Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от thunderl » 11 Мар 2014, 14:07

Преди малко ходих до майсторите в ТУ - до 12-ти блок. Казаха да не се разправям с глупости и да търся проблема в празния ход, в дросел, но не в хидравликата. Тая помпа била железна и не можела да товари чак така. Рейката нямала отношение...

А сега де?!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от ares2 » 11 Мар 2014, 17:05

на майсторите до ту им обясни че ако проблема ти идва при местене на волана, това няма нищо общо с празния ти ход.
по скоро помпата товари повече и за това ти се изменя празния ход.
ако празния ти ход си е нестабилен при изправени колела е съвсем друг случаи
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.03.2014

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от Kaliqn Nenchev » 12 Апр 2016, 17:29

Колеги на тия от ТУ нямайте много доверие...
Преди време ми се наложи да им ползвам услугите,казаха ми,че са най-добрите!!! Да ама когато е там Таткото на тия дупета,а те много мног не се напъват..... Преди работеше големият син и той се стараеше,но е започнал накъде друга работа и сега всичко е в ръцете на малкият.
Та моят случей е такъв ходих до там с рейка втора употреба само за смяна,разбрахме се за ден и час,като му обяснигщх,ле колата ми трябва и го питах дали ще стане до обяд!!!!
-Да да няма проблем за два часа си готов......е какво стана мислите стоях там от 9:00 до 12:00 и колата още не беша вкарана.......Пълен лигльо.....

Sent from my E2303 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.01.2009

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от dkwrs » 13 Апр 2016, 14:04

то хубаво колеги се хващате в помпи и казанчета ама в самата рейка има клапан за ниско и високо налягане и ако има попаднал боклук в тея клапани високото почва да качва налягане в ниското и почват да ви вият помпите и да се товарят казвам го от опит защото смених 2 казанчета 2 помпи чисто нови промивка и се оказа проблема в рейката без да има течове позамислете се че има логика да е така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от Z3Ro* » 13 Апр 2016, 21:05

Има вариант проблемът да е в моторчето за празен ход - не знам на е39 дали подлежи на чистене, но съм чистил на други коли с такъв проблем и е имало ефект. Става въпрос за номер 17 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0409

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от dreadx » 14 Апр 2016, 1:01

Тогава нямаше ли да се усещат аномалии в празния ход и при пускане на големи консуматори -- парно, климатик, нагреватели на стъклата и др.?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от Z3Ro* » 14 Апр 2016, 7:58

Възможно е, но не непременно. Динамо и климатик товарят мотора постоянно, един вид без резки промени. Единствено при пускане на компресора има по-рязка промяна и тя се усеща в работата на празния ход дори при изправен мотор и инсталация. Хидравликата товари за момент и ако има проблем с моторчето, то не смогва да коригира потока от въздух своевременно, откъдето се получават колебания с празния ход и дори загасване понякога. Скоро чистих на една Мазда, която си работеше добре, но завъртиш ли бързо волана, повечето пъти гаснеше, като това се проявяваше в по-холяма степен на газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от dreadx » 14 Апр 2016, 9:08

Прав си, че при тези, въртящите клапани за празен ход, дори замърсен, все някога успява да си намери позицията. Но обикновено докато се движи запецва по малко. Правих си един ламбда-контролер с такъв клапан и забелязах подобно поведение. (- клапанът естествено беше 3-та употреба, от мегапартс - отвътре много мръсен.) Проблемът в голяма степен изчезна, с намаляване честотата на ШИМ-а който го управлява.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от Elesar74 » 15 Апр 2016, 9:24

Колеги, няма много връзка с темата, но смених джантите и гумите на колата и минах от 205 отпред на 235 и усетих, че волана на място се върти една идея по-трудно. Предполагам е нормално. Колата е от профила, със сервотроник.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 13.04.2014
Местоположение: Варна / Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack

Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?

Мнение от ivailo0 » 15 Апр 2016, 15:25

Логично е :)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook