540i Автомат по-къс диф?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: 540i Автомат по-къс диф?
А какво се печели от по-къс и съответно по-дълъг диф?
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: 540i Автомат по-къс диф?
mad_presley написа:sashobs написа:От М5 ли ...
БашЦял заден мост
Наложително ли беше да се сменя целия мост или може да се мине и със смяна на по-малко части?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i Автомат по-къс диф?
TheFreeRider написа:mad_presley написа:sashobs написа:От М5 ли ...
БашЦял заден мост
Наложително ли беше да се сменя целия мост или може да се мине и със смяна на по-малко части?
Не е нужен целия мост

Кардан , полуоски и диф трябват само.
Parts you’ll need:
• Diff side driveshaft seal
• Driveshaft center support bearing
• Collar nuts
• Misc. exhaust bolts (they’re all rusted and awful)
Tools:
• Extensions/wobble sockets
• Impact gun
• Sockets:13,17,18,19,21, 36 mm
• Long screwdriver
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани