Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- alachr1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: охрид МК
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д 2001
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Мерси колега 

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Ще кача малко снимки от разглобяването на Oil level sensor или датчик за нивото на маслото.Колегите да са на ясно какво представлява и възможно ли е рециклирането му тъй като нов по магазините е на доста висока цена и да не кажа всеки,но 80% от притежателите на марката не биха си го купили.Моят го смених оригинален втора употреба,свален от работещ двигател,с щампа произведен 23.05.2012 но с заличени логото на BMW и цифри от партидния номер,но купен на символична цена.И ми върши прекрасна работа.Та да започваме разглобяването.За начало са нужни чук и отвертка,разкапсулова се лесно,но вътре е с много отвратителна мека смола наподобяваща на разложена дъвка.



Ето това представлява датчика от долу под алуминиевия корпус.Доста електроника има в него,явно и затова цената му е толкова висока.

Смолата от платката се маха доста трудно пробвах със спирт,разредител,обезмаслител и накрая я махнах и разпоих.

Ето и самите елементи на платката отгоре.
и отдолу

По външен вид по платката не изглежда нещо да е дефектирало,Според мен дефекта на датчкика идва от пистите на самата сонда която е в контакт с маслото и след дълга екслоатация пистите прекъсват или дават разлика в съпротивлението и оттам и не коректната работа на датчика.Разбира се може и други да са причините,това си е мое размишление.Пластмасата на сондата се изважда с помощта на нещо остро и здраво като се използва долния отвор дето преминава маслото и оттам се натегне за да се освободи от канала.

Ето и самата сонда,която на снимката се вижда ,че не е с еднакъв цвят на пистите и при задълбочено заглеждане се вижда,че има напуквания по самите писти и мисля,че от тук идва проблема с не работещия датчик.

Надявам се да съм задоволил любопитството на някой,който винаги си е мислил какво пък толкова има в този датчик за да е толкова скъп.Еми това е !!!



Ето това представлява датчика от долу под алуминиевия корпус.Доста електроника има в него,явно и затова цената му е толкова висока.

Смолата от платката се маха доста трудно пробвах със спирт,разредител,обезмаслител и накрая я махнах и разпоих.

Ето и самите елементи на платката отгоре.

и отдолу

По външен вид по платката не изглежда нещо да е дефектирало,Според мен дефекта на датчкика идва от пистите на самата сонда която е в контакт с маслото и след дълга екслоатация пистите прекъсват или дават разлика в съпротивлението и оттам и не коректната работа на датчика.Разбира се може и други да са причините,това си е мое размишление.Пластмасата на сондата се изважда с помощта на нещо остро и здраво като се използва долния отвор дето преминава маслото и оттам се натегне за да се освободи от канала.

Ето и самата сонда,която на снимката се вижда ,че не е с еднакъв цвят на пистите и при задълбочено заглеждане се вижда,че има напуквания по самите писти и мисля,че от тук идва проблема с не работещия датчик.

Надявам се да съм задоволил любопитството на някой,който винаги си е мислил какво пък толкова има в този датчик за да е толкова скъп.Еми това е !!!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Страхотна работа колега, поздравления. И на мен ми дава грешка този сензор, но като че ли съм го отписал за ремонт. Съпротивлението може да го замериш с мултицет, проблема е повече в точните стойности, които не се знаят.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Така и така не се престраших да си го купя нов.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Някой знае ли актуална цена на датчика?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Номенклатурен номер : 12617508003
Описание : СЕНЗОР НИВО НА МАСЛОТО
Ед.цена (с ДДС) : 364.97 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Описание : СЕНЗОР НИВО НА МАСЛОТО
Ед.цена (с ДДС) : 364.97 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
Дали излиза като грешка този датчик когато не е наред или не го записва и само светва от време на време жълтата лампа за маслото?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
@bavarcho казваше, че излизал на диагностика - ама Hi-End някаква.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Oil level sensor или датчик за нивото на маслото
при мен го вади с caf soft-a като грешка в лцм-а
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани