Тласък в автоматика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 14 Мар 2008, 20:48

колега, напълно нормално е!
не забравяй, че нашият автоматик е адаптивен! Ако караш нормално и изведнъж искаш да се издърпаш с някой на светофара, ще вкараш кутията в някакъв филм, която тя не може да гледа. Затова е направен режима спорт-като ти трябва го включваш.

Може да има лек проблем с нивото на маслото в кутията така че вземи го провери!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 14 Мар 2008, 21:00

Marto66 написа:Колеги само за пояснение ще добавя - при потегляне на зелено с малко повече от пенсионерите в София, газ и някои ме изненада по-селски, просто отнемам/без спирачка/ и се усеща тласък в автомата.

Колега и при мен е същото положение дори и след смяната на маслото на автомата. Заради този тласък го смених , но той си остана. А и си мисля че не е чак тласък а е като леко придърпване.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Мар 2008, 21:19

Аз пък днес открих "нова" екстра :D
Значи, като се спускам по баир надолу, с ниска скорост-60-70км/ч, кутията превключва на най-високата предавка или там каквото прави, но си върви по инерция надолу с 1000-1200 оборота, но само ако докосна, наблягам на докосна педала на спирачката и веднага сваля на доста по-ниска предавка и колата започва да се движи на двигателна спирачка с 2500+ оборота.Обрания момент е, само с докосване на газта и пак си се сурва по инерция без двигателна спирачка.
Едва ли съм открил топлата вода, ама ме изкефи яко, защото до сега винаги като съм натискал спирачка по баир надолу е било по-продължително и ефекта не се усеща толкова :D

Май не се справих много с обяснението, ама който разбрал... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 16 Мар 2008, 19:57

Благодаря на всички. По отмина ми този яд на автомата бях му се вгледал много, но вече ми се изясни положението. Не знам за повечето от вас дали е нормално, но съм се качвал и на други коли BMW и различни марки със същите автоматчни кутии и няма подобен проблем. Струва ми се, че колите ни и агрегатите в тях са вече амортизирани и просто това е нормално работно състояние.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 16 Мар 2008, 20:06

Не е нормално,консултирай се със специалист...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 28 Мар 2008, 18:41

Вчера ходих в GEMINI 4 и тяхното мнение за този тласък/удар/ е, че кутията - АМЕРИКАНСКА е по-лошият вариант и е за нова електроника и израза беше "ако искаш даваш 3000 лв. и ОК е всичко / като инфо ново масло и филтър 300-350 кинта при тях, но не дават гаранция , че ще се оправи/. Това се случва между 2и3 скорост еднократно при определени обороти и достигната скорост след като ги превиши проблема не се повтаря - този кутия имала допълнителен хидравличен съединител/усилвател или нещо друго беше в турбината и там накъде е проблема. Возихме се доста и констатирахме, че след като отново спреш и тръгнеш с пълна газ и отнемеш рязко /дори и в спортен режим се получава/се усеща този гаден удар или тласък и зависи от момента. Мнението им/на тестващия и на шефа Вальо/, че автоматика е перфектен и да се кара така, защото може и да изкара и 500 хил. км - просто ел.платка- дава предварителен сигнал и съответно не отреагирва при рязко отнемане сработва 3 и връща 2, но не било голям проблем все още и спокойно.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 20.04.2006
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: 525d

Мнение от Ore » 02 Юни 2008, 19:22

Колега и аз имам абсолютно същият проблем с тоя гаден тласък при потегляне на ниска скорост и разко отнемане на газта. Даже бях пуснал пост тук ама съветите пак бяха за смяна на масло и т.н. Карам я така от около 50000 км , но е доста дразнещо и ако някой знае от какво е да каже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 03 Юни 2008, 18:35

Не се насочвай към смяна на маслото, няма да има подобрение. Така ме посъветваха в GEMINI 4 - нямало никаква връзка. "Ако си решиш и като проготвиш към 400-500лв. можеш профилактично да освежиш кутията, с ново масълце и толкоз".

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Юни 2008, 2:49

jery написа:Не е нормално,консултирай се със специалист...

Аз съм се консултирал в Германия, НОРМАЛНО е!
Това се случва САМО понякога, а не винаги. Това е съвпадение на много фактори. При другите марки коли, аз лично не съм го забелязвал този проблем. Но от това не се чупи кутията! СПОКО!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Юни 2008, 10:00

Аз се поинтересувах за този "проблем" и се оказа, че така се получава, когато скоростната кутия "обучена" на икономично каране.Системата се нарича Adaptive Transmission Control и незнайно защо, съкращението е AGS. Ето и една тема в нашият форум за тази система.
Ако някоя жена или спокоен мъж я е карал преди това , това превключване на по-висока предавка при отнемане на газта е съвсем нормално ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook