ТДС-а загуби мощност - странен проблем!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 19 Юни 2007, 17:23

Откачих букста с кабелчетата от дебитомера на въздуха, но подобрение няма, даже имам чуството че е малко по зле. Ще я покарам още ден два с откачен дебитомер за да вида ще се отпуши ли по някое време варвенето. Усетих още един момент. Като е студена стрелката на горивото показва по-малко и като позагрее се вдига. А дали е нормално това? Например ако разгледаме делението от 0 до 15 когато е студена показва малко над нула когато загрее показва малко под 15. При по-големите деления не е толкова груба промяната. При горивния филтър всичко си е наред и пак казвам проблема не е в нафтата защото след зареждане един път си върви един път е мудна. Някакви други предложения?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Юни 2007, 0:44

Тръгнал катализатор?
____________________________________
:idea: Но трябва да я закачиш, когато е "мудна".... Може да пренадува... за да я хванеш.
8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 21 Юни 2007, 1:24

Закачих си кабелите на дебитомера и бих казал че при откачени такива е малко по-зле. Някои да знае дали може да се замери този дебитомер? В него влизат 5 жици. Сега започвам да си мисля, че вървенето се оправя или поне се подобрява когато карам сутрин рано или след дъжд, може би защото въздуха е по влажен? Не знам, това дали може да има нещо общо с дебитомера? А за катализатора ще отида на анализ, но дали там ще разберат ако има проблем в него?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 868
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Фил » 21 Юни 2007, 7:35

Във Вари2000 мернах едно шишенце, забравих как се казваше, което се закача директно на горивния филтър вместо от резервоара. Палиш колата и работи на място докато го изхаби всичкото. По думите на човека там правело чудеса с дюзите. Ако не се лъжа беше около 30-ина лева.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Юни 2007, 21:54

Говориш за ДИЗЕЛ ШПУЛУНГ... Много е полезна и си е на БМВ.
Имам една опаковка. Остана ми от тдс-а. Който я иска, давам я с 20% намаление...
8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 30 Юни 2007, 22:15

Абсолютно същия проблем и при мен го има. Аз забелязах обаче и миризма на бакелит от ауспуха. Тука ме уверяват, че си е тръгнал катализатора. Аз извадих вакума на оня тъп еко клапан(ЕРЖ-май беше) и усетих разлика, но проблема с вървежа "когато на нея и скимне" си остана. Утре мисля да я лиша от удоволствието да има катализатор и ще драсна какво се е получило.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 30 Юни 2007, 23:08

Ехеее той катализатора е нещото, което по принцип трябва да се махне... Не знам защо си седите още с тях ? Аз побързах да го махна малко след като взех колата и добре, че го направих защото сега можеше и да нямам вървяща такава... Просто катализатора до такава степен запушваше двигателя, че след като го махнахме и запалихме няма да ви казвам какво излезе от вътре и колко дни трябваше да минат след това докато се усети, че двигателя работи по леко и по добре...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 30 Юни 2007, 23:27

А разхода на гориво как е без катализатора?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 30 Юни 2007, 23:33

10-12/100 градско и 7-9/100 извънградско, като 9 ми дава като карам с около 220-230/кмч... Но все пак търся вариянт да понамаля малко тези цифри...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 01 Юли 2007, 10:52

Kartoff написа:... като 9 ми дава като карам с около 220-230/кмч... ...

Ееееех! Завиждам ти! Аз чак до там не мога да я засиля! :mhihi:

Между другото съм чел, че при тази процедура с махането на катализатора се променя налягането на изгорелите газове, което води до покачване на разхода на гориво,
а и на ДДМ-то почва да му се врътка свят :lol:
Не е ли необходимо да се постави подходящ резонатор, който да компенсира до някъде промененото налягане?
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Юли 2007, 14:04

И при мен колата стана някакси по-пъргава. Развърта се по-лесно и по-леко. Доволен съм, че ги махнах! Аз съм с 4бр. катализатори!!! :mhihi:
Последна промяна ICE на 10 Юли 2007, 23:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 01 Юли 2007, 14:51

Моята е и с чип тунинг... Така я купих и се води малко над 170кс. Когато я взех харчеше 16л/100 :mhihi:, хич не вървеше и беше с масло Валволине :confused:. Купих я с филтър K&N. Почистих филтъра, смених маслото и филтрите, почистих дебитомера, махнах катализатора и сложих резонаторно гърне за да е тихо... И като се замисля след всяка интервенция разхода ми падаше надолу :) И като се замисля разхода при 230км/ч може и да е малко над 9, абе между 9 и 10 е :)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Юли 2007, 3:48

Kartoff написа:И като се замисля разхода при 230км/ч може и да е малко над 9, абе между 9 и 10 е :)

10 - 10,5 е по-реалната стойност!

За справка:


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 02 Юли 2007, 9:04

Някой нещо да прошепне за миризмата на бакелит от к`во може да е. Вчера едни майсторчета ме разубедиха да махам катализатора, но това с бакелита хич не ми харесва.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Юли 2007, 14:10

:idea: Махни каталиката и на колата ще и олекне, на теб също.
След което, ако още го имаш този мирис (ама се съмнявам), ще го мислим.
8)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook