Няма празен ход - РЕШЕН.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Газта е изключена отдавна. Днес пръсках WD-40, с надежда да вдигне оборотите, но не би.
Sent from my C6903 using Tapatalk
То се пръска "Brake Cleaner" Щото е силно запалим , ако се не лъжа WD-то даже не гори или поне не повече от дезодорант което не е много достатъчно щото бързо се абсорбира от въздуха.

Последна промяна omegaart на 08 Мар 2014, 16:34, променена общо 1 път
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Ами и на него пише силно запалим. Пфу, друго ще търся.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Ами и на него пише силно запалим. Пфу, друго ще търся.
Виж го това клипче дето съм ти пуснал , местата за пропускане са си стандартни т.е. отпред при дросела ( има гарнитура ) , гарнитурите входящ колектор. Виж също машинката за празен ход дали не прави мизерии т.е. може я свалиш и да я почистиш ( ако си без ванус ).
Също погледна ли ламда сондите как се държат ?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
IAC-то го почистих днес, излезнаха яко мизерии. Доста пъти с Меглио чистих, киснах и пак, и пак, и накракая ми се стори че вече не пада гняс, оставих го да се суши и го закачих.
И на топъл, и на студен мотор, ако съм дал газ и след това като я пусна и се чуват някакви ветрове направо във всмукателния колектор. Да не би да си въобразявам и това да се чува и без да има vacuum leak?
Като е студена и дам газ, за да не загасне в генерацията яко пука. Като се стопли и го няма това. На бензин, дори и топла на празен ход оборотите се менят от 900 до... колкото да не загасне и после пак до 900. Ако пусна газта, и вече е загряла, забиват на 700 и си стоят така.
И на топъл, и на студен мотор, ако съм дал газ и след това като я пусна и се чуват някакви ветрове направо във всмукателния колектор. Да не би да си въобразявам и това да се чува и без да има vacuum leak?
Като е студена и дам газ, за да не загасне в генерацията яко пука. Като се стопли и го няма това. На бензин, дори и топла на празен ход оборотите се менят от 900 до... колкото да не загасне и после пак до 900. Ако пусна газта, и вече е загряла, забиват на 700 и си стоят така.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:IAC-то го почистих днес...
С това трябваше да започнеш, както ти казах още като взе колата. Гарнитури на капаците, гарнитури на дросел, гарнитура на клапан картерни газове, както и самия клапан са сменени с оригинални.
До сега не видях да си написал, как се държи колата, след като си я изгасил на бензин. Казах ти и че това газово има нужда от настройки и да отидеш при NAPSTERS да провери газовото. Лично гарантирам, че колата работи отлично на бензин и всички проблеми ти идват от газовото. Тези мисфайъри ти ги дава само на газ.
Моята, колкото и да и правя настройки на газовото, сутрин си тресе и ако тръгна веднага след запалване, глъхне до 2000 оборота, след това тръгва. Като загрее и си направи адаптациите, тръгва нормално. Всичко това се обяснява с адаптациите и лесно се вижда на диагностика сутрин, как тресе на бензин, докато си направи нови адаптации.
Държа да отбележа, че моята е с чисто нов ангренаж пълен комплект, чисто нов дебитомер, чисто нов стъпков мотор, маслената вентилация е сменена с чисто нова от картера до клапана за картерни газове, всички гарнитури са ми сменени и са нови, чисто нови ламбда сонди, чистени дюзи на ултразвуков стенд и т.н и т.н и проблема с оборотите сутрин си остава.
Колегата @anttonev купи колата от мен, и лично гарантирам за всичко казано по-горе. Ако отиде в сервиз ми му кажат, че има нещо прикрито по колата, държа лично да ми се обадят и да ми кажат, кое точно е прикрито. Ангренажа му дава по-малко от 1* отклонение при диагностика, ако някой го интересува.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Няма празен ход.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Няма празен ход.
ivan_krilov написа::OT: Извинявам се, че не помагам конкретно по темата, но има ли поне едно БМВ, което да няма нито един проблем, след слагане на ГИ? Едно време слагахме обикновени газови, то гърмежи, то чудо!!! Имаше газаджии, които уж ги настройват отлично, а после пак БУМ! Е, поне с ГИ е много рядко, но колата вече не е това, което е била преди! Аз също съм потърпевш, та затова си позволявам този коментар!
Ползите от ГИ са повече от минусите, а при 15г кола проблеми така или иначе си има. Аз лично не съм виждал още V8, който да работи гладко при първо палене, без да е помирисвал газ през живота си дори. Ако някой има такъв, държа лично да го видя и чуя, как пали сутрин

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
mad_presley написа:ivan_krilov написа::OT: Извинявам се, че не помагам конкретно по темата, но има ли поне едно БМВ, което да няма нито един проблем, след слагане на ГИ? Едно време слагахме обикновени газови, то гърмежи, то чудо!!! Имаше газаджии, които уж ги настройват отлично, а после пак БУМ! Е, поне с ГИ е много рядко, но колата вече не е това, което е била преди! Аз също съм потърпевш, та затова си позволявам този коментар!
Ползите от ГИ са повече от минусите, а при 15г кола проблеми така или иначе си има. Аз лично не съм виждал още V8, който да работи гладко при първо палене, без да е помирисвал газ през живота си дори. Ако някой има такъв, държа лично да го видя и чуя, как пали сутрин
Като си в София ела да ти пусна моята да я видиш

Пък и някоя бира да изпием.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Няма празен ход.
omegaart написа:Като си в София ела да ти пусна моята да я видишПерфектно поведение на мотора и сутрин и вечер и по всяко време. Няма газ и никога не е имала !!!
Пък и някоя бира да изпием.
Вярвай ми, ще намеря кусур, най малкото сутрешното пукане в ауспусите

V8 никога не може да работи, като 6 цилиндров. Даже четох статия от BMW GmbH, че 8 цилиндровите мотори никога не са успели да ги направят да работят гладко, като 6 цилиндровите. То само като напишеш в гугъл bmw 540i (или 740i) rough idle и ще видиш колко теми, въпроси и още повече отговори има по въпроса

При колегата @anttonev проблема със сигурност е в настройките на газовото, защото докато колата беше при мен, си палеше сутрин съвсем нормално, като за V8, но само на бензин. Газовия инжекцион е настройван в германия при смучещ въздух мотор. Общо взето проблемите се появиха, след като сменихме гарнитурите и вече не смуче въздух (поне не и от стандартните за мотора места).
Такъв мотор, кара ли се на газ, трябва да се примириш със сутрешното затрисане. Говорил съм с много специалисти по газови уредби и всички казват едно и също. Аз съм си гледал живи данни на мотора (в INPA ->status ->F2) и докато не започне да дава данни за lambdaregulator 1 и 2 и adaption value additiv 1 и 2, мотора си тресе. Започнат ли адаптациите, всичко се нормализира. Това важи САМО за коли с ГИ. При такива без ГИ, нещата не стоят толкова брутално, но пак ги има.
Бирата не е проблем, само да намеря време да дойда до Сф за забавления, че все съм като малкия мук, върша работа и бягам обратно

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Няма празен ход.
Самия осмак по природа не е така балансиран като I6 и V12, но не съм съгласен, че не работи гладко
Сравнявам М52-ката и моя в момента и не усещам разлика поне от шофьорското място
Вярно, не съм се сетил да направя теста с монетата на S62-то, ама на М52-ката стоеше мирно
Само в момента на изключване на помпата за вторичния въздух заклаща леко оборотите, но после пак е чук. До преди месец-два дори и това го нямаше...



Само в момента на изключване на помпата за вторичния въздух заклаща леко оборотите, но после пак е чук. До преди месец-два дори и това го нямаше...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Няма празен ход.
Ееее стига де, тук не говорим за S62, там вече е друга бира 

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Пресли, тия мизерии са също и на бензин. От 3 дни е само на бензин. Като я запаля и докато не стопли като подам газ не тръгва и пука. Като загрее е по-добре, но пак не работят всичките цилиндри. Ако спра, изгася и запаля пак, все едно не го е имало проблема, няма тресене, няма и гаснене.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Пресли, тия мизерии са също и на бензин. От 3 дни е само на бензин. Като я запаля и докато не стопли като подам газ не тръгва и пука. Като загрее е по-добре, но пак не работят всичките цилиндри. Ако спра, изгася и запаля пак, все едно не го е имало проблема, няма тресене, няма и гаснене.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Misfire на бензин ли ти ги дава или на газ?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
На бензин.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Няма празен ход.
Компютъра изключва цилиндри поради една или друга причина. Ако параметрите (ток през бобина, ток през инжектор, обороти колянов вал, кнок сензори и т.н.) които се следят от компа влязат в нормите дадения цилиндър/цилиндри се включват отново ако не, е необходимо да се изгаси двигателя и да се запали отново. Ако след това всичко е наред си работят всички цилиндри до като не се появи пак причина за не-работата на даден цилиндър/цилиндри. Огледайте около инжекторите на газовото дали всичко е добре уплътнено че обикновенно се прави с някакви силикони които от високата температура (а при този свигател е сравнително висока) вече не правят това което трябва да правят. Сигурен съм че на диагностика всичките проблеми (грешки) са свързани с misfire. Така че откриите "пробойната" и от там нататък я мислете.
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани