Няма празен ход - РЕШЕН.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няма празен ход.

Мнение от omegaart » 08 Мар 2014, 16:33

anttonev написа:Газта е изключена отдавна. Днес пръсках WD-40, с надежда да вдигне оборотите, но не би.

Sent from my C6903 using Tapatalk


То се пръска "Brake Cleaner" Щото е силно запалим , ако се не лъжа WD-то даже не гори или поне не повече от дезодорант което не е много достатъчно щото бързо се абсорбира от въздуха. :)
Последна промяна omegaart на 08 Мар 2014, 16:34, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 08 Мар 2014, 16:34

Ами и на него пише силно запалим. Пфу, друго ще търся.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няма празен ход.

Мнение от omegaart » 08 Мар 2014, 16:37

anttonev написа:Ами и на него пише силно запалим. Пфу, друго ще търся.


Виж го това клипче дето съм ти пуснал , местата за пропускане са си стандартни т.е. отпред при дросела ( има гарнитура ) , гарнитурите входящ колектор. Виж също машинката за празен ход дали не прави мизерии т.е. може я свалиш и да я почистиш ( ако си без ванус ).

Също погледна ли ламда сондите как се държат ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 08 Мар 2014, 16:52

IAC-то го почистих днес, излезнаха яко мизерии. Доста пъти с Меглио чистих, киснах и пак, и пак, и накракая ми се стори че вече не пада гняс, оставих го да се суши и го закачих.
И на топъл, и на студен мотор, ако съм дал газ и след това като я пусна и се чуват някакви ветрове направо във всмукателния колектор. Да не би да си въобразявам и това да се чува и без да има vacuum leak?
Като е студена и дам газ, за да не загасне в генерацията яко пука. Като се стопли и го няма това. На бензин, дори и топла на празен ход оборотите се менят от 900 до... колкото да не загасне и после пак до 900. Ако пусна газта, и вече е загряла, забиват на 700 и си стоят така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 08 Мар 2014, 22:39

anttonev написа:IAC-то го почистих днес...

С това трябваше да започнеш, както ти казах още като взе колата. Гарнитури на капаците, гарнитури на дросел, гарнитура на клапан картерни газове, както и самия клапан са сменени с оригинални.
До сега не видях да си написал, как се държи колата, след като си я изгасил на бензин. Казах ти и че това газово има нужда от настройки и да отидеш при NAPSTERS да провери газовото. Лично гарантирам, че колата работи отлично на бензин и всички проблеми ти идват от газовото. Тези мисфайъри ти ги дава само на газ.

Моята, колкото и да и правя настройки на газовото, сутрин си тресе и ако тръгна веднага след запалване, глъхне до 2000 оборота, след това тръгва. Като загрее и си направи адаптациите, тръгва нормално. Всичко това се обяснява с адаптациите и лесно се вижда на диагностика сутрин, как тресе на бензин, докато си направи нови адаптации.

Държа да отбележа, че моята е с чисто нов ангренаж пълен комплект, чисто нов дебитомер, чисто нов стъпков мотор, маслената вентилация е сменена с чисто нова от картера до клапана за картерни газове, всички гарнитури са ми сменени и са нови, чисто нови ламбда сонди, чистени дюзи на ултразвуков стенд и т.н и т.н и проблема с оборотите сутрин си остава.


Колегата @anttonev купи колата от мен, и лично гарантирам за всичко казано по-горе. Ако отиде в сервиз ми му кажат, че има нещо прикрито по колата, държа лично да ми се обадят и да ми кажат, кое точно е прикрито. Ангренажа му дава по-малко от 1* отклонение при диагностика, ако някой го интересува.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Няма празен ход.

Мнение от ivan_krilov » 08 Мар 2014, 22:57

:OT: Извинявам се, че не помагам конкретно по темата, но има ли поне едно БМВ, което да няма нито един проблем, след слагане на ГИ? Едно време слагахме обикновени газови, то гърмежи, то чудо!!! Имаше газаджии, които уж ги настройват отлично, а после пак БУМ! Е, поне с ГИ е много рядко, но колата вече не е това, което е била преди! Аз също съм потърпевш, та затова си позволявам този коментар!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 08 Мар 2014, 23:09

ivan_krilov написа::OT: Извинявам се, че не помагам конкретно по темата, но има ли поне едно БМВ, което да няма нито един проблем, след слагане на ГИ? Едно време слагахме обикновени газови, то гърмежи, то чудо!!! Имаше газаджии, които уж ги настройват отлично, а после пак БУМ! Е, поне с ГИ е много рядко, но колата вече не е това, което е била преди! Аз също съм потърпевш, та затова си позволявам този коментар!

Ползите от ГИ са повече от минусите, а при 15г кола проблеми така или иначе си има. Аз лично не съм виждал още V8, който да работи гладко при първо палене, без да е помирисвал газ през живота си дори. Ако някой има такъв, държа лично да го видя и чуя, как пали сутрин :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няма празен ход.

Мнение от omegaart » 09 Мар 2014, 0:46

mad_presley написа:
ivan_krilov написа::OT: Извинявам се, че не помагам конкретно по темата, но има ли поне едно БМВ, което да няма нито един проблем, след слагане на ГИ? Едно време слагахме обикновени газови, то гърмежи, то чудо!!! Имаше газаджии, които уж ги настройват отлично, а после пак БУМ! Е, поне с ГИ е много рядко, но колата вече не е това, което е била преди! Аз също съм потърпевш, та затова си позволявам този коментар!

Ползите от ГИ са повече от минусите, а при 15г кола проблеми така или иначе си има. Аз лично не съм виждал още V8, който да работи гладко при първо палене, без да е помирисвал газ през живота си дори. Ако някой има такъв, държа лично да го видя и чуя, как пали сутрин :D


Като си в София ела да ти пусна моята да я видиш :) Перфектно поведение на мотора и сутрин и вечер и по всяко време. Няма газ и никога не е имала !!!

Пък и някоя бира да изпием.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 09 Мар 2014, 1:48

omegaart написа:Като си в София ела да ти пусна моята да я видиш :) Перфектно поведение на мотора и сутрин и вечер и по всяко време. Няма газ и никога не е имала !!!

Пък и някоя бира да изпием.


Вярвай ми, ще намеря кусур, най малкото сутрешното пукане в ауспусите :mhihi:

V8 никога не може да работи, като 6 цилиндров. Даже четох статия от BMW GmbH, че 8 цилиндровите мотори никога не са успели да ги направят да работят гладко, като 6 цилиндровите. То само като напишеш в гугъл bmw 540i (или 740i) rough idle и ще видиш колко теми, въпроси и още повече отговори има по въпроса :D

При колегата @anttonev проблема със сигурност е в настройките на газовото, защото докато колата беше при мен, си палеше сутрин съвсем нормално, като за V8, но само на бензин. Газовия инжекцион е настройван в германия при смучещ въздух мотор. Общо взето проблемите се появиха, след като сменихме гарнитурите и вече не смуче въздух (поне не и от стандартните за мотора места).
Такъв мотор, кара ли се на газ, трябва да се примириш със сутрешното затрисане. Говорил съм с много специалисти по газови уредби и всички казват едно и също. Аз съм си гледал живи данни на мотора (в INPA ->status ->F2) и докато не започне да дава данни за lambdaregulator 1 и 2 и adaption value additiv 1 и 2, мотора си тресе. Започнат ли адаптациите, всичко се нормализира. Това важи САМО за коли с ГИ. При такива без ГИ, нещата не стоят толкова брутално, но пак ги има.

Бирата не е проблем, само да намеря време да дойда до Сф за забавления, че все съм като малкия мук, върша работа и бягам обратно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Няма празен ход.

Мнение от Nickelback » 09 Мар 2014, 2:06

Самия осмак по природа не е така балансиран като I6 и V12, но не съм съгласен, че не работи гладко :roll: Сравнявам М52-ката и моя в момента и не усещам разлика поне от шофьорското място :dunno: Вярно, не съм се сетил да направя теста с монетата на S62-то, ама на М52-ката стоеше мирно :mhihi:
Само в момента на изключване на помпата за вторичния въздух заклаща леко оборотите, но после пак е чук. До преди месец-два дори и това го нямаше...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 09 Мар 2014, 2:23

Ееее стига де, тук не говорим за S62, там вече е друга бира :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 09 Мар 2014, 2:25

Пресли, тия мизерии са също и на бензин. От 3 дни е само на бензин. Като я запаля и докато не стопли като подам газ не тръгва и пука. Като загрее е по-добре, но пак не работят всичките цилиндри. Ако спра, изгася и запаля пак, все едно не го е имало проблема, няма тресене, няма и гаснене.

Sent from my C6903 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 09 Мар 2014, 2:52

anttonev написа:Пресли, тия мизерии са също и на бензин. От 3 дни е само на бензин. Като я запаля и докато не стопли като подам газ не тръгва и пука. Като загрее е по-добре, но пак не работят всичките цилиндри. Ако спра, изгася и запаля пак, все едно не го е имало проблема, няма тресене, няма и гаснене.

Sent from my C6903 using Tapatalk

Misfire на бензин ли ти ги дава или на газ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 09 Мар 2014, 8:47

На бензин.

Sent from my C6903 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Няма празен ход.

Мнение от gentata » 09 Мар 2014, 10:41

Компютъра изключва цилиндри поради една или друга причина. Ако параметрите (ток през бобина, ток през инжектор, обороти колянов вал, кнок сензори и т.н.) които се следят от компа влязат в нормите дадения цилиндър/цилиндри се включват отново ако не, е необходимо да се изгаси двигателя и да се запали отново. Ако след това всичко е наред си работят всички цилиндри до като не се появи пак причина за не-работата на даден цилиндър/цилиндри. Огледайте около инжекторите на газовото дали всичко е добре уплътнено че обикновенно се прави с някакви силикони които от високата температура (а при този свигател е сравнително висока) вече не правят това което трябва да правят. Сигурен съм че на диагностика всичките проблеми (грешки) са свързани с misfire. Така че откриите "пробойната" и от там нататък я мислете.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook