BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
W140_S600_V12 написа:ares2 написа:2.0и си е доста приятна кола, а Е39 се слави с комфорт.. а за вървене.. какво да ти кажа.. в 90% процента от случаите върви много повече от всияко около теб на пътя в БГ автопарка другите 10% ще са са БМВ та.. тук там има кола която може да ти се опре.. всичко си е сметнато, ваноса, кутията, дифа. ускоренито му е прилично за кола с толкова килограми.
Всъщност 90% от автопарка ще върви повече от 520, включително повечето бусове и баничарки. Тази кола може да става за всички друго само не е за дърпане по светофари.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е тука не позна

П.С. Лично аз бих избрал 2.8!

- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Имах впредвид от светофар до светофар, не магистрално преследване. 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
uuuuki написа:Здравейте, в момента карам е36 1.6i искам е39, но не съм фен на дизела, а на бензина въпроса ми е следни заслужава ли да си взема е39 520-ка с газ или не. Знам, че 523 ще гори по - малко, но рядко се срещат, а пък 528 ми идват много 193к.с. . Искам 5-та серия, защото съм в впечатлен от комфорта, който притежава, а не някаква резачка с дървена возия. Заслужава ли или да събирам още пари за е60 или е90 ?
Вземай. Ще ми се да видя тази баничарка или бус, дето ще вдигне 220.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Която и да вземе, няма да сбърка
Много колеги са написали пълни глупости тука, но както и да е.
М52 моторите са уникално корави и лесни за поддръжка
А дали е 520 или 528 няма чак такова значение
Щом колегата търси комфорт и стабилен автомобил, а не да се перчи като пубертет по светофарите, няма значение.
Иначе аз имам навъртени около 240000 км. на 520-ка, може и повече и мога да кажа, че това е супер корав автомобил
Двигателя е чук, и особено ако се кара с хубаво масло, 500000 км. не вярвам да са му какъвто и да било проблем.
Моята двайска предполагам на 400 000 в момента, почна да гори масло, ама защото маслото дето карах с него, май не беше читаво
За Е60 не ми се коментира, щото преди фейслифта са такива бангии, че като седна в такова и ми се драйфа
Аз затова взех пак Е39, ама 540i, че тия Е60-ки дето ми харесват, почват от 40 000 лева
И пак са с това право табло


М52 моторите са уникално корави и лесни за поддръжка


Щом колегата търси комфорт и стабилен автомобил, а не да се перчи като пубертет по светофарите, няма значение.
Иначе аз имам навъртени около 240000 км. на 520-ка, може и повече и мога да кажа, че това е супер корав автомобил

Двигателя е чук, и особено ако се кара с хубаво масло, 500000 км. не вярвам да са му какъвто и да било проблем.
Моята двайска предполагам на 400 000 в момента, почна да гори масло, ама защото маслото дето карах с него, май не беше читаво

За Е60 не ми се коментира, щото преди фейслифта са такива бангии, че като седна в такова и ми се драйфа

Аз затова взех пак Е39, ама 540i, че тия Е60-ки дето ми харесват, почват от 40 000 лева







Последна промяна zAcK на 09 Сеп 2014, 22:52, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Колега аз карам моята 520 с масло Eurol 5w40 lite и съм много доволен.Това е първия 6-ак който при студен старт не му чукат повдигачи.Иначе предишните съм ги карал с кастрол репсол,мобил,мотул 5w40.Маслото е добро и слабо распространено в БГ.Внасят го Киров,иначе е холандско.Много тиха работа на мотора и не го пипа.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
пак да се върна на идеята че 2.8 харчи колкот 2.0
къде я намирате тази логика не знам. при мен наблюденията и опита не показват сходен разход.. може пък моите коли да са се повредили 2.0 да харчи много а 2.8 да и е паднал разхода като на М43Б16?
как е възможно кола с 190 нютон метра 2.0 М52 да има по висок разход от кола с 280 нютона въртящ момент..? как ги изчислявате тези зависимости? вероятно разликата не е голяма в горенето но не може да е обратна на тази пропорция.. някак не се намира логика.. и ако нямше по нисък разход 2.0 за какво е трябвало да го пускат на пазара? какво му е различното тогава от 2.8? нали е пуснат с цело икономия.
да приема ли тогава че М62Б50 харчи колкото мотор балканче? защото е толкова мощен?
твърденията за бъсовете и баничарките няма и да ги коментирам.. всички собственици на БМВ ме разбират защо..
за останалите..
сори
къде я намирате тази логика не знам. при мен наблюденията и опита не показват сходен разход.. може пък моите коли да са се повредили 2.0 да харчи много а 2.8 да и е паднал разхода като на М43Б16?
как е възможно кола с 190 нютон метра 2.0 М52 да има по висок разход от кола с 280 нютона въртящ момент..? как ги изчислявате тези зависимости? вероятно разликата не е голяма в горенето но не може да е обратна на тази пропорция.. някак не се намира логика.. и ако нямше по нисък разход 2.0 за какво е трябвало да го пускат на пазара? какво му е различното тогава от 2.8? нали е пуснат с цело икономия.
да приема ли тогава че М62Б50 харчи колкото мотор балканче? защото е толкова мощен?

твърденията за бъсовете и баничарките няма и да ги коментирам.. всички собственици на БМВ ме разбират защо..
за останалите..

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Ако на Е39 сложиш 1,6 ще харчи поне два пъти повече от 2,0 и ще върви още по-малко. Точно там е логиката, М52Б20 е слаб за това купе, иначе си е много хубав мотор ама за Е36. М52Б28 си върви със съвсем малко газ, има достатъчно въртящ момент и не се налага да го настъпваш за да направи нещо, за което със Б20 ще трябва да смачкаш педала яко и за по-дълго време.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Моя съвет към автора е да си сметне данък и застраховката на 2.8 и 2.0. Ако те не са му проблема да скача на 2.8
ако се кара нормално (а автора не е писал да е "рацер) мотора има пренебрежимо по-висок разход от 2.0 , дори в доста случаи същия или дори по-нисък (ако умишлено шофьора го цели). С тоя мотор и градското и магистралното са нормални и недразнещи. Да внимава за 2.8 да няма износване на блока, голям разход на масло, да не тропат ванусите/вануса.
Ако по-тънкия данък и засраховка по-блазнят автора... нищо лошо. И със 150кс пак ще е читава колица, а за м52б20 напоследък има толкова много части из форума и къде ли не (2ра ръка) ... че направо няма какво да го уплаши.
Успех и каквото и да избере дано само безаварийни км да има.

Ако по-тънкия данък и засраховка по-блазнят автора... нищо лошо. И със 150кс пак ще е читава колица, а за м52б20 напоследък има толкова много части из форума и къде ли не (2ра ръка) ... че направо няма какво да го уплаши.
Успех и каквото и да избере дано само безаварийни км да има.
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
колега 520 си е супер автомобил особено с газ гори градско 12 изжан градско 9-10,като цяло съм се качвал да пробвам 523 и да ти кажа голяма разлика няма имал сам и тройка тдс и мога да кажа че тдса ще им скъса задниците и на двете.Успех с покупката
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?


Явно щото премахнаха рейсърския подфорум, та се чудим къде каква щуротия да напишем

tds бил много бърз




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Аз мога да кажа, че преди да си взема сегашната кола, три пъти правих компромис с други марки с мощността на мотора, като в един от случаите се касае за подобен на Е39 автомобил, а именно Омега 2.0I - досвидя ми тогава за по-мощен мотор.
Е, колата ми омръзна за 6 месеца, въпреки всичко друго - комфорт, здравина, евтина поддръжка и т.н.
Така че и аз съветвам автора да вземе по-голям мотор - най-добре 2.8 в случая...
Е, колата ми омръзна за 6 месеца, въпреки всичко друго - комфорт, здравина, евтина поддръжка и т.н.
Така че и аз съветвам автора да вземе по-голям мотор - най-добре 2.8 в случая...

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Намери си някое хубаво 530i ръчка щом държиш да е бензин. 
Колкото и да се успокоявате 520i е пълна скръб,ползвам го за работна кола да преча на хората по-пътищата..

Колкото и да се успокоявате 520i е пълна скръб,ползвам го за работна кола да преча на хората по-пътищата..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Както колегата host каза, първо автора да сметне колко данъци и застраховки ще плаща в единия и другия случай и тогава да решава. Гледам, че боксьора вдигна на 530i, аз вдигам с малко - 535i.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: BMW E39 2.0I Да или НЕ ?
Здравейте колеги,
Мога да кажа с ръка на сърцето като притежател на 528и , че и градско и извънградско гори по-малко от 520и. Ако има съгласни колеги с 520ка може да ги тестваме.
Мога да кажа с ръка на сърцето като притежател на 528и , че и градско и извънградско гори по-малко от 520и. Ако има съгласни колеги с 520ка може да ги тестваме.

36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]