Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
dicho0o написа:А на какви километри се сменя и има ли някакви признаци когато дойде време за смяната му?
На всяка смяна на маслото се сменя. Около 10 000 - 15 000км. Пластмасовия го дават като вечен, но трябва да се чисти през известно преме.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
BT9028BA написа:dicho0o написа:А на какви километри се сменя и има ли някакви признаци когато дойде време за смяната му?
На всяка смяна на маслото се сменя. Около 10 000 - 15 000км. Пластмасовия го дават като вечен, но трябва да се чисти през известно преме.
Нещо си се заблудил

ПС Някой знае ли кой модел е по-хубав,този дунапренения или другия подобен на "мече" за боядисване?(като памучен)
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
BT9028BA написа:kalingk написа:K&N,вече 20к километра/2 смени на филтъра,ако ги сменяте на всяко масло/ още 10к и съм си му върнал парите.За оригинален ми искат 40-50лева,тоя с отстъпка ми излезе 140лева.дават му чистене на 80к мили,така,че никога няма да го и чистя.А дали има файда от к.с. и да няма и така съм доволен,но ако има...е добре дошло.
Едва ли ще има повече коне с обикновен или КН филтър. Просто искам да е вечен и да не го мисля на всеки 10 000км.
Иначе те съветвам да го переш на 8000-10 000км. На старата кола имах КН и на 7000-8000км се зацапваше доста.
Не знам въобще защо си пуснал тази тема като ги разбираш толкова тези филтри.Явно някой си чеша клавиатурата само.И да не съм офф,по това дето пуше,че се пере на 80к мили ака около 110к км,а ти ми казваш,че в БГ се пере на 8-10км.Искаш да ме убедиш,че в БГ,въздуха е поне 11 пъти пи замърсен от Германия примерно.Това е най якото обяснение дето съм чувал,но като видях,че съветваш хората да сменят филтър,който се сменя обичайно на 50км,а ти им казваш на 10км,явно или си някой дистрибутор на консумативи или човек,който те го боготворят като им влезе в магазина.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
BT9028BA написа:kalingk написа:K&N,вече 20к километра/2 смени на филтъра,ако ги сменяте на всяко масло/ още 10к и съм си му върнал парите.За оригинален ми искат 40-50лева,тоя с отстъпка ми излезе 140лева.дават му чистене на 80к мили,така,че никога няма да го и чистя.А дали има файда от к.с. и да няма и така съм доволен,но ако има...е добре дошло.
Едва ли ще има повече коне с обикновен или КН филтър. Просто искам да е вечен и да не го мисля на всеки 10 000км.
Иначе те съветвам да го переш на 8000-10 000км. На старата кола имах КН и на 7000-8000км се зацапваше доста.
Не знам въобще защо си пуснал тази тема като ги разбираш толкова тези филтри.Явно някой си чеша клавиатурата само.И да не съм офф,по това дето пуше,че се пере на 80к мили ака около 110к км,а ти ми казваш,че в БГ се пере на 8-10км.Искаш да ме убедиш,че в БГ,въздуха е поне 11 пъти пи замърсен от Германия примерно.Това е най якото обяснение дето съм чувал,но като видях,че съветваш хората да сменят филтър,който се сменя обичайно на 50км,а ти им казваш на 10км,явно или си някой дистрибутор на консумативи или човек,който те го боготворят като им влезе в магазина.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Не знам защо толкова сляпо вярвате на всичко дето пише по кутиите. Изпери го след 20к км (нали зора е да е над 10к км) и виж какво ще падне от него - повярвай ми като видиш ще започнеш на 5 да го переш. Филтъра се зацапва от твърди частици - прах и подобните му, а по тоя показател май няма страна дето да е с по-кофти въздух в Европа
Колкото до филтъра за картерните газове и смяната му - идея си нямам, мойте коли нямат такива, но винаги съм бил на мнение, че ако нещо не е безбожно скъпо може да се сменя на 25-30к км

Колкото до филтъра за картерните газове и смяната му - идея си нямам, мойте коли нямат такива, но винаги съм бил на мнение, че ако нещо не е безбожно скъпо може да се сменя на 25-30к км
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Филтъра на картерните газове се сменя на 30 000 км. обичайно. Може да се вземе само филтриращият елемент, без цялото тяло.
http://olx.bg/filtr-masleni-pari-bmw-la ... -i39655339
http://olx.bg/filtr-masleni-pari-bmw-la ... -i39655339
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- L0wTeCh
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.12.2013
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- Мечтае да кара: e39 M5
- Детайли за колата: 98''
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Колеги, смених филтъра на картерните газове, зех само филтриращия елемент, (колата е 98''), но се оказа, че е с този пластмасовия дето го водят вечен.Кое е по-добре да го оставя така или да върна пластмасовия ?
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Когато се запуши филтъра на картерните газове при мен колата ми почна да пуши ужасно много бяло,викам си край, този мотор си замина,колкото до самия филтър ме посъветва човек който доста разбира от БМВта да си сложа този дето е с дунапреновия елемент.А за въздушния и аз съм с КН и нямам никакви ядове.
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Здравейте колеги,
От скоро съм с 525д и още като я закупих направих цялостно обслужване. Бях помолил изрично сервиза да сменят и филтър картерни газове, но за съжаление в сервиза не знаеха за неговото съществуване. Та така си остана без да бъде сменян. След време видях, че има теч на масло и след като се загледах теча беше от турбото. Водих я на няколко сервиза и всички казаха, че турбото трябва да се прати за ремонт в спец. сервиз(Русе или Варна). Понеже нямам много доверие на нашите сервизи се порових в форума и разбрах, че теча може да се дължи и на въпросния филтър за картерни газове. Реших да отворя и да го проверя. Помолих приятел, който е запознат с тези коли и той ми каза, че направо са го махнали филтъра и колата е без такъв в момента.
Външната част на кулера от към входа е много омаслена.
Въпроса ми е дали тези симптоми са породени от липсата на въпросния филтър?
Иначе нямам никакви други проблеми с колата.
Благодаря предварително за отговорите,
От скоро съм с 525д и още като я закупих направих цялостно обслужване. Бях помолил изрично сервиза да сменят и филтър картерни газове, но за съжаление в сервиза не знаеха за неговото съществуване. Та така си остана без да бъде сменян. След време видях, че има теч на масло и след като се загледах теча беше от турбото. Водих я на няколко сервиза и всички казаха, че турбото трябва да се прати за ремонт в спец. сервиз(Русе или Варна). Понеже нямам много доверие на нашите сервизи се порових в форума и разбрах, че теча може да се дължи и на въпросния филтър за картерни газове. Реших да отворя и да го проверя. Помолих приятел, който е запознат с тези коли и той ми каза, че направо са го махнали филтъра и колата е без такъв в момента.
Външната част на кулера от към входа е много омаслена.
Въпроса ми е дали тези симптоми са породени от липсата на въпросния филтър?
Иначе нямам никакви други проблеми с колата.
Благодаря предварително за отговорите,
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Много вероятно е ако тече от предната страна на турбото реално от трубата за картерната вентилация която влиза в него. Ако не е от там е за ремонт турбото. Но при всички положения трябва да си сложиш този филтър защото той регулира налягането в картерната вентилация сега като го няма един вид няма налягане.
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
За филтъра за картерните газове разбрах ,ама за тоя К&Н не разбрах...?
По добре ли е за колата с него при по често пране или оригиналния си?
По добре ли е за колата с него при по често пране или оригиналния си?
Последна промяна fissikela на 08 Юни 2016, 0:39, променена общо 1 път
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Понеже ми вкарахте тази муха с прането на к и н филтъра,та да кажа мое мнение.Преди да го сваля,колата се реже с лекота до 4500об.По време на обцеждането(прекалих с олиото и оставих филтъра седмица време да отече олиото),сложих обикновен филтър(бях си го запазил при монтажа на к и н филтъра за такива случай),колата особено след 4000об. се набира или по точно се опитва да докосне тези 4500об.Това на 530д.Не знам колко е ограничителя,но и не съм пробвал над 4.5к.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Който има желание да си слага вечния филтър за картерните газове, това му е оригиналния номер - 11127799366. Пробван и става на 525д-163кс и 530д-193кс


- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
kalingk написа:Колко пари излезе колега?
Оригинален около 80лв. Но го има и на други марки на много по ниска цена.
При мен смяната му имаше голяма разлика, вече колата и грам не изпушва дори и на 4500 оборота. Преди с нормалния филтър си пушеше винаги след 3000 оборота, а при 4500 оборота отзад всичко ставаше черно.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани