Гори масло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 07 Юни 2007, 23:59

Да така е за смяна на гумичките на клапаните или така наречените вложки главата не се сваля а е крайно препоръчително ако имате голям разход на масло - до 2 л на 10 000 км (според мен) да се сменят . Това е ефтин ремонт и ако спести 2 литра масло - значи и като пари долу горе всично е наред и си се избил - имал съм случай при смяна на вложки да ги извадя мекички или да ми се разпадат в ръката но при всички случай е имало резултат.Но както казват колегите може и да е от маслото - всички знаем че им масла който колата ги гори и други които не мърдат от смяна до смяна. Сложи си едно хубаво масло - има теми за това доста и ако пак ти го гори значи пробвай да смениш вложките и вероятността да спре да ти бърка в джоба е голяма. Но с това трябва да се започне преди да те налегне изтерия за износени сигменти, бутала,валове и какво ли още не. Все пак караме БМВ не някой счупен Москвич - моторите следва да са издръжливи на износване.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 08 Юни 2007, 9:00

На предишното ми БМВ Е36 316и имах проблем с маслото. Гореше, като за световно и както казва колегата припушваше при смяна на предавките. Бях се приготвил за сегменти бутала и.тн И тъй, като имах втори ограничител :mhihi: М40 беше мотора го отворихме за смяна на вал и кобилици. Подмених и гумичките на клапаните и проблема с маслото изчезна. ДО момента него пипа от смяна до смяна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Юни 2007, 11:24

Alexi написа:тез глупости за 1.5л/1000 км в книжката винаги са ме изумявали ...


Това са грнични допустими стонойсти за консумация на масло, при които и след които се прави ремонт на двигателя. :mhihi:
БМВ е кола, която се кара здраво и много рядко - спокойно, и е нормално да гори 100-200 гр. масло на 1000 км., инче ще гърмят двигатели. :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 08 Юни 2007, 11:32

pazokolarov написа:
Alexi написа:тез глупости за 1.5л/1000 км в книжката винаги са ме изумявали ...


Това са грнични допустими стонойсти за консумация на масло, при които и след които се прави ремонт на двигателя. :mhihi:
БМВ е кола, която се кара здраво и много рядко - спокойно, и е нормално да гори 100-200 гр. масло на 1000 км., инче ще гърмят двигатели. :mhihi:

:yes: И аз така съм чувал.... а и пробвал! До 200гр. май си е напълно нормално, като естествено, ако ти е по-тънко маслото/0W40-примерно/, а двигателя е на повечко км - нормално е, че ще ти изгаря повече от нормата!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 13.03.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от EBOR » 05 Юли 2007, 11:33

emok написа:Да така е за смяна на гумичките на клапаните или така наречените вложки главата не се сваля а е крайно препоръчително ако имате голям разход на масло - до 2 л на 10 000 км (според мен) да се сменят . Това е ефтин ремонт и ако спести 2 литра масло - значи и като пари долу горе всично е наред и си се избил - имал съм случай при смяна на вложки да ги извадя мекички или да ми се разпадат в ръката но при всички случай е имало резултат.

Евтино ли?!
Все пак се оказа, че харчи масло около литър на 1000 км и днес закарах колата в Дару Кар. Измериха компресия и диагностика - двигателя е пушка. Маслото защо се харчи не може да се разбере обаче без да се отвори двигателя. Смяната на гумички на клапаните обаче с материали щяла да излезе около 1800лв., защото се сваляла главата. Бензин е мотора. Разбрахме се да отворят мотора (около 200лв.) и да се види причината, а после ще му мисля според диагнозата. Въпреки, че не пуши ми казаха, че можело да е от гумичките. Ще чакам да видя какво ще кажат другата седмица и ще решавам тогава. В един сервиз ми предложиха смяна на гумичките за 220лв., но ме е страх щото на приятел вече му се стопи кабела на мотора след некадърно сглобяване. В Дару дават гаранция, но тая цена е космическа просто. Сега ще чакам дали ще открият нещо. Някой може ли да предложи добър сервиз в София в който са наясно с двигателя и смяната на гумички на клапаните?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Юли 2007, 14:10

EBOR написа:..... Някой може ли да предложи добър сервиз в София в който са наясно с двигателя и смяната на гумички на клапаните?


Забелязах, че има новорекламиран във форума сервиз предимно за БМВ:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276

Някой може ли да сподели отзиви и впечатления за този майстор?
Изображение
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook