Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
ares2 написа:залагам на верига
Колегата казва че точно това е сменил, и няма ефект.... така че залогът ти е неправилен...
Друг е въпросът дали всичко е направено както трябва

Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс

TERLIKA написа:а клапан ? дъртия тдс се инатеше и мислех че е верига но се оказа клапан
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Дилемата вече е решена колеги от 3 дни съм собственик на опел вектра 2001 2 литра дизел 101 коня и от към мотор се родих,гори малко пали на четвърт и топла и на минус 15 и верно че е кенеф в сравнение с Е39 но не е и такава парична яма.Благодаря за отзовалите се колеги ,техните мнения и помоща и им пожелавам безаварийно каране и само радост да им носят бумерите
а аз вече се преселвам в опел форума и да ме пази господ от бъдещи срещи с БМВ и особено ТДС .





- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
много си е добър ТДС а.. ама като си купите кола на 16 години не знам какво очаквате?? да полетите с нея и да я карате още 40 години?
нормално е да се повреди нещо... всичко се свежда до мн. лоша поддръжка.. а и хубавите неща се плащат на тоя свят. всеки си преценява как да действа.
успех с опела. дано да нямаш проблеми
нормално е да се повреди нещо... всичко се свежда до мн. лоша поддръжка.. а и хубавите неща се плащат на тоя свят. всеки си преценява как да действа.
успех с опела. дано да нямаш проблеми
- bimmerr39
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.03.2013
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- Мечтае да кара: e39 M5
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Опитай с друг датчик на разпределителен вал ?! Вземи го 2 ра ръка ... При мен това беше проблема на 530д колата студена палеше без проблем, но загрее ли няма шанс .
В БАВАРСКАТА му кръв,тя помага да си пръв...
всички други - те са стръв...те са плячка,ти си лъв...
всички други - те са стръв...те са плячка,ти си лъв...
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
като се изхвърляш на скъпото веднага е така ремонт на ГНП е 250лв при колега от форума който има сервиз....ако е прецакана плочката купуваш нова (2ра ръка) една ревизия на гарнитури и мърка а щом след смяна на ангренаж е на същия хал само си помислете как е сменен хахахахаха
много поздрави и ТДС си е мн добра машина

много поздрави и ТДС си е мн добра машина



- kris_81
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е36;Е39
- Мечтае да кара: единствено БМВ
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Здравейте колеги! И аз съм от скоро във форума,и реших да изкажа своето мнение свързано с проблема на колегата.Аз също съм собственик на Е39 525 TDS 98 година, и имах абсолютно същият проблем с трудния старт на топъл мотор.Знам от много майстори,че основният проблем за това са ролките и ангренажна верига,и реших да изчакам докато си осигуря парите за ремонта.Но в един прекрасен момент колата ми отказа тотално да запали.Оказа се че проблемът е четките на стартера,закупих си втулки за ротора,комплект четки с четкодържател, бендикс и шалтер. Отворих стартера си и вътре всичко беше мармалад направих му пълно обслужване и след монтажа му резултатът беше невероятен.Не съм вярвал че кола на тези години и то дизел би могла да пали от четвърт оборот. Сега нямам никакви проблеми със старта независимо дали е топъл или студен.Надявам се да съм бил полезен.
Успех!!!
Успех!!!
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
кажете най лесен начин колата да подгрява и когато е топла??става въпрос за тдс.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
wladio написа:кажете най лесен начин колата да подгрява и когато е топла??става въпрос за тдс.
Най-лесния начин е да направиш следното.
1. Събираш пари за комплект вериги+обтегачи и зъбни колела.
2. Събираш пари за труд.
3. Събираш пари за ревизия на стартер.
4. Проверяваш си състоянието на акумулатора и ако е над 5 годишен събираш пари за нов акумулатор.
Започваш ремонтите от зад напред на този списък, който пуснах, защото този двигател няма нужда от подгрев докато е топъл. Повярвай ми, от 07.2007 до 02.2016 карах е34 TDS, и през всичкото време не съм имал проблем с топъл старт (само със студен заради акумулатор) Та опита ми е показал, че са три причините за да не пали топла.
1. Слаб акумулатор.
2. Прецакан стартер.
3. Разтегнати вериги.
Понякога е възможен теч на нафта от ГНП или от някое маркуче за обратна нафта, но тогава няма да пали студена и топла. Възможно е запушвана и на горивния филтър, което също ми се е случвало, но тогава симптомите са други.
Успех с ремонтите и съветвам да не се правят побългарявания по автомобила, защото после главоболието е страхотно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
2,3,4 точки отпадат. Работя в гараж,и се сещай.
Ако отделя време за толкова работа с подмяна,ще загубя много може би......
За това търся нещо по лесно.
Знам че веригата е за смяна.помпата я бутнах до край доста отдавна,бе добре,ама вече започна да пали на 5-7 секунда когато е топла.не е фрапиращо все още, но ме дразни,имам още няколко печки доста по нисък клас,те все си палят от четвърт.а пък топли и по лесно.
Ако отделя време за толкова работа с подмяна,ще загубя много може би......
За това търся нещо по лесно.
Знам че веригата е за смяна.помпата я бутнах до край доста отдавна,бе добре,ама вече започна да пали на 5-7 секунда когато е топла.не е фрапиращо все още, но ме дразни,имам още няколко печки доста по нисък клас,те все си палят от четвърт.а пък топли и по лесно.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Накраи вобще няма да запали единия вариян и вариянт втори да стане всичко на салата ,моя съвет към теб колега е да ги смениш докато е време че евтиното излиза по скъпо накрая ,щом си маистор няма да те затрудни 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани