Stop! Engine Oil Press...проблем- РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
Аз нищо колега само мое мнение.Просто тия мотори са изтормозени достатъчно в Италия,дано си ме разбрал правилно .Карам с 10-40 и си свиркам...
По темата:Случвало ми се е да свети лампата за маслото/тази червената/,но се оказа че маслото на тази 523 не беше сменяно поне 30 000км.
По темата:Случвало ми се е да свети лампата за маслото/тази червената/,но се оказа че маслото на тази 523 не беше сменяно поне 30 000км.

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
Колеги прибрах се от Варна...по пътя забелязах,че лампата примигва само на неутрална предавка,когато оборотите са на 700 и малко да кажем и в момента в който ги кача на 900-1000 вече проблема го няма.Утре или другиден ще сменям маслото с филтър Ман и ще пиша ....
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
Като човек минал през подобен проблем мога да ти кажа две неща, първото е да се молиш да си попаднал на менте масло което вече е станало на вода, защото другия вариант хич няма да ти хареса....
И при мен само на празен ход светеше лампата за налягането, след смяната на маслото лампата спря да свети но точно за 1 ден...
Нямаше къде да ходя реших да свалям картера, и там какво да видя, моторетката беше решила да си направи салата и ме чакаше да донеса ракията
, беше изпаднал анкер-а (или там както му казват, лагерът който не позволява движението на вала, наляво-надясно).
Знаех, че вече е късно за ремонт на този мотор и затова взех друг.
Става въпрос за Сузуки суифт 1,3 2008г.
Обяснението беше, че на празен ход, маслената помпа не може да направи достатъчно налягане заради изпадналия лагер и маслото не стигаше до главата.
Мой съвет е след смяната на маслото я покарай 1-2 дни и някой да ти замери налягането на маслената помпа за да имаш малка представа какво се случва
И при мен само на празен ход светеше лампата за налягането, след смяната на маслото лампата спря да свети но точно за 1 ден...
Нямаше къде да ходя реших да свалям картера, и там какво да видя, моторетката беше решила да си направи салата и ме чакаше да донеса ракията

Знаех, че вече е късно за ремонт на този мотор и затова взех друг.
Става въпрос за Сузуки суифт 1,3 2008г.
Обяснението беше, че на празен ход, маслената помпа не може да направи достатъчно налягане заради изпадналия лагер и маслото не стигаше до главата.
Мой съвет е след смяната на маслото я покарай 1-2 дни и някой да ти замери налягането на маслената помпа за да имаш малка представа какво се случва

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
Аз пък в тая месомелачка за мнения - относно с какво масло да си караме 12+ годишните дараци, изпуснах същността на проблема...
При подобен проблем, който колегата описва,се започва с едно динамично замерване на налягането на маслото...и после да се мисли - ще се сменя датчик, или масло, или помпа или мотор

При подобен проблем, който колегата описва,се започва с едно динамично замерване на налягането на маслото...и после да се мисли - ще се сменя датчик, или масло, или помпа или мотор


- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
Така е колега , най-добре първо да се види налягането на маслото .
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем
още в първото мнение писах за замерване на налягането, ама кой да види..

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем- РЕШЕН
След смяна на маслото с Castrol 10w40 и филтър всичко вече е наред...Поздрави!




- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем- РЕШЕН
а за кой датчик говорите тук? този за налягането ? или този за нивото от картера??
и от кой системата чек изписва Stop! Engine Low Oil Pressure???
това ми се случва когато колата ми го поизхарчи и спра по екстремно и в същото време завия. тогава идва надписа, само ако нивото им около минимума..
и от кой системата чек изписва Stop! Engine Low Oil Pressure???
това ми се случва когато колата ми го поизхарчи и спра по екстремно и в същото време завия. тогава идва надписа, само ако нивото им около минимума..
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Stop! Engine Oil Press...проблем- РЕШЕН
Този надпис е за ниско налягане...
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани