помощ с вакумите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Това успях да запиша, на първото клипче, че е по-дълго след 4-тата минута. Някой ако сподели мнение ще съм благодарен! Налягането в рейла ще го видя довечера, и ще кача клипче.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Това е налягането на рейла -
а това е Аналог 3 след смяна на клапана на турбото с този на егр-а, и нова вакумна магистрала, че ги изпотроших тия щуцерчета
С две думи, колата е коренно различна и според мен сега върви доста добре, но все пак не разбирам много от показанията на ИНПА, и ми се иска да знам така ли трябва да бъде, или..
Това, което разбирам, е че потока на въздух е повече от искания, със 100 до 300 единици, но доколкото разбирам това е заради ремапа, стойностите на налягането сякаш са по-добре, макар пак на моменти да се различават с по 200-300 единици (повече или по-малко).
а това е Аналог 3 след смяна на клапана на турбото с този на егр-а, и нова вакумна магистрала, че ги изпотроших тия щуцерчета

Това, което разбирам, е че потока на въздух е повече от искания, със 100 до 300 единици, но доколкото разбирам това е заради ремапа, стойностите на налягането сякаш са по-добре, макар пак на моменти да се различават с по 200-300 единици (повече или по-малко).

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани