Колко ви излиза поддръжката на e39?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
RuM6n написа:Е не вярвам да сменяш на 30 000км дискове.Веднъж като ги смениш би трябвало да изкарат 100 000км,а за накладки 30 000км ми се виждат също малко, защото моята като я докарах от Германия не беше с нови накладки ,а съм минал 30 000км и с тоя темп на износване ще изкарат още 10 000км по мое усмотрение. Карам 70-80% градско и то във Варна.Не искам да засягам собствениците на дизели ,но каточели те не искат да си признаят,че поддръжката на стар дизел е 2-3 пъти по скъпа от стар бензин.
колега, кажи откъде си купуваш тези дискове и накладки да си купя и аз .


Незнам твоя стил на каране, може би да си супер внимателен и да ползваш повече мотора за спирачка отколкото педала ... но за моя стил на каране и 30 000км на година сменям задължително поне предни спирачки един път в годината!
Аз със здравето и сигурността на моето семейство не си играя и като сменям накладки, сменям и дискове.

Но както се вика, всеки си има приоритети и си преценява къде да инвестира парите си ...
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Ми да за теб, по точно за дисковете . На 30 000км ли ги сменяш?Не е ли малко това?За другите консумативи съм съгласен,но 30к за дискове ми се виждат малко, а те са си скъпичек консуматив. 

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
CheGevara написа:Незнам твоя стил на каране, може би да си супер внимателен и да ползваш повече мотора за спирачка отколкото педала ... но за моя стил на каране и 30 000км на година сменям задължително поне предни спирачки един път в годината!
Аз със здравето и сигурността на моето семейство не си играя и като сменям накладки, сменям и дискове.
Но както се вика, всеки си има приоритети и си преценява къде да инвестира парите си ...
Che мисля, че се презастраховаш със смяна на дискове на 30 000 км
Е 34 туринг е не по-лека от Е39 като се има впредвид, че теглото е от основните фактори за бързото износване на дисковете(също да не забравяме и качеството на накладките)
70 000 км са си нормален житейски път на чифт предни дискове

ПС И аз имам семеиство за което съм страшно загрижен, и моето шофиране изнервя сериозно съпругата ми

Между другото нашия приятел, ICE е тесен специалист именно в областа на спирането, добре е той да си каже тежката дума, и за перформанса който може да се осъществи в тази насока

Последна промяна Tod на 03 Фев 2007, 19:33, променена общо 1 път
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Разбира се, че използвам двигателя за спирачка,е не във всички случаи,но там където е възможно. Както споменах по горе, навъртял съм 32 000км откакто съм купил колата и в спирачките все още има хляб(така да се каже). До момента спирачките ми работят идеално.Проверявам ги редовно и съм съгласен с вас ,че компромиси със спирачки не се правят. По призвание и по професия съм инженер и мога да преценя,кога един диск е износен и кога не е.А за тази кола още не съм купувал дискове и накладки и не мога да кажа от къде икаква марка, надявам се вие да дадете съвети.






- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Tod написа:CheGevara написа:...
Между другото нашия приятел ... ICE е тесен специалист именно в областа на спирането, добре е той да си каже тежката дума, и за перформанса който може да се осъществи в тази насока
Благодаря колега за милите дими...
Какво да кажа, аз съм с автоматик и моторна спирачка нямам. Двигател дизел (малко по-нежен от бензина) - не можеш да го тормозиш много, поне аз нямам сърце за това. При спиране галех спичачките нежно.... плавно и за по-дълго време. Спирах отдалече с презумпцията да не претоваря дисковете. Да, ама след няколко по-интензиени спирания дисковте започваха да тресат.... Аз просто ги държах непрекъснато топли-горещи, без те да имат възможност да се охладят.
После говорих с един приятел и по негов съвет спирах в последния момент, агресивно кратко и мощно! Така е много по-добре, защото дисковете се загряват повече (това е спорно), но кратковременно и после имат възможност да отвърнат топлината. Това позволява повече безпроблемни спирания. Дори мога да призная, че почти няма вибрации. Казвам почти, защото при Е39 винаги има някакви вибрации. Някои ме обиняват, че се вманиЯчавам, но това е истината. А ИСТИНАТА е, че спирачките на Е39 не са за по-спортно ориентираните шофьори. Затова мисля за ъпгрейд, който да ми даде перформанс, като ми реши проблема с тресенето, но и да не ме задължи да карам на 18-ки джанти. За тази цел ще променя някои неща по предното окачване. В последствие мисля да сменя спирачките и ще пиша какви са резултатите.

Застраховки, данъци и винетки... около 1000 лева
Масло и филтри поне 2 пъти годишно - малко над 800 лева (общо)
Гуми, купувах тази година и летни, и зимни, двата комплекта около 2300 лева.
Имах и някакви дреболийки по предницата. Ремонта беше към 400 лева.
Накладки - към 300 лева. Обаче моите са от 540.
Сложи там и 200 кинта за дреболии като чистачки, диагностики и т.н
Абе прготвяш си около 3 бона годишно (ако сметнеш и гумите около 5). Това разбира се ако не се прецака нещо сериозно по колата. Тогава май няма лимит нагоре...
Масло и филтри поне 2 пъти годишно - малко над 800 лева (общо)
Гуми, купувах тази година и летни, и зимни, двата комплекта около 2300 лева.
Имах и някакви дреболийки по предницата. Ремонта беше към 400 лева.
Накладки - към 300 лева. Обаче моите са от 540.
Сложи там и 200 кинта за дреболии като чистачки, диагностики и т.н
Абе прготвяш си около 3 бона годишно (ако сметнеш и гумите около 5). Това разбира се ако не се прецака нещо сериозно по колата. Тогава май няма лимит нагоре...
Последна промяна ja на 04 Мар 2009, 2:13, променена общо 2 пъти
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мдаа, с каското около 3000 лв до сега на година ,имам колата от 3 години ,да подчертая че само и никаде другаде освен в Мкар се правят ремонтите .Колата я купих за 13 хил до сега за 3 години е около 22 хил .Честито ,на бъдещите куповачи ,момчета правете си сметката преди да купите,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
525 TDS 98г.
Каско - 1200 лв; Застраховка - 140 лв; Данък - 220 лв; Винетка - 67 лв
Масло и маслен филтър - 180 лв (за 20К км) - два пъти = 360 лв.
Горивен и въздушен филтър - 80 лв - три пъти = 240 лв
Гуми (за 17ки)- летни 1000 лв; зимни 1200лв за две или три години
Ремонти - 1000 лв. средно.
------------------------------------------------------------------------------------
Застраховки и такси = 1630 лв
Масло и консумативи за 40К км = 600лв
Гуми за 40К км = 1400 лв
Други ремонти = 1000 лв
_______________________________________
Общо: 4600 лв за година или 400лв месечно.
Уточнение: това е за 40К км. Съответно за 20К км цифрата пада до към 3100 лв или 260 лв на месец.
Трябва да се добави и горивото към сметката и картинката става доста добра...
Каско - 1200 лв; Застраховка - 140 лв; Данък - 220 лв; Винетка - 67 лв
Масло и маслен филтър - 180 лв (за 20К км) - два пъти = 360 лв.
Горивен и въздушен филтър - 80 лв - три пъти = 240 лв
Гуми (за 17ки)- летни 1000 лв; зимни 1200лв за две или три години
Ремонти - 1000 лв. средно.
------------------------------------------------------------------------------------
Застраховки и такси = 1630 лв
Масло и консумативи за 40К км = 600лв
Гуми за 40К км = 1400 лв
Други ремонти = 1000 лв
_______________________________________
Общо: 4600 лв за година или 400лв месечно.
Уточнение: това е за 40К км. Съответно за 20К км цифрата пада до към 3100 лв или 260 лв на месец.
Трябва да се добави и горивото към сметката и картинката става доста добра...
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Аз минавам по 5000-5500 хиляди километра месечно.Колко ми излиза,не съм смятал,но мога да ви изброя долу-горе какво сменям за една година:
Масло-средно м/у 5-6 пъти(с маслен въздушен и горивен филтър)
Филтър картерни газове-поне веднъж годишно(мисля,че трябва повече)
Филтри купе-поне три пъти годишно
Накладки-два пъти(карам автоматик)
Дискове(предни,задни)-поне веднъж
Биалети-два пъти
Носачи(комплект)- един път(миналата година два)
Амортесьори-веднъж(според мен това е максимума за тези километри по нашите пътища)
Спирачна течност-веднъж годишно
Масло на скоростна кутия+филтър-веднъж годишно(на 60 000км пробег)
Със сигурност изпускам нещо важно.Датчици,чистачки и т.н,не ги броя защото там нещата са относителни,но си се прецакват от време на време.Гумите са едно от големите пера при тези километри,но там нещата са въпрос на вкус и желание да караш сигурна кола.Всичко това не е евтино,но е по добре от(да кажем)АУДИ А6.Предната ми кола беше ТДС и нещата там стоят долу-горе по същия начин(без картерни газове).Това важи единствено АКО колата не ти направи генерален проблем(ГНП,глава,маховик и тн.)..........Аз досега съм късметлия!........
При ТДС-са на 50 000 км сменях водна помпа и виското.
Масло-средно м/у 5-6 пъти(с маслен въздушен и горивен филтър)
Филтър картерни газове-поне веднъж годишно(мисля,че трябва повече)
Филтри купе-поне три пъти годишно
Накладки-два пъти(карам автоматик)
Дискове(предни,задни)-поне веднъж
Биалети-два пъти
Носачи(комплект)- един път(миналата година два)
Амортесьори-веднъж(според мен това е максимума за тези километри по нашите пътища)
Спирачна течност-веднъж годишно
Масло на скоростна кутия+филтър-веднъж годишно(на 60 000км пробег)
Със сигурност изпускам нещо важно.Датчици,чистачки и т.н,не ги броя защото там нещата са относителни,но си се прецакват от време на време.Гумите са едно от големите пера при тези километри,но там нещата са въпрос на вкус и желание да караш сигурна кола.Всичко това не е евтино,но е по добре от(да кажем)АУДИ А6.Предната ми кола беше ТДС и нещата там стоят долу-горе по същия начин(без картерни газове).Това важи единствено АКО колата не ти направи генерален проблем(ГНП,глава,маховик и тн.)..........Аз досега съм късметлия!........
При ТДС-са на 50 000 км сменях водна помпа и виското.
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Сменям масло и филтри 3-пъти в годината,един път накладки предни и задни,един път смених ремъците на динамото и климатика,карам 520i,колата е перфектна,не съм сменял нищо освен консумативи.Карам около 28-30к годишно.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Преди малко дойде. Задните са в багажника.. мисля утре да им се израдвам, все пак като за 1000 лв мисля че е перфектен вариант за окачване. А и са Adjustable:)

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- ogi dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 530dA M-Individual
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
На година до 1000лв. според карането. Тука се вписват и смяната на масло филтри и всички консумативи.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани