Топъл старт тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
МАЧКАТОР написа:Абсолютно съм съгласенICE написа::idea: Сменяй веригата с прилежащите и части и не се лъжи с такива промени на настойки на ГНП-то!После само ще й показва ключа и ТЯ ще запръхти за десета от секундата
А и не е лошо да се сменят и свещите, всичко излиза около 1400лева

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Аз да питам, че от всичко, което прочетох до тук,
излиза че за да се смени веригата се сваля и главата, така ли
Аз си мислех, че в най-лошия случай ще се свалят валовете..... , а то ....
излиза че за да се смени веригата се сваля и главата, така ли

Аз си мислех, че в най-лошия случай ще се свалят валовете..... , а то ....
Темата ми по-долу сте я чели, няма да се повтарям. Финално майстора ми направи реглаж на самата верига, според него веригата не беше за смяна. Резултатът за сега е, че топлият старт се оправи, но се появи много лека вибрация на празен ход, която се усеща главно на волана (според майстора си въобразявам).
Като я покарам още, ще споделя.

Като я покарам още, ще споделя.
Здравеите,
Аз от сравнително скоро собственик и на дизел. Имам Е39 525тдс и собственика ми каза, даже ми показа фактура за смяна на верига колата е на ... 268000 км (по километраж), ама пали по-добре и от бензиновата ми 525v24.
Ама доколкото съм чувал от познати с този мотор на 5 и 7 серия, а те са 6 човека, всеки след смяна на верига си е решил проблема.
Не казвам сменяйте вериги задалжително, а просто помислете кой с каква финансова стъпка ще подходи кам проблема. Вярно е, че се оправя и с реглаж, но въпросът е как наистина са препоръчали от производителя.
Аз купих мойта от австрийска банка и знам, че на точните километри са сменяли каквото пише.
Но всичко опира до финанси.
А за тресенето при мен се оказа колкото и да не се виждаше преди да се свали тампон на двигателя...
Поздрави.
Аз от сравнително скоро собственик и на дизел. Имам Е39 525тдс и собственика ми каза, даже ми показа фактура за смяна на верига колата е на ... 268000 км (по километраж), ама пали по-добре и от бензиновата ми 525v24.
Ама доколкото съм чувал от познати с този мотор на 5 и 7 серия, а те са 6 човека, всеки след смяна на верига си е решил проблема.
Не казвам сменяйте вериги задалжително, а просто помислете кой с каква финансова стъпка ще подходи кам проблема. Вярно е, че се оправя и с реглаж, но въпросът е как наистина са препоръчали от производителя.
Аз купих мойта от австрийска банка и знам, че на точните километри са сменяли каквото пише.
Но всичко опира до финанси.
А за тресенето при мен се оказа колкото и да не се виждаше преди да се свали тампон на двигателя...
Поздрави.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
А някой чувал ли е за някаква подгревна свещ, която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора .... Мойта я мериха и се оказа изгоряла. Кофтито е, 4е е капсолована за за пластмасовата стойка, на която се вразват маркучите и се завива филтара ...... Та мисълта ми беше, дали някой случайно не я е сменявал, и ако е така, как става интервенцията...... 

shnitzera написа:а някой ,чувал ли е за някаква подгревна свещ която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора ....мойта я мериха и се оказа изгоряла ....кофтито е 4е е капсолована за за пластмасовата стоика на която се вразват маркучите и се завива филтара ......та мисълта ми беше дали някой случаино не я е сменявал и ако е така как става интервенцията......
И ко е това животно,че нещо не сванах
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
shnitzera написа:А някой чувал ли е за някаква подгревна свещ, която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора ....
Колегаааа,
тук говорим за топъл старт, а не за студен.
Ако искаш съвет, просто отвори нава тема, НЕ ПИШИ ТУК, ако обичаш...

Относно това, което си написал,
разбирам, че питаш за погряването на горивото. Устройството е монтирано точно над горивния филтър и е грубо казано нещо като бързовар...

Тази с-ма на практика е ПРЕ-ПОДГРЕВ на нафтата и се задейства под +3'С (или беше +7'С)!!!
Ако сте я тествали при +8'С, няма да сработи!

Вече с чиста съвест мога да отговоря по темата.
Моята също ме дразнеше с топлия старт и вчера в автосервиз ЮВЕ й дадоха предварение на помпата, тъй като, както ти казах и по-горе това се дължи на разстегната верига и при теб, както и при мен, колата не ще ключ ... пали, докато отключвам вратата още.
Ходи , ако естествено вече не е късно за настройки, инак ганц ное вееле фертайлюнгс кетте.
Моята също ме дразнеше с топлия старт и вчера в автосервиз ЮВЕ й дадоха предварение на помпата, тъй като, както ти казах и по-горе това се дължи на разстегната верига и при теб, както и при мен, колата не ще ключ ... пали, докато отключвам вратата още.
Ходи , ако естествено вече не е късно за настройки, инак ганц ное вееле фертайлюнгс кетте.
Мислих, че при Тони ходиш само.
Темата се разнищи,което е полезно според мен за колегите на които им предстоят подобни проблеми (не че го пожелавам).
След интервенцията при мен,която предполагам е точно корекция на помпата, макар че майстора говореше за няква центровка на самата верига. Резултата е,колата пали без проблем като е топла, но когато е студена тресе на празен ход. Това понякога продължава 10-20 мин след първото запалване, доста е досадно btw.
Забелязах и нещо доста странно, нормално на прзен ход колата е на 600-700 оборота, като подам съвсем леко газ веднага почва да тресе или иначе казано, тресе на точно определени обороти.
След нова година ще ходя пак, да видим ще го докараме ли до край тоя проблем.
Мачкатор последно кой е сервиза?
Темата се разнищи,което е полезно според мен за колегите на които им предстоят подобни проблеми (не че го пожелавам).
След интервенцията при мен,която предполагам е точно корекция на помпата, макар че майстора говореше за няква центровка на самата верига. Резултата е,колата пали без проблем като е топла, но когато е студена тресе на празен ход. Това понякога продължава 10-20 мин след първото запалване, доста е досадно btw.
Забелязах и нещо доста странно, нормално на прзен ход колата е на 600-700 оборота, като подам съвсем леко газ веднага почва да тресе или иначе казано, тресе на точно определени обороти.
След нова година ще ходя пак, да видим ще го докараме ли до край тоя проблем.
Мачкатор последно кой е сервиза?
Ходих аз при Веско, защото на мен ми обръщат повечко внимание. Особенно, когато аз му оправях в същия ден неговата кола, а той моята. При мен проблемчето се знаеше какво е и немаше нужда да чакам 2011година, за да отида при Тони с тея негови часове. Казвам ти вчера още не съм излязъл от асансьора, а ТЯ вече весело пръхти с чистоновата центровка и старата верига. Колата вече е на шест, върви, харчи "малко", не пуши, не пие
Останаха само едни дребни проблемчета да оправя и съм перфектен - шум в климатроника, неработещи задни стъкла, неработеш люк, поставки за чаши, нивомат, калпави оригинални джанти, счупена дръжка на шофьорската врата, скърцащ багажник, проблемна пета врата... и това удоволствие се появи в рамките на два месеца. Така че не го вземай толко навътре това тресене, скоро ще свикнеш, че винаги ще имаш едни от два до седем проблема, които да те мъчат в името на любовта към марката.

Останаха само едни дребни проблемчета да оправя и съм перфектен - шум в климатроника, неработещи задни стъкла, неработеш люк, поставки за чаши, нивомат, калпави оригинални джанти, счупена дръжка на шофьорската врата, скърцащ багажник, проблемна пета врата... и това удоволствие се появи в рамките на два месеца. Така че не го вземай толко навътре това тресене, скоро ще свикнеш, че винаги ще имаш едни от два до седем проблема, които да те мъчат в името на любовта към марката.
за топлия старт
Аз се занимавам с електроника и "топлия старт" го решавам по много прост начин, като с едно схемно решение за няколко секунди имитирам че колата е студена и тя пали от раз...
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Топъл старт тдс
Еми даи някакъв телефон за връзка и може да измислим нещо.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани