Идват топлите дни колеги

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 13 Мар 2008, 11:39

водната помпа си я прегледай да не те е яд после ..... че тая пластмасова перка не знаеш кога ще се обади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 13 Мар 2008, 11:41

как да я погледна колега ? нали трябва да се разглоби и тогава може да се разбере.. + тва ми казаха че тя първо почвала да шуми .. ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 13 Мар 2008, 11:44

ми тя се намира точно зад перката на радиатора тоест вързана е за него .. а това с шума е така но аз моята не чувах то при запален двигател на мен ми е трудно да определя кой шум откъде е ....
най-добре да питаш някой които разбира ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 13 Мар 2008, 11:47

ок брат мерси .. абе вчера точно колата беше на лек оглед и ми казаха да не пипам водна + терм... ама ше влизаме в бокса за дискове и накладки . .пък ше се види вече на стенда наи добре кое как е :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 26 Мар 2009, 2:13

Аз с купуването на колата си смених водната помпа. Нова от Вари 170лв. Цялата е желязна. Относно старата ми помпа и тя беше желязна и беше читава. Смяната направих профилактично. Досега съм сменил и термостата и антифриза в системата. От охладителната система досега не съм сменял само перка и водни съединения. Перката засега работи и няма притеснения за нея. Водните съединения също са здрави но ще ги наблиудавам.

Също така искам да питам ако някои е сменял тези 2та маркуча водните суединения които са зад двигателя долу и горе да ми каже бързо ли става смяната и горе долу какво правят по колата. Притеснява ме само ако се налага да вдигат мотора за да ги сменят и затова не съм ги сменил досега.
Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 26 Мар 2009, 8:22

Аз препоръчвам да си смените и капачката на радиатора, защото ролята и освен на капачка е и на клапан, който поддържа налягането в системата 2 бара. Според мен при здрави водни съединения, ако ви изхвърли водата от местата за обезвъздушаване е виновна именно прецакана капачка, която не си е свършила работата. Също така не е страшно да се налее повече антифриз отколкото е ограничението, защото системата ще си изхвъли излишното количество през капачката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 26 Мар 2009, 9:00

Колеги освен написаните до тук неща за смяна (профилактика) има оше едно много важно нещо - външно измиване на радиаторите и пространството между тях.
Пространството между ламелите се задръства с боклуци, въздуха не преминава свободно през радиаторите и дори при изправна охладителна система колата почва да загрява

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 26 Мар 2009, 9:25

Аз не бих пипал нищо, щом колата няма проблеми с охлаждането в момента ;)
Единствено смяна на антифриз, ако не си го сменял. Щом термостатът работи, щом водната помпа е наред (за момента), не виждам смисъл от това. Особено смяната на работещ термостат :shock: Знаейки какви ментета се продават на пазара, най-много да се поохарчиш и в последствие да върнеш работещия термостат :idea:
Карай си така и ако има проблем лятото - ще сменяш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 26 Мар 2009, 10:08

DroW матадорчоо, пак ми изрови стара тема от преди една година назад ? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 26 Мар 2009, 11:52

Поне е ползвал търсачката Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 26 Мар 2009, 12:04

tsb_bg написа:Колеги освен написаните до тук неща за смяна (профилактика) има оше едно много важно нещо - външно измиване на радиаторите и пространството между тях.
Пространството между ламелите се задръства с боклуци, въздуха не преминава свободно през радиаторите и дори при изправна охладителна система колата почва да загрява

Колегата е много прав заради този проблем в дару преди 5 год. щяха да ми отворят мотора
Няколко поста по нагоре един колега съветва да ви направят замерване в дару за газове в охладителната система - това сигурно е добре но при мен замалко да се окаже фатално след такова замерване ми казаха че означава спукана кратуна за тдс е34 става въпрос понеже като включех климатика колата загряваше а като го изключех стрелката се връщаше и немърдаше от 12 без 1
Отказах ремонт на главата който според тях щеше да излезе около 2500лв. това става преди 5год. и така карах близо год. и половина без климатик без загряване без нищо
С този проблем случайно се справих след коментар с един приятел който караше рейнч ровер той е със същия мотор на бмв и ми каза да си измия пространствата между радиаторите
Направих го със обезмаслител меглио има го навсякъде около 10лв. струва и имах под ръка топла вода с мъркуч и пистолет без да свалям радиаторите а само ги раздалечих доколкото можах
Ефекта беше невероятен теста беше до Банско август месец с четри човека при пуснат климатик и яко газ стрелката не ми мръдна дори с 1мм.
Май прекалих с обясненията но дано съм бил полезен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 12.03.2009

Мнение от bat_ivo » 26 Мар 2009, 21:42

здравейте на всички!
наскоро и аз имах проблем с охлаждането!
допреди да си сменя антифриза,всичко беше ок,но като го смених всеки ден й течяха водите.помислих си какво ли не, сервизи майстори едни пари едни игри,направо ми се присра, оказа се че е запу6ено малкото маркуче за обратното налягане.при смяната сичкия булашик се е сьбрал в туй маркуче.измих си радиаторчето и е ок.малко пак надува ,но мисля че е от капачката.
дано сьм бил полезен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 30 Апр 2009, 9:04

BMW-E39 написа:DroW матадорчоо, пак ми изрови стара тема от преди една година назад ? :mhihi:

Ами нормално да я изровя аз редовно преглеждам форума за интересни темички. ;)
Изображение

Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook