Голяма утечка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 25 Мар 2008, 13:18

а може ли колегата pazokolarov да ми отговори на един въпрос.
значи майте перки са направени така че като изгася колата да спират веднага. това може ли да се отрази на охладителната система на колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 25 Мар 2008, 18:20

Струва ми се, че говорим за различни неща. След изключване на вдигателя и изваждане на контактния ключ, трябва да спрат де що можеш да видиш или чуеш перки или електромоторчета С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ЕДНО МАЛКО ЕЛ. МОТОРЧЕ, което се намира в блока на климатроника зад решетките на панела му. Чува се съвсем леко жужене. Точно то се изключва след около 16 минути.
След изключване на контакта можеш да чуеш и затварянето на клапите на климатроника, които са с ел. моторчета също, но това ства еднократно. Като подадеш контакт се отварят пак.
hellbull написа:а може ли колегата pazokolarov да ми отговори на един въпрос.
значи майте перки са направени така че като изгася колата да спират веднага. това може ли да се отрази на охладителната система на колата

Не. Неможе. А и няма как - така си е проектирана системата.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 25 Мар 2008, 19:04

преди беше така за тези 16 мин говоря. ама уж за да ми намалят утечката ми ги направиха така че като извадя ключа и те спират

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook