540i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 540i

Мнение от Z3Ro* » 22 Ное 2014, 11:45

Старите данъци не го интересуват - ако си я прехвърли нотариално, с договора и големия талон, след като я регистрира в КАТ, отива и я регистрира в "Местни приходи". От този момент нататък вече почва да му се начислява данък... :yes: Другото си е плем на предния собственик, на нотариуса, направил заверката без необходимите документи и на данъчните... :yes: Ако обаче не прехвърли колата, има вероятност след време да се стигне до разправии...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 540i

Мнение от In_Memoriam » 22 Ное 2014, 14:06

omegaart написа:
TheFreeRider написа:Щом е ръчка не бих мислил дълго. Прегледай двигателя за течове и като цяло колата за скрити проблеми. Тази кола е по-скъпа от 2.5 комби и чист бартер ми е съмнителен. Ако се пусне в продажба колата и наистна си заслужава, с парите човек би взел дизел комби и ще му останат. Иначе на мен данъка в София ми е 307 лева с отстъпката 5% при по-ранно плащане и възраст над 14г.


Не би се замислял дълго ? А замислял ли си се да провериш колко струва съединител + маховик и че се сменят на около 60 000км ? Защо мислиш , че се продават за по 4000-5000лв тия с ръчките ? :)
Отделно тази кутия НЯМА никакви части за нея + не е от най-здравите. Има доста писано за 6-степенната ръчка , малко търсене и се разбира за кво иде реч. Да кеф е ама смяната на консумативите му е колкото още 1 540-ка :)

маховик и к-т съединител има само 1-2 модела освен оригиналния от дарукар и цените пак са почти като в дарукар :)


Разбирам, че си пристрастен, но статистиката говори, че проблемите и поддръжката на автомат излизат доста по-солено. Достатъчно е да отвориш раздел Е39, през три теми има по една за проблеми с кутия. Относно цената на маховик и съединител... ако знаеш къде да търсиш е към 1000 лв. кита, всичко на LUK.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540i

Мнение от omegaart » 22 Ное 2014, 14:22

TERLIKA написа:
larry_boy написа:Абе аз май скритата екстра я "хванах". Само да не изръся някоя глупост...

Ако тая кола е регистрирана в кат преди пет години (примерно), ти да речем, че я вземеш. И като отидеш да я прехвърляш на твое име, като лъснат тези 5*307лв данъчни задължения, кой ще ги плати...Може и да не я прехвърляш, но как ще минаваш преглед...Те в такава насока са ми мислите. Може и да греша.

мда колега бягай далече оня едва ли ще си плати данаците


Данъците са НА човека , не на колата. Не можеш да вземеш кола и да имаш да и плащаш данъци защото те не са регистрирани на твое име. Като вземеш колата си я регистрираш сам в КАТ и общината.
Вие тука все едно всичките за 1-ви път купувате кола баси.
Няма проблем при минаването на прегледи без данък и няма проблем при продажбата на кола без данък ( все още ). Данъците и всякакви такива си остават за стария собственик.

In_Memoriam написа:
omegaart написа:
TheFreeRider написа:Щом е ръчка не бих мислил дълго. Прегледай двигателя за течове и като цяло колата за скрити проблеми. Тази кола е по-скъпа от 2.5 комби и чист бартер ми е съмнителен. Ако се пусне в продажба колата и наистна си заслужава, с парите човек би взел дизел комби и ще му останат. Иначе на мен данъка в София ми е 307 лева с отстъпката 5% при по-ранно плащане и възраст над 14г.


Не би се замислял дълго ? А замислял ли си се да провериш колко струва съединител + маховик и че се сменят на около 60 000км ? Защо мислиш , че се продават за по 4000-5000лв тия с ръчките ? :)
Отделно тази кутия НЯМА никакви части за нея + не е от най-здравите. Има доста писано за 6-степенната ръчка , малко търсене и се разбира за кво иде реч. Да кеф е ама смяната на консумативите му е колкото още 1 540-ка :)

маховик и к-т съединител има само 1-2 модела освен оригиналния от дарукар и цените пак са почти като в дарукар :)


Разбирам, че си пристрастен, но статистиката говори, че проблемите и поддръжката на автомат излизат доста по-солено. Достатъчно е да отвориш раздел Е39, през три теми има по една за проблеми с кутия. Относно цената на маховик и съединител... ако знаеш къде да търсиш е към 1000 лв. кита, всичко на LUK.


1000лв без маховика , може ( това за ЛУК ) :)

Не съм пристрастен ама грам , + това автомат не излиза грам по-солено. Вярвай ми говоря го като човек сменял кутия ( заради моя глупост ) и отварял + ремонтирал ( сам с помощ на приятел ) старата. Тия пари дето ги искат масово по сервизите са поредния пладнешки обир.

п.с.

Вариант е да отидеш при хора и да ти го направят "твърд" маховик, но тогава губиш от комфорта на превключване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: 540i

Мнение от barty » 22 Ное 2014, 15:49

От коментарите разбрах следното: ако ти се дават още пари като експлоатационни разходи и скрити проблемито тогава 540 е твоята кола. Като утешение получаваш звук, вървене и точки от Шел :mhihi:
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540i

Мнение от omegaart » 22 Ное 2014, 19:16

barty написа:От коментарите разбрах следното: ако ти се дават още пари като експлоатационни разходи и скрити проблемито тогава 540 е твоята кола. Като утешение получаваш звук, вървене и точки от Шел :mhihi:


Няма кола 2-ра ръка дето да няма екплоатационни разходи и "скрити" проблеми. Всичко е основно до късмет и как са се грижили хората за дадена кола. Колкото повече екстри има една кола , толкова повече неща има за трошене и съответно за правене.

Не бих казал , че 540 е нещо кой знае какво за поддръжка или поне при мен не е имало много проблеми или почти никакви ( да чукна на дърво ).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: 540i

Мнение от bili1 » 22 Ное 2014, 19:28


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
Мечтае да кара: Alpina D5

Re: 540i

Мнение от TERLIKA » 22 Ное 2014, 20:41

в тая статия найстина ли си вярват че 540 доближава М5 на правата :shock: :mhihi:
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: 540i

Мнение от Mamar4o » 22 Ное 2014, 20:56

Значи да си карам комбито и евентуално ако изпадне 528 или 530 да се мятам.Благодаря колеги за мненията.Наистина не може да се очаква от кола на 14г да е безупречна,но засега ще си карам комбито и ще си търся бензинка. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 540i

Мнение от In_Memoriam » 22 Ное 2014, 21:26

omegaart написа:...


http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M-E39-LUK ... 5afdc8384a
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 233f5e5f04

Добре, 1200 лв. са :dunno: А дали ще трябва да се сменяват на 60К км зависи от стила на каране.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: 540i

Мнение от bili1 » 23 Ное 2014, 0:26

TERLIKA написа:в тая статия найстина ли си вярват че 540 доближава М5 на правата :shock: :mhihi:


Не бе колега статията е писана от собственик на 540ка на който не са му достигнали парите за М5! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
Мечтае да кара: Alpina D5

Re: 540i

Мнение от TERLIKA » 23 Ное 2014, 10:33

колеги оплашихме човека ама аз правилно си казах че ще трябва да остави кофичката и лопатката :D батка доколкото разбирам най удачното решение за бензиново е39 е 540 фани го оня си плати данаците и се мятай пък ако не ти хареса винаги можеш да земеш друг дизел
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: 540i

Мнение от (bubsa) » 23 Ное 2014, 11:56

TERLIKA написа:колеги оплашихме човека ама аз правилно си казах че ще трябва да остави кофичката и лопатката :D батка доколкото разбирам най удачното решение за бензиново е39 е 540 фани го оня си плати данаците и се мятай пък ако не ти хареса винаги можеш да земеш друг дизел

Ти маи така и не схвана за тия данъци :mrgreen:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
Мечтае да кара: Alpina D5

Re: 540i

Мнение от TERLIKA » 23 Ное 2014, 12:40

хванах хванах за да ти прехвърлят колата искат бележка за платени данаци поне така е тука
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: 540i

Мнение от Convertible » 23 Ное 2014, 17:48

Mamar4o написа:Значи да си карам комбито и евентуално ако изпадне 528 или 530 да се мятам.Благодаря колеги за мненията.Наистина не може да се очаква от кола на 14г да е безупречна,но засега ще си карам комбито и ще си търся бензинка. :bchug:

това ми се струва най да няма смисъл. друга кола от същата гама със сходна динамика. ;)
иначе съединител комплект аз си смених за под 500лв мисля беше.
колко е една смяна на масло на автомата?
разхода на гориво между ръчка и автомат се рзличава доста сериозно.
попринцип мнението ми за разхода е, че най - вече зависи от стила на каране и трафика из града, тоест от къде минаваш, кога и колко висиш на място.
V8 маците не харчат много, но хич не обичат да стоят на едно място залудо. особено автоматите :winky:
кефа да я и подадеш :mhihi: междинна газ от трета на втора, и после на втора цялата газ, не се купува с пари. особено, ако няма гърнета :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: 540i

Мнение от surfboard » 24 Ное 2014, 7:43

Ако колегата попадне на читав екземпляр, поддръжката на осмака въобще не е нещо извънземно. Ако разхода го притеснява, винаги може да сложи газ и в парично изражение да започне да му харчи колкото 10 на 100 дизел в града. За мен замяна на дизела с 3.0 бензин не си струва. Ако искаш да минеш на едно по-ново ниво, си вземи 540и. Не знам дали си карал осмак, но съм сигурен, че ако седнеш и покараш 20-30 минути, ще се убедиш сам за какво ти говоря. Плавността, с която върви 540и е просто великолепна, няма режими и положения, в които моторът да се задъхва, да няма сила и да му е тежко, всяко препятствие, изпреварване или баир изглежда като детска игра, а високите скорости се навиват за отрицателно време. Извънградско не е нужно да редиш предавки като изтърван, защото има тяга по целия работен диапазон, а не като при по-малките мотори - да чакаш на развърти/надуе. Еластичността и доускоренията на мотора са силни. А характерния V8 звук, ефектът от който винаги може да се подсили с една генерация, може да омагьоса и човек, който си няма и понятие от автомобили. Да не говориме че 540и ръчка върви много повече от 540и автомат и удоволствието ще е пълно.
Според мен трябва да покараш 540и и сам да усетиш нещата, за които говориме, за да видиш дали ти допадат.
Аз карам 330ci, но не веднъж са ми минавали "похотливи" мисли за продажба и покупка на 540и ръчка, защото свикнеш ли един път на поведението на V8, връщане назад няма.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook