Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
yavor1313 написа:Да колега разкажи малко по подробно защото това което и колегата каза първо спомена че си със заводска навигация сега споделяш че е взета от е38,и като твоя модул е кодиран на 4:3 резолюция прави ли ти такива проблеми с картината като при мен .Сподели малко повече за това което се случва при теб.тъй като аз сега съм на вълна друг тв тунер за голямото нави тъй като картината се оправи след като смених буксите но сега нямам телевизия тъй като съм я изключил ,но за това да не говорим че немога да барна нито една опция в настройките и след това което ти сподели започвам да си мисля че и дори и когато сменя таблото и го направя с големия борд и тогава няма да започне да ме слуша навито![]()
.сега първо тв тунер заради камерата която съм си поръчал от ebay и след това ще мисля за таблото ,но започвам да си мисля че и дори и като го сменя няма да ми позволи да изкарам часът на навито
Колега, като гледам снимката от първия ти пост, си мисля, че колата е излязла от завода без навигация. Предния собственик е направил една щуротия, само и само да продаде колата по-скъпо. Набутал е всякакви навигационни модули - монитор 16х9, МК2 модул, някакъв ТВ тунер, и какво ли още не. Само дето е оставил таблото с малкия борд, което ме навежда на мисълта, че дори не си е направил труда да погледне кабелите зад жабката и да раздели галванично К и I-bus шините. Та преди да смениш ТВ тунера, си намери едно табло с голям борд и го забоди в твоята кола.
Преди обаче да дадеш на контакт и да се порадваш на новата придобивка свали вратичката на жабката внимателно и намери проводниците бал/сив/жилт и бял/червен/жълт. След това откачи проводника бял/сив/жълт от разпределителната платка с проводници бял/червен/жълт и го премести на съответната разпределителна платка. След тази манипулация може да се порадваш на някой работещи функции.
П.П. Намери колега да прекодира модулите без да купуваш нов ТВ тунер и да ти ретрофитне навигацията и новото табло за твоята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Ти ли си слагал големия борд или е заводски, разбирай така е излязла от завода? Кой ти е връзвал навигацията? И дали е направена както трябва? Там е разковничето.
п.п. Това е към колегата evtimcho_g60.
За другия колега ясно че е от малкия борд.
п.п. Това е към колегата evtimcho_g60.
За другия колега ясно че е от малкия борд.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
evtimcho_g60 написа:аз Не СЪМ си противоречил.
колата ми е със напълно заводска инсталация - правена от завода на БМВ,без преправяници и рязани/удължавани/добавяни кабели и екстри.
Е38 и Е39 са на една и съща база,ползват едно и също шаси и да кажем 70% от електрониката на двата автомобила е НАПЪЛНО еднаква. не мисля,че това е нещото,на което трябва да наблягаме във темата.
проблема ми е следния :
със ЗАВОДСКА инсталация съм(да се разбира,че не е допълнително снаждана и вплитана тази за навигацията/монитора,таблото е със големия борд и въпреки това се губи връзка някъде между 2те.
във вторник ще я закачам на диагностика и ще се прекодира таблото,ще пиша тогава да дам инфо.
а по темата какво съм правил -V12 във Е39 ,за това смених електрическата инсталация на колата.
Преди да я закараш където и да е, прочети предния ми пост и погледни зад жабката. Това, което съм описал не е гаранция, че ще излезе на диагностика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Ivo_Borisov написа:Ти ли си слагал големия борд или е заводски, разбирай така е излязла от завода? Кой ти е връзвал навигацията? И дали е направена както трябва? Там е разковничето.
п.п. Това е към колегата evtimcho_g60.
За другия колега ясно че е от малкия борд.
ти четеш ли кво пиша или имаш нужда от специално внимание???
написах КРАТКО,ТОЧНО и ЯСНО,че ползвам ЗАВОДСКА инсталация наблъскана със ВСИЧКО необходимо.
1 жица не съм добавял.
Разковниче в това да щракна модулите към съответните букси???
на теб инженерна мисъл ли ти е необходима като сменяш крушка на мигач???...щото усилието и деиствията са 1:1.
Айде малко по-сериозно!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Колега, с тоя тон вземи си решавай сам проблемите!!!
Ай сиктир!
Ай сиктир!

- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
evtimcho_g60 написа:аз съм табло с големия борд,заводска инсталация,както и заводска инсталация за монитор.
имам същия проблем - въвеждам дата ,не запаметява,часовника същата история.
от сет ъп-а функцията мемо я премествам на он,връща се на офф.
изкарва ми само рейндж и външна температура,другите неща йок.
как да реша проблема?
пробвах и със друг монитор,резултата бе същия.
като те мързи да четеш,не се дръж като ощипана госпожица.
написал съм какъв е случая,какви са нещата в моята кола.
не е необходимо персонално да обяснявам на всеки писал в темата поотделно.
Ай сиктир!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Въпросът не е дали ти си добавял, а дали не го е направил някой преди теб, като е използвал ОЕМ инсталация за навигация. Относно таблата с голямия и малкия борд, буксите се пренареждат доста лесно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Не ме мързи.
Я кажи кодирана ли е колата за голям борд, а за нави? Прекара ли кабела до таблото за навито? А до АБС-а? Моста между к и и бъс премахнат ли е? Защо пробваш с друг монитор, като от него нищо не зависи, а се пробва с друг навигационен компютър? И понеже сигурно съм тъп та не съм го прочел между редовете от твоя пост с два реда заводска навигация
Ако не знаеш, всеки ползва заводска инсталация при ретрофит. Ама ти много неща не знаеш, ама пък знаеш как да държиш главата високо а
Дано никой не ти помогне в темата, не заслужаваш!
Я кажи кодирана ли е колата за голям борд, а за нави? Прекара ли кабела до таблото за навито? А до АБС-а? Моста между к и и бъс премахнат ли е? Защо пробваш с друг монитор, като от него нищо не зависи, а се пробва с друг навигационен компютър? И понеже сигурно съм тъп та не съм го прочел между редовете от твоя пост с два реда заводска навигация


Дано никой не ти помогне в темата, не заслужаваш!

- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
убеден съм,че никой не е добавял нищо преди мен,е38 750 със табло малък борд не съществува. мотора "търси" таблото и без него няма вариант да бъде запален.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
да.. това което написа колега стони1 е доста точно..
според описанието на колата ти от моя източник тя е купена без нави..
таблото съответно е с малкия борд и някои си е поиграл да добави модулите с инсталацията и екрана..
зад жабката има една разпределителна кутия.. там са тези К и И бъс линнии.. едните са бял със сив и жълт другите са с бял червен и жълт..
в една от пластините са обединени двете линии..
ако това е така 189% си бил без навигация..
не вярвам обаче да тръгне всичко дори и да ги рзделиш(което е задължително ако имаш нави и ИКЕ), докато не добавиш самия километраж с голям борд в конфигурацията..
относно ТВ модула ти.. да има такива които разтягат на по големия екран и са по нови модели..
но все пак помисли и за навигационен комп..
когато си смених навигационния комп ми промени много визията на екрана.. всичко стана по различно и меню и тн..
просот навигацията дава данни към екрана вместо ТВ модула..
това не изкючва твърдението, че може тв модула ти да не поддържа голям екран.. вероятно всичко минава през него съдеики по схемата на кабела връзка между навигационния и ТВ модула.. така че.. или слагаш малкия монитор и срещу 100 лв всичко заспива.. или инвестираш в модули съответни на това което искаш
според описанието на колата ти от моя източник тя е купена без нави..
таблото съответно е с малкия борд и някои си е поиграл да добави модулите с инсталацията и екрана..
зад жабката има една разпределителна кутия.. там са тези К и И бъс линнии.. едните са бял със сив и жълт другите са с бял червен и жълт..
в една от пластините са обединени двете линии..
ако това е така 189% си бил без навигация..
не вярвам обаче да тръгне всичко дори и да ги рзделиш(което е задължително ако имаш нави и ИКЕ), докато не добавиш самия километраж с голям борд в конфигурацията..
относно ТВ модула ти.. да има такива които разтягат на по големия екран и са по нови модели..
но все пак помисли и за навигационен комп..
когато си смених навигационния комп ми промени много визията на екрана.. всичко стана по различно и меню и тн..
просот навигацията дава данни към екрана вместо ТВ модула..
това не изкючва твърдението, че може тв модула ти да не поддържа голям екран.. вероятно всичко минава през него съдеики по схемата на кабела връзка между навигационния и ТВ модула.. така че.. или слагаш малкия монитор и срещу 100 лв всичко заспива.. или инвестираш в модули съответни на това което искаш
- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
Ivo_Borisov написа:...
Теб не те мързи,толкова са ти възможностите.
простено ти е,че си такъв злобар,те малките хора са такива

за последен път ще го напиша,току-виж ти дошло,ма се съмнявам.
Инсталацията ЗАВОДСКИ е за табло със голям борд.
ЗАВОДСКИ е вплетена във нея инсталация за монитор + ВМ24 във багажника,МК1,ТВ тунер,чейнджър.
=> мостове за махане НЯМАМ.
още пояснения нужни ли са ти дървен философе?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
evtimcho_g60 написа:аз Не СЪМ си противоречил.
колата ми е със напълно заводска инсталация - правена от завода на БМВ,без преправяници и рязани/удължавани/добавяни кабели и екстри.
Е38 и Е39 са на една и съща база,ползват едно и също шаси и да кажем 70% от електрониката на двата автомобила е НАПЪЛНО еднаква. не мисля,че това е нещото,на което трябва да наблягаме във темата.
проблема ми е следния :
със ЗАВОДСКА инсталация съм(да се разбира,че не е допълнително снаждана и вплитана тази за навигацията/монитора,таблото е със големия борд и въпреки това се губи връзка някъде между 2те.
във вторник ще я закачам на диагностика и ще се прекодира таблото,ще пиша тогава да дам инфо.
а по темата какво съм правил -V12 във Е39 ,за това смених електрическата инсталация на колата.
колега аз си спомних за теб сега..
преди сме се чували по телефона.. ти ми даде едни части за моята навигация..
само не знам дали имаш същия донор Е38 от които аз купих части защото беше МК1.. много от Е38 са хванали МК1 на навигацията която е с доста по различна инсталация от МК2,3,4
В Е39 до сега МК1 не съм видял да е слагано... така, че ако си сложил инсталацията от Е38 в Е39 заради онзи двигател и тя е на МК1 от Е38 може от там да ти идва проблема.. реално в тези инсталации няма нищо сложно.. + ,+ при контакт, маса, и-бъс(по които комуникират модулите с останалото), екранирани кабели за тв сигнала, и останалото е за говорителите.. там минават и кабелите за звука на телефона.. при МК1 са поставени на различни места и са други цветове.. кабелите са на филипс изработка..просто друг стил и букси и всичко
- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
май ще се наложи да питам във е38 раздела
колата ми е Е38 със коруба Е39
виждал съм Е38,което заводски е поръчано БЕЗ никакво МК и въпросните функции му работеха.
както и да е.
като го закача във вторник,диагностиката ще си каже всйо и све.
Поздрави

колата ми е Е38 със коруба Е39
виждал съм Е38,което заводски е поръчано БЕЗ никакво МК и въпросните функции му работеха.
както и да е.
като го закача във вторник,диагностиката ще си каже всйо и све.
Поздрави
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
там е работата че ако нямаш комуникационните линии диагностиката няма да отчете живот в тия модули..
просто няма да се регистрират.
проследи И-Бъс сигнала дали е на верните пинове по модулите ти
просто няма да се регистрират.
проследи И-Бъс сигнала дали е на верните пинове по модулите ти
- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Колеги малко помощ с голямата навигация в е39-ката!!
ама те ВСИЧКИ модули дават признак на живот. всичко е наредено по буксите така,както е било във колата,която ползвах за донор. тв тунера работи - дава сигнал 4:3 , ВМ-а работи,музика има,таблото ми изкарва чек контрол(от чека на антифриз до чека на крушка на номера работи) ,на монитора излиза рейнджи външна температура. към буксите е закачено ВСИЧКО такова,каквото е било,единствената разликс е,че сложих монитор 16:9 ,беше 4:3.
до такава степен гледах да няма побългаряваници,та даунгрейднах - колата ми заводски беше фейсова,а инсталацията от колата донор преди фейс,та сменях кормилния прът заради лостчетата и сега съм със стария ЛЦМ. чел съм бая преди да хвана хорото.
до такава степен гледах да няма побългаряваници,та даунгрейднах - колата ми заводски беше фейсова,а инсталацията от колата донор преди фейс,та сменях кормилния прът заради лостчетата и сега съм със стария ЛЦМ. чел съм бая преди да хвана хорото.
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани