ТДС-а загуби мощност - странен проблем!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Откачих букста с кабелчетата от дебитомера на въздуха, но подобрение няма, даже имам чуството че е малко по зле. Ще я покарам още ден два с откачен дебитомер за да вида ще се отпуши ли по някое време варвенето. Усетих още един момент. Като е студена стрелката на горивото показва по-малко и като позагрее се вдига. А дали е нормално това? Например ако разгледаме делението от 0 до 15 когато е студена показва малко над нула когато загрее показва малко под 15. При по-големите деления не е толкова груба промяната. При горивния филтър всичко си е наред и пак казвам проблема не е в нафтата защото след зареждане един път си върви един път е мудна. Някакви други предложения?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Тръгнал катализатор?
____________________________________
Но трябва да я закачиш, когато е "мудна".... Може да пренадува... за да я хванеш. 
____________________________________


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Закачих си кабелите на дебитомера и бих казал че при откачени такива е малко по-зле. Някои да знае дали може да се замери този дебитомер? В него влизат 5 жици. Сега започвам да си мисля, че вървенето се оправя или поне се подобрява когато карам сутрин рано или след дъжд, може би защото въздуха е по влажен? Не знам, това дали може да има нещо общо с дебитомера? А за катализатора ще отида на анализ, но дали там ще разберат ако има проблем в него?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Говориш за ДИЗЕЛ ШПУЛУНГ... Много е полезна и си е на БМВ.
Имам една опаковка. Остана ми от тдс-а. Който я иска, давам я с 20% намаление...
Имам една опаковка. Остана ми от тдс-а. Който я иска, давам я с 20% намаление...

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Абсолютно същия проблем и при мен го има. Аз забелязах обаче и миризма на бакелит от ауспуха. Тука ме уверяват, че си е тръгнал катализатора. Аз извадих вакума на оня тъп еко клапан(ЕРЖ-май беше) и усетих разлика, но проблема с вървежа "когато на нея и скимне" си остана. Утре мисля да я лиша от удоволствието да има катализатор и ще драсна какво се е получило.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Ехеее той катализатора е нещото, което по принцип трябва да се махне... Не знам защо си седите още с тях ? Аз побързах да го махна малко след като взех колата и добре, че го направих защото сега можеше и да нямам вървяща такава... Просто катализатора до такава степен запушваше двигателя, че след като го махнахме и запалихме няма да ви казвам какво излезе от вътре и колко дни трябваше да минат след това докато се усети, че двигателя работи по леко и по добре...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
10-12/100 градско и 7-9/100 извънградско, като 9 ми дава като карам с около 220-230/кмч... Но все пак търся вариянт да понамаля малко тези цифри...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Kartoff написа:... като 9 ми дава като карам с около 220-230/кмч... ...
Ееееех! Завиждам ти! Аз чак до там не мога да я засиля!

Между другото съм чел, че при тази процедура с махането на катализатора се променя налягането на изгорелите газове, което води до покачване на разхода на гориво,
а и на ДДМ-то почва да му се врътка свят

Не е ли необходимо да се постави подходящ резонатор, който да компенсира до някъде промененото налягане?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
И при мен колата стана някакси по-пъргава. Развърта се по-лесно и по-леко. Доволен съм, че ги махнах! Аз съм с 4бр. катализатори!!!

Последна промяна ICE на 10 Юли 2007, 23:05, променена общо 1 път
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Моята е и с чип тунинг... Така я купих и се води малко над 170кс. Когато я взех харчеше 16л/100
, хич не вървеше и беше с масло Валволине
. Купих я с филтър K&N. Почистих филтъра, смених маслото и филтрите, почистих дебитомера, махнах катализатора и сложих резонаторно гърне за да е тихо... И като се замисля след всяка интервенция разхода ми падаше надолу
И като се замисля разхода при 230км/ч може и да е малко над 9, абе между 9 и 10 е 




- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Някой нещо да прошепне за миризмата на бакелит от к`во може да е. Вчера едни майсторчета ме разубедиха да махам катализатора, но това с бакелита хич не ми харесва.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

След което, ако още го имаш този мирис (ама се съмнявам), ще го мислим.

46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани