540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 540i
Старите данъци не го интересуват - ако си я прехвърли нотариално, с договора и големия талон, след като я регистрира в КАТ, отива и я регистрира в "Местни приходи". От този момент нататък вече почва да му се начислява данък...
Другото си е плем на предния собственик, на нотариуса, направил заверката без необходимите документи и на данъчните...
Ако обаче не прехвърли колата, има вероятност след време да се стигне до разправии...


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 540i
omegaart написа:TheFreeRider написа:Щом е ръчка не бих мислил дълго. Прегледай двигателя за течове и като цяло колата за скрити проблеми. Тази кола е по-скъпа от 2.5 комби и чист бартер ми е съмнителен. Ако се пусне в продажба колата и наистна си заслужава, с парите човек би взел дизел комби и ще му останат. Иначе на мен данъка в София ми е 307 лева с отстъпката 5% при по-ранно плащане и възраст над 14г.
Не би се замислял дълго ? А замислял ли си се да провериш колко струва съединител + маховик и че се сменят на около 60 000км ? Защо мислиш , че се продават за по 4000-5000лв тия с ръчките ?![]()
Отделно тази кутия НЯМА никакви части за нея + не е от най-здравите. Има доста писано за 6-степенната ръчка , малко търсене и се разбира за кво иде реч. Да кеф е ама смяната на консумативите му е колкото още 1 540-ка![]()
маховик и к-т съединител има само 1-2 модела освен оригиналния от дарукар и цените пак са почти като в дарукар
Разбирам, че си пристрастен, но статистиката говори, че проблемите и поддръжката на автомат излизат доста по-солено. Достатъчно е да отвориш раздел Е39, през три теми има по една за проблеми с кутия. Относно цената на маховик и съединител... ако знаеш къде да търсиш е към 1000 лв. кита, всичко на LUK.

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
TERLIKA написа:larry_boy написа:Абе аз май скритата екстра я "хванах". Само да не изръся някоя глупост...
Ако тая кола е регистрирана в кат преди пет години (примерно), ти да речем, че я вземеш. И като отидеш да я прехвърляш на твое име, като лъснат тези 5*307лв данъчни задължения, кой ще ги плати...Може и да не я прехвърляш, но как ще минаваш преглед...Те в такава насока са ми мислите. Може и да греша.
мда колега бягай далече оня едва ли ще си плати данаците
Данъците са НА човека , не на колата. Не можеш да вземеш кола и да имаш да и плащаш данъци защото те не са регистрирани на твое име. Като вземеш колата си я регистрираш сам в КАТ и общината.
Вие тука все едно всичките за 1-ви път купувате кола баси.
Няма проблем при минаването на прегледи без данък и няма проблем при продажбата на кола без данък ( все още ). Данъците и всякакви такива си остават за стария собственик.
In_Memoriam написа:omegaart написа:TheFreeRider написа:Щом е ръчка не бих мислил дълго. Прегледай двигателя за течове и като цяло колата за скрити проблеми. Тази кола е по-скъпа от 2.5 комби и чист бартер ми е съмнителен. Ако се пусне в продажба колата и наистна си заслужава, с парите човек би взел дизел комби и ще му останат. Иначе на мен данъка в София ми е 307 лева с отстъпката 5% при по-ранно плащане и възраст над 14г.
Не би се замислял дълго ? А замислял ли си се да провериш колко струва съединител + маховик и че се сменят на около 60 000км ? Защо мислиш , че се продават за по 4000-5000лв тия с ръчките ?![]()
Отделно тази кутия НЯМА никакви части за нея + не е от най-здравите. Има доста писано за 6-степенната ръчка , малко търсене и се разбира за кво иде реч. Да кеф е ама смяната на консумативите му е колкото още 1 540-ка![]()
маховик и к-т съединител има само 1-2 модела освен оригиналния от дарукар и цените пак са почти като в дарукар
Разбирам, че си пристрастен, но статистиката говори, че проблемите и поддръжката на автомат излизат доста по-солено. Достатъчно е да отвориш раздел Е39, през три теми има по една за проблеми с кутия. Относно цената на маховик и съединител... ако знаеш къде да търсиш е към 1000 лв. кита, всичко на LUK.
1000лв без маховика , може ( това за ЛУК )

Не съм пристрастен ама грам , + това автомат не излиза грам по-солено. Вярвай ми говоря го като човек сменял кутия ( заради моя глупост ) и отварял + ремонтирал ( сам с помощ на приятел ) старата. Тия пари дето ги искат масово по сервизите са поредния пладнешки обир.
п.с.
Вариант е да отидеш при хора и да ти го направят "твърд" маховик, но тогава губиш от комфорта на превключване.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: 540i
От коментарите разбрах следното: ако ти се дават още пари като експлоатационни разходи и скрити проблемито тогава 540 е твоята кола. Като утешение получаваш звук, вървене и точки от Шел 


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
barty написа:От коментарите разбрах следното: ако ти се дават още пари като експлоатационни разходи и скрити проблемито тогава 540 е твоята кола. Като утешение получаваш звук, вървене и точки от Шел
Няма кола 2-ра ръка дето да няма екплоатационни разходи и "скрити" проблеми. Всичко е основно до късмет и как са се грижили хората за дадена кола. Колкото повече екстри има една кола , толкова повече неща има за трошене и съответно за правене.
Не бих казал , че 540 е нещо кой знае какво за поддръжка или поне при мен не е имало много проблеми или почти никакви ( да чукна на дърво ).
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: 540i
в тая статия найстина ли си вярват че 540 доближава М5 на правата



1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: 540i
Значи да си карам комбито и евентуално ако изпадне 528 или 530 да се мятам.Благодаря колеги за мненията.Наистина не може да се очаква от кола на 14г да е безупречна,но засега ще си карам комбито и ще си търся бензинка. 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 540i
omegaart написа:...
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M-E39-LUK ... 5afdc8384a
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 233f5e5f04
Добре, 1200 лв. са


- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: 540i
TERLIKA написа:в тая статия найстина ли си вярват че 540 доближава М5 на правата![]()
Не бе колега статията е писана от собственик на 540ка на който не са му достигнали парите за М5!

- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: 540i
колеги оплашихме човека ама аз правилно си казах че ще трябва да остави кофичката и лопатката
батка доколкото разбирам най удачното решение за бензиново е39 е 540 фани го оня си плати данаците и се мятай пък ако не ти хареса винаги можеш да земеш друг дизел

1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: 540i
TERLIKA написа:колеги оплашихме човека ама аз правилно си казах че ще трябва да остави кофичката и лопаткатабатка доколкото разбирам най удачното решение за бензиново е39 е 540 фани го оня си плати данаците и се мятай пък ако не ти хареса винаги можеш да земеш друг дизел
Ти маи така и не схвана за тия данъци

- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: 540i
хванах хванах за да ти прехвърлят колата искат бележка за платени данаци поне така е тука
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: 540i
Mamar4o написа:Значи да си карам комбито и евентуално ако изпадне 528 или 530 да се мятам.Благодаря колеги за мненията.Наистина не може да се очаква от кола на 14г да е безупречна,но засега ще си карам комбито и ще си търся бензинка.
това ми се струва най да няма смисъл. друга кола от същата гама със сходна динамика.

иначе съединител комплект аз си смених за под 500лв мисля беше.
колко е една смяна на масло на автомата?
разхода на гориво между ръчка и автомат се рзличава доста сериозно.
попринцип мнението ми за разхода е, че най - вече зависи от стила на каране и трафика из града, тоест от къде минаваш, кога и колко висиш на място.
V8 маците не харчат много, но хич не обичат да стоят на едно място залудо. особено автоматите

кефа да я и подадеш



"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 540i
Ако колегата попадне на читав екземпляр, поддръжката на осмака въобще не е нещо извънземно. Ако разхода го притеснява, винаги може да сложи газ и в парично изражение да започне да му харчи колкото 10 на 100 дизел в града. За мен замяна на дизела с 3.0 бензин не си струва. Ако искаш да минеш на едно по-ново ниво, си вземи 540и. Не знам дали си карал осмак, но съм сигурен, че ако седнеш и покараш 20-30 минути, ще се убедиш сам за какво ти говоря. Плавността, с която върви 540и е просто великолепна, няма режими и положения, в които моторът да се задъхва, да няма сила и да му е тежко, всяко препятствие, изпреварване или баир изглежда като детска игра, а високите скорости се навиват за отрицателно време. Извънградско не е нужно да редиш предавки като изтърван, защото има тяга по целия работен диапазон, а не като при по-малките мотори - да чакаш на развърти/надуе. Еластичността и доускоренията на мотора са силни. А характерния V8 звук, ефектът от който винаги може да се подсили с една генерация, може да омагьоса и човек, който си няма и понятие от автомобили. Да не говориме че 540и ръчка върви много повече от 540и автомат и удоволствието ще е пълно.
Според мен трябва да покараш 540и и сам да усетиш нещата, за които говориме, за да видиш дали ти допадат.
Аз карам 330ci, но не веднъж са ми минавали "похотливи" мисли за продажба и покупка на 540и ръчка, защото свикнеш ли един път на поведението на V8, връщане назад няма.
Според мен трябва да покараш 540и и сам да усетиш нещата, за които говориме, за да видиш дали ти допадат.
Аз карам 330ci, но не веднъж са ми минавали "похотливи" мисли за продажба и покупка на 540и ръчка, защото свикнеш ли един път на поведението на V8, връщане назад няма.
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани