Дали имам Airbag във волана?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 11 Ное 2007, 17:20

Първо пробвай дали може да се изчисти грешката, но първо виж дали
са си там възглавниците.А във камор мисля че слагат само нови модули.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 10 Дек 2007, 14:06

Пиша просто да го има в архива на форума и за други колеги.
Оказа се, че имам еърбег във волана, т.е. това, че центъра на волана с емблемата на БМВ потъва навътре не е признак, че няма еърбег, но единствения начин за проверка е след разглабяне на волана.
Клаксона не работеше защото една от пистите на спирала беше прекъснала - смениха ми я със съседна писта и сега си свиркам на воля ;)
Лампичката за еърбеговете на таблото беше запушена с хартия, за да не се вижда че свети :shock:
Оправиха ми датчиците под седалките, нулираха грешките и сега лампата светва и после загасва ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 10 Дек 2007, 14:27

Лампичката за еърбеговете на таблото беше запушена с хартия, за да не се вижда че свети
Смърт за тоз който е дръзнал :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 10 Дек 2007, 15:06

Друг път да знаеш, че има мизерия ако въобще не свети лампата на airbag-а. Такова положение да не свети няма. Даже и да изгори има резервен диод вътре, единствено с хартия или нещо друго може да се направи да не се вижда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 10 Дек 2007, 17:51

noiseless написа:Пиша просто да го има в архива на форума и за други колеги.
Оказа се, че имам еърбег във волана, т.е. това, че центъра на волана с емблемата на БМВ потъва навътре не е признак, че няма еърбег, но единствения начин за проверка е след разглабяне на волана.
Клаксона не работеше защото една от пистите на спирала беше прекъснала - смениха ми я със съседна писта и сега си свиркам на воля ;)
Лампичката за еърбеговете на таблото беше запушена с хартия, за да не се вижда че свети :shock:
Оправиха ми датчиците под седалките, нулираха грешките и сега лампата светва и после загасва ;)


датчиците под седалките на пиропатрона са наи-големият проблем на тия коли , като мурдаш седалката ште се разместят и аиде наново 20лв да ти го занулят. Тука намерих един ми ги запои така че вече няма опция да се размурдат. Това е решението режат се буксите и с един поялник и готово

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Дек 2007, 0:57

Преебават ги на автомивките, а не от мърдане напред-назад на седалките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 13 Дек 2007, 20:51

noiseless написа:Клаксона не работеше защото една от пистите на спирала беше прекъснала - смениха ми я със съседна писта и сега си свиркам на воля ;)

Ами пък на мен скоро ми се прееба клаксона, и май е точно тази спирала,
noiseless, кажи моля те колко време и пари и къде?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook