540i Автомат по-къс диф?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: 540i Автомат по-къс диф?

Мнение от anttonev » 02 Мар 2014, 19:37

А какво се печели от по-къс и съответно по-дълъг диф?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: 540i Автомат по-къс диф?

Мнение от TheFreeRider » 02 Мар 2014, 21:42

mad_presley написа:
sashobs написа:От М5 ли ...

Баш :D Цял заден мост :driving:

Наложително ли беше да се сменя целия мост или може да се мине и със смяна на по-малко части?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540i Автомат по-къс диф?

Мнение от omegaart » 02 Мар 2014, 21:46

TheFreeRider написа:
mad_presley написа:
sashobs написа:От М5 ли ...

Баш :D Цял заден мост :driving:

Наложително ли беше да се сменя целия мост или може да се мине и със смяна на по-малко части?


Не е нужен целия мост :) Явно така са му го продали.

Кардан , полуоски и диф трябват само.

Parts you’ll need:
• Diff side driveshaft seal
• Driveshaft center support bearing
• Collar nuts
• Misc. exhaust bolts (they’re all rusted and awful)

Tools:
• Extensions/wobble sockets
• Impact gun
• Sockets:13,17,18,19,21, 36 mm
• Long screwdriver

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook