво да се настроива автоматичния превключвател ....да включва на газ при по-високи обороти ....Впрочем и предишната ми кола имаше газ и пак проблеми ...просто неизменно ще ходиш да ти центроват и ала бала независимо от всичко ....за сметка на евтиния разход на гориво

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Не схванах точно какво искаше да кажеш, но моята газова е направена така че без бенз колата не може да запали. Т. е. пали винаги на бензин, като прехвърля на газ едва когата темепратурата ситгне 40 градус. Тва с оборотите май е доста поостаряло.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ето и обещаните снимки от мен
Цялостен изглед:
Позиция на изпарителя:
Позиция на ECU:
Ето и мястото за зареждане:
Приставката, която се завива само при зареждане (завита на място):
И самата приставка:
Бутилката, 45л-събира от 35л до 38л, според зависи от къде се зарежда
Както казах и по-горе, за зареждането се пробива дупка 8мм, колкото да мине медната тръба
Колата пали винаги на бензин, като загрее до 40*С преминава автоматично на газ.Преминаването на газ става изключително плавно и дори при преминаване от бензин на газ при ниски обороти, не се усеща въобще.
Мога съвсем отговорно да заявя, че няма абсолютно никаква разлика във вървенето на колата, както е на бензин, така е и на газ.Разходът е точно, колкото е и на бензин-16-17л/100км само градско и 10л/100км извън градско при скорости 150-170км/ч.
Цялата работа ми струваше 2500лв в сервиз дистрибутор на официалния представител за BRC в България.Естествено, първо се обадих в София, да ги питам кои сервизи във Варна са им представители, оказа се, че е само един - фирма "Печенек"
Като заключение, мога да кажа, че въпреки опасенията ми преди да сложа газов инжекцион, сега съм ужасно доволен.Сещам се, че карам на газ, само и единствено на бензиностанцията.
Минавам по 150-200км на ден, основно градско и установявам, че ми остават доста парички за други забавления

Цялостен изглед:

Позиция на изпарителя:

Позиция на ECU:

Ето и мястото за зареждане:

Приставката, която се завива само при зареждане (завита на място):

И самата приставка:

Бутилката, 45л-събира от 35л до 38л, според зависи от къде се зарежда


Както казах и по-горе, за зареждането се пробива дупка 8мм, колкото да мине медната тръба

Колата пали винаги на бензин, като загрее до 40*С преминава автоматично на газ.Преминаването на газ става изключително плавно и дори при преминаване от бензин на газ при ниски обороти, не се усеща въобще.
Мога съвсем отговорно да заявя, че няма абсолютно никаква разлика във вървенето на колата, както е на бензин, така е и на газ.Разходът е точно, колкото е и на бензин-16-17л/100км само градско и 10л/100км извън градско при скорости 150-170км/ч.
Цялата работа ми струваше 2500лв в сервиз дистрибутор на официалния представител за BRC в България.Естествено, първо се обадих в София, да ги питам кои сервизи във Варна са им представители, оказа се, че е само един - фирма "Печенек"

Като заключение, мога да кажа, че въпреки опасенията ми преди да сложа газов инжекцион, сега съм ужасно доволен.Сещам се, че карам на газ, само и единствено на бензиностанцията.
Минавам по 150-200км на ден, основно градско и установявам, че ми остават доста парички за други забавления

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани