няма налягане в ГНП-то
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: няма налягане в ГНП-то
E30_DK написа:Имаш ли нафта в прозрачния маркуч между филтъра и гнп-то... като я запалиш в същия маркуч има ли балончета?
.............. Щом си сложил нова помпа в резервуара, следи за балончета в прозрачния маркуч - да не би да дърпа въздух от някъде докато не се кара 4-5 часа. ........................
Здраве колега, предполагам можеш да помогнеш щом си споменал точно проблемите, които се появиха при мен - значи колата е 525d автоматик 2000г, появи се проблем с паленето преди 3-4 месеце. Колата започна да пали трудно и в последствие започна да гасне в движение (което всъщност е много неприятно особенно когато изпреварваш, могат да станат големи неприятности). Установи се, че проблема е от помпата в резервоара, т.е явно беше й дошло времето за смяна. Странното беше, че като я извадих пластмасата около пластинките, на които се закачва буксата, която подава ток на помпата беше се стопила. Смених помпата и нещата се оправиха за 1-2 месеца, но сега проблема с паленето се появи отново, въпреки че помпата работи. Проверих прозрания маркуч, който излиза от горивния филтър дали има нафта и се оказа, че няма, като дам на контакт се опитва да подкачи, след няколко давания на контакт успява и колата запалва, но докато работи в потока от нафта постоянно има мехурчета, също така като я загася и нафтата не се задържа в маркуча, за няколко мин се оттича и няма нафта. След това пали по-лесно и подкача по бързо, но оставя ли я за няколко часа или от вечерта до сутринта идват пак същите проблеми - трудно палене, мехурчета и оттичане на горивото след като я загася, също така и споменатото по горе гаснене по време на движение.
Ако някой, може да даде съвет - някъв клапан, който задържа горивото ли е, помпа ли е, някакъв датчик ли е?
Мерси предварително.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: няма налягане в ГНП-то
Твоята щом е 525d(комънрейл) значи е с две подкачващи помпи - едната в резервoара(която си сменил) и втората е под шофиорскат седалка. За проблема с гасненето в движение ако всичко друго по мотора е ОК мисля, че трябва да се провери какво е налягането на горивото преди помпата за високо налягане... по-напред в темата май го бях писал колко трябва да е(~4bar). Ако е по-малко значи и втората помпа трябва да смениш.
За оттичането на горивото обратно към резервoара може да сложиш клапан преди горивния филтър, но не съм сигурен дали ако се наложи да смениш и втората помпа проблема няма да изчезне, защото знам, че фабрично има такъв клапан, но не знам дали е в помпата или е отделно.
За оттичането на горивото обратно към резервoара може да сложиш клапан преди горивния филтър, но не съм сигурен дали ако се наложи да смениш и втората помпа проблема няма да изчезне, защото знам, че фабрично има такъв клапан, но не знам дали е в помпата или е отделно.
Последна промяна E30_DK на 02 Фев 2014, 19:56, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: няма налягане в ГНП-то
Нищо лично, но се пише "резервоар", а не "резервуар".
По темата - преди да почнеш да мериш налягането в системата и да правиш каквито и да е интервенции, провери всички горивопроводи, снадките по тях и маркучите за излишното гориво. Системата ти дърпа въздух, това е причината за наличие на мехурчета в горивото, което оказва влияние върху работата на двигателя. Слагането на клапан е временно решение и се прави след помпата, която е в резервоара, но на общия горивопровод, а не непосредствено след нея.
По темата - преди да почнеш да мериш налягането в системата и да правиш каквито и да е интервенции, провери всички горивопроводи, снадките по тях и маркучите за излишното гориво. Системата ти дърпа въздух, това е причината за наличие на мехурчета в горивото, което оказва влияние върху работата на двигателя. Слагането на клапан е временно решение и се прави след помпата, която е в резервоара, но на общия горивопровод, а не непосредствено след нея.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: няма налягане в ГНП-то
Благодаря на колегите за бързите отговори. Започвам едно по едно нещата да видим къде ще е проблема 

- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: няма налягане в ГНП-то
А между другото на ТДС-а не е необходимо да се смъкват свещите за проверка понеже всяка е на отделен кабел и само като се разкопчае буксата от релето и може да се подаде директно на всяка свещ 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани