Голямо люлеене, помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 14 Яну 2008, 2:53

Мда и колегата "i4koo" е прав... Божа работа... Ама все пак са написали колко са сипали и толкова е платил...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 22 Яну 2008, 18:14

Днес бях в сервиза на БМВ и ми казаха следното.Горенето на маслото идвало от турбото а това че сутрин при палене цялата кола се люлее било от някви дюзи за впръскване,и като ми казаха цената за ремонта щях да припадна :shock: .Може ли някой да ме посъветва какво да правя или да ми каже някъде в България къде може да се направи нещо по въпроса и горе долу колко ще ми струва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 22 Яну 2008, 21:12

paralax2 написа:Днес бях в сервиза на БМВ и ми казаха следното.Горенето на маслото идвало от турбото а това че сутрин при палене цялата кола се люлее било от някви дюзи за впръскване,и като ми казаха цената за ремонта щях да припадна :shock: .Може ли някой да ме посъветва какво да правя или да ми каже някъде в България къде може да се направи нещо по въпроса и горе долу колко ще ми струва.
Колко колега ,кажи да сравним малко с Бг :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 22 Яну 2008, 21:34

2000 евро ще ми струва с оригиналните части, което ми се вижда направо убийствено много. Турбо намерих втора употреба за 500 евро ама тия дюзи ги няма. Трябва да купувам нови май, ама тия в сервиза ми казаха, че ми трябвало само една. Сега не знам какво да правя, ако в БГ е по-евтино мисля там да я оправям. Дайте съвет моля!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 04 Фев 2008, 4:54

Здравейте,днес разбрах от къде ми се губи по малко масло.Значи под кутията на въздушния филтър има една ламарина която беше цялата в масло и от там се стича на долу и капе по турбото.Разглобих кутията на филтъра и се оказва че долната част на кутията има едно като тръбичка в горния край която влиза в горната част на двигателя.Тръбичката има гумено уплътнение обаче от самия отвор на двигателя се вижда как е преливало масло.Не знам за какво служи но мисля че отива от там към картера.Както и да е смених гумичката като си мислих че се е износила и не уплътнява добре, но уви.Минах около 10км и пак същото.Отдолу ламарината под въздушния филтър пак олята с масло.Не мога да разбера защо избива там,толкова ли е голямо налягането в двигателя.Пробвах на запален двигател да отворя капачката за маслото- вулкаааан!!!Това нормално ли е.На мен ми се струва ненормално да е такова голямо налягането че така да изригва маслото.Не знам вече какво да правя с тая кола.Ако си бях в БГ поне има доста места на които да отида а тука само оторизирани сервизи за всяка марка и не само кожи дерат ами направо ти свалят главата и ти взимат и нямането.Моля ако има някои да помага.Благодаря!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 04 Фев 2008, 14:47

Като отвориш капачката на маслото не трябва да "духа"! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 04 Фев 2008, 20:09

Кво не духа то направо като фунтан бликна масло от там.Някой може ли да ми каже в този случай каква е диагнозата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 04 Фев 2008, 20:57

paralax2 написа:Кво не духа то направо като фунтан бликна масло от там.Някой може ли да ми каже в този случай каква е диагнозата.


И аз така пробвах да видя духа ли, и олях всичко с масло. Според мен е нормално да пръска - и това е от веригата, която се върти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Фев 2008, 20:59

Айс, от капачката си духа по принцип , поне на мен са ми такива наблюденията.
При работещ двигател извади щеката за проверка на маслото и от там ако духа работата е лоша ... провери го това и пиши какво е станало

Това което влиза във кутията на въздушният филтър трябва да е отдушника на картера.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 04 Фев 2008, 21:24

Пробвах това със щеката от там не духа.Значи говорих с един приятел сега той ми каза че щом пръска от капачкато толкова масло и сутрин така ми тресе и пуши сив пушек-което е около 5-10 мин. явно докато загрее и после се оправя,означавало че някои цилиндър не работи правилно т.е. някои семеринг е издал багажа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 04 Фев 2008, 22:21

Колега и аз така зная ,че не би трябвало да духа ,камоли да хвърля масло :shock: явно има сериозна причина за това ,успех :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 04 Фев 2008, 22:22

paralax2 написа:Пробвах това със щеката от там не духа.Значи говорих с един приятел сега той ми каза че щом пръска от капачкато толкова масло и сутрин така ми тресе и пуши сив пушек-което е около 5-10 мин. явно докато загрее и после се оправя,означавало че някои цилиндър не работи правилно т.е. някои семеринг е издал багажа.
А,защо не да е сдал някой разпръсквач? :dunno: Интересно ми е за това питам.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Фев 2008, 2:15

Колко е сив пушека, ако мирише на масло е лошо
Ако мирише на нафта - разпръсквачи,дюзи.Някакво чукане чува ли се като е студена
Как е с паленето като е студена?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 05 Фев 2008, 6:14

Значи като я паля за първи път няма значение сутрин или след обяд пали без проблем,само въртя и пали.Двигателя си започва нормално и след 1 мин почва да прекъсва едно такова все едно работи на по малко цилиндри и отзад почва да пуши сиво-бял пушек и каточели понамирисва на масло ама не съм сигурен.Не се чува да трака двигател,малко по шумен е в началото.След като повърви към 5 мин и температурата мине синия сектор всичко си става нормално.Колата си върви има си тяга и не пуши въобще.Обаче после като погледнеш тая ламарина която е под въздушния филтър има по нея масло.Явно има прекалено много налягане в двигателя и избива от тва място което е някакъв одушник ли е на картера.От там избива и се стича надолу и тече по турбото.Какъв ще да е проблема не мога вече да разбера.Дайте съвет кви да ги върша колеги!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Фев 2008, 20:19

Нивото на маслото в норма ли е или е много над МАХ-чертичката? Ако имаш в повече масло в двигателя от предписаното, избива от някъде.
За тресенето и пушека - пробвай първо Дизел шпулунг (има го в няколко теми) и после замери компресията на цилиндрите. Ако компресията е в норма, направи профилактика на горивната система.
Изображение
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook