Idrive контолер с МК навигация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Idrive контолер с МК навигация
racing_team_vidin написа:Вече е готов!
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... uAygvz_VsQ
П.п Само не разбрах защо тубата сваля толкова качеството.
Браво, сега остава да опишеш детайлно проекта.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Idrive контолер с МК навигация
Като цяло смених концепцията и то три пъти.
Първата е ясна: описах я в първия пост.
Втората беше да използвам още един монитор, който да дава команди по IBus- не се получи, направо се побърква всичко, не съм гледал какви команди му се изпращат, възможно е и да се получи след корекции, но в онзи момент не ми се занимаваше.
Третия беше коренно различен, разглобих монитора и видях как работи (след това намерих и схема) и запоих кабели директно от бутона "Меню" и от десния контролер.




Ето я и въпросната схема:

Вече имах въпросния втори монитор и му взех десния контролер (имат разлика ляв и десен)
разглобих Idrive контролера и му изхвърлих всички части, и вградих десния от монитора.
На първото клипче е го бях направил да работят и плъзгането настрани, като надолу беше връщане към Меню, но ми заемаше много място и не беше, като оригиналните функции и разкарах плъзгането.
И затова (Тук е момента да благодаря на Sherman- Благодаря пич!) се сдобих с лайсната около idrive-a и копчето Меню със стойка му от Е60.
Съответно запона една игра по напасване на всички извивки, че копчето на Е60 е възможно най- криво.


Но накрая се получи.
Залепих основата за копчето и контолера, като преди това боядисах пластмасата, че беше сива.
От монитора изкарах кабелите и мислех да пускам лентов кабел, като на първото клипче, но в последствие опънах кабели от инсталация на една Е39ка с букси и всичко си заспа.



Копчето имаше лека зайгравка, тъй като е с общ минус вход, изход бутон и + при габарит, а на мен ми трябваше обикновен бутон, прекъснах пистата с общия минус и сега се ползват и 4те пина (осветлението си получава + и - отделно и бутона е отделен.
Крайния резултат:
Даже и свети



Първата е ясна: описах я в първия пост.
Втората беше да използвам още един монитор, който да дава команди по IBus- не се получи, направо се побърква всичко, не съм гледал какви команди му се изпращат, възможно е и да се получи след корекции, но в онзи момент не ми се занимаваше.
Третия беше коренно различен, разглобих монитора и видях как работи (след това намерих и схема) и запоих кабели директно от бутона "Меню" и от десния контролер.
Ето я и въпросната схема:

Вече имах въпросния втори монитор и му взех десния контролер (имат разлика ляв и десен)
разглобих Idrive контролера и му изхвърлих всички части, и вградих десния от монитора.
На първото клипче е го бях направил да работят и плъзгането настрани, като надолу беше връщане към Меню, но ми заемаше много място и не беше, като оригиналните функции и разкарах плъзгането.
И затова (Тук е момента да благодаря на Sherman- Благодаря пич!) се сдобих с лайсната около idrive-a и копчето Меню със стойка му от Е60.
Съответно запона една игра по напасване на всички извивки, че копчето на Е60 е възможно най- криво.
Но накрая се получи.
Залепих основата за копчето и контолера, като преди това боядисах пластмасата, че беше сива.
От монитора изкарах кабелите и мислех да пускам лентов кабел, като на първото клипче, но в последствие опънах кабели от инсталация на една Е39ка с букси и всичко си заспа.
Копчето имаше лека зайгравка, тъй като е с общ минус вход, изход бутон и + при габарит, а на мен ми трябваше обикновен бутон, прекъснах пистата с общия минус и сега се ползват и 4те пина (осветлението си получава + и - отделно и бутона е отделен.
Крайния резултат:
Даже и свети

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Idrive контолер с МК навигация

При използване на два монитора е нормално да възникнат проблеми, защото адресите са им еднакви и при подаване на команда по I-bus линията и двата монитора се опитват да изпълнят командата. Това поражда известен "дискомфорт" в цялата система и резултатът е близък до хаос.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани