Голямо люлеене, помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Мда и колегата "i4koo" е прав... Божа работа... Ама все пак са написали колко са сипали и толкова е платил...
Днес бях в сервиза на БМВ и ми казаха следното.Горенето на маслото идвало от турбото а това че сутрин при палене цялата кола се люлее било от някви дюзи за впръскване,и като ми казаха цената за ремонта щях да припадна
.Може ли някой да ме посъветва какво да правя или да ми каже някъде в България къде може да се направи нещо по въпроса и горе долу колко ще ми струва.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колко колега ,кажи да сравним малко с Бгparalax2 написа:Днес бях в сервиза на БМВ и ми казаха следното.Горенето на маслото идвало от турбото а това че сутрин при палене цялата кола се люлее било от някви дюзи за впръскване,и като ми казаха цената за ремонта щях да припадна.Може ли някой да ме посъветва какво да правя или да ми каже някъде в България къде може да се направи нещо по въпроса и горе долу колко ще ми струва.

Нищо лично ,Просто бизнес !
2000 евро ще ми струва с оригиналните части, което ми се вижда направо убийствено много. Турбо намерих втора употреба за 500 евро ама тия дюзи ги няма. Трябва да купувам нови май, ама тия в сервиза ми казаха, че ми трябвало само една. Сега не знам какво да правя, ако в БГ е по-евтино мисля там да я оправям. Дайте съвет моля!
Здравейте,днес разбрах от къде ми се губи по малко масло.Значи под кутията на въздушния филтър има една ламарина която беше цялата в масло и от там се стича на долу и капе по турбото.Разглобих кутията на филтъра и се оказва че долната част на кутията има едно като тръбичка в горния край която влиза в горната част на двигателя.Тръбичката има гумено уплътнение обаче от самия отвор на двигателя се вижда как е преливало масло.Не знам за какво служи но мисля че отива от там към картера.Както и да е смених гумичката като си мислих че се е износила и не уплътнява добре, но уви.Минах около 10км и пак същото.Отдолу ламарината под въздушния филтър пак олята с масло.Не мога да разбера защо избива там,толкова ли е голямо налягането в двигателя.Пробвах на запален двигател да отворя капачката за маслото- вулкаааан!!!Това нормално ли е.На мен ми се струва ненормално да е такова голямо налягането че така да изригва маслото.Не знам вече какво да правя с тая кола.Ако си бях в БГ поне има доста места на които да отида а тука само оторизирани сервизи за всяка марка и не само кожи дерат ами направо ти свалят главата и ти взимат и нямането.Моля ако има някои да помага.Благодаря!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
paralax2 написа:Кво не духа то направо като фунтан бликна масло от там.Някой може ли да ми каже в този случай каква е диагнозата.
И аз така пробвах да видя духа ли, и олях всичко с масло. Според мен е нормално да пръска - и това е от веригата, която се върти.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Айс, от капачката си духа по принцип , поне на мен са ми такива наблюденията.
При работещ двигател извади щеката за проверка на маслото и от там ако духа работата е лоша ... провери го това и пиши какво е станало
Това което влиза във кутията на въздушният филтър трябва да е отдушника на картера.
При работещ двигател извади щеката за проверка на маслото и от там ако духа работата е лоша ... провери го това и пиши какво е станало
Това което влиза във кутията на въздушният филтър трябва да е отдушника на картера.
Пробвах това със щеката от там не духа.Значи говорих с един приятел сега той ми каза че щом пръска от капачкато толкова масло и сутрин така ми тресе и пуши сив пушек-което е около 5-10 мин. явно докато загрее и после се оправя,означавало че някои цилиндър не работи правилно т.е. някои семеринг е издал багажа.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега и аз така зная ,че не би трябвало да духа ,камоли да хвърля масло
явно има сериозна причина за това ,успех 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
А,защо не да е сдал някой разпръсквач?paralax2 написа:Пробвах това със щеката от там не духа.Значи говорих с един приятел сега той ми каза че щом пръска от капачкато толкова масло и сутрин така ми тресе и пуши сив пушек-което е около 5-10 мин. явно докато загрее и после се оправя,означавало че някои цилиндър не работи правилно т.е. някои семеринг е издал багажа.

Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колко е сив пушека, ако мирише на масло е лошо
Ако мирише на нафта - разпръсквачи,дюзи.Някакво чукане чува ли се като е студена
Как е с паленето като е студена?
Ако мирише на нафта - разпръсквачи,дюзи.Някакво чукане чува ли се като е студена
Как е с паленето като е студена?
Значи като я паля за първи път няма значение сутрин или след обяд пали без проблем,само въртя и пали.Двигателя си започва нормално и след 1 мин почва да прекъсва едно такова все едно работи на по малко цилиндри и отзад почва да пуши сиво-бял пушек и каточели понамирисва на масло ама не съм сигурен.Не се чува да трака двигател,малко по шумен е в началото.След като повърви към 5 мин и температурата мине синия сектор всичко си става нормално.Колата си върви има си тяга и не пуши въобще.Обаче после като погледнеш тая ламарина която е под въздушния филтър има по нея масло.Явно има прекалено много налягане в двигателя и избива от тва място което е някакъв одушник ли е на картера.От там избива и се стича надолу и тече по турбото.Какъв ще да е проблема не мога вече да разбера.Дайте съвет кви да ги върша колеги!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Нивото на маслото в норма ли е или е много над МАХ-чертичката? Ако имаш в повече масло в двигателя от предписаното, избива от някъде.
За тресенето и пушека - пробвай първо Дизел шпулунг (има го в няколко теми) и после замери компресията на цилиндрите. Ако компресията е в норма, направи профилактика на горивната система.
За тресенето и пушека - пробвай първо Дизел шпулунг (има го в няколко теми) и после замери компресията на цилиндрите. Ако компресията е в норма, направи профилактика на горивната система.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани