Проблем с охладителнтата система на М52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Имаш някакъв проблем в охладителната система щом маркучите се ти твърди най добре отиди за диагноза в сериозен сервиз. При мене маркучите бяха твърди и се пръсна казанчето на радиатора и сега съм с нов ръдиатор. Освен това перката на климатика помага на основната при тежки ситуации за охлаждане на антифриза. Има някакъв резистор който често заминава и тогава перката на климатика не работи за охлаждане на мотора а само когато се включи климатика.
Личен опит д**ба.
Личен опит д**ба.
- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
CheGevara написа:CheGevara написа:Ivan Kazakov написа:Невъзможно е да нямаш перка ...
става дума за перка на климатика! не всеки има перка за климатика. Аз нямам. GECATA_BMW го обясни някъде в Е46, че който има виско няма перка или нещо такова.
аз съм в грешка и си го признавам! Днес установих, че имам перка за климатика, но тъй като не работи (и никога не е работила) беше запекла на едно положение и аз съм си помислил, че нямам
Как се разбира, че перката на климатика е заминала.Днес гледах, че като пусна климатика-перката не работи(трябва ли постоянно да върти или се включва).
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
sikar написа:CheGevara написа:CheGevara написа:Ivan Kazakov написа:Невъзможно е да нямаш перка ...
става дума за перка на климатика! не всеки има перка за климатика. Аз нямам. GECATA_BMW го обясни някъде в Е46, че който има виско няма перка или нещо такова.
аз съм в грешка и си го признавам! Днес установих, че имам перка за климатика, но тъй като не работи (и никога не е работила) беше запекла на едно положение и аз съм си помислил, че нямам
Как се разбира, че перката на климатика е заминала.Днес гледах, че като пусна климатика-перката не работи(трябва ли постоянно да върти или се включва).
най-вероятно ти е заминало съпротивлението на перката, то е един кантал намотан в една керамика около 60 кинта е ново.

При мен май се оказа виско съединителя, като загрее двигателя около 90 градуса и изфорсирам перката непроменя оборотите си, върти се така, както и на ниски обороти. Снощи купих виско и днес ще го сменя да видя какво ще стане. Иначе за перката на климатика разглобих от пред зада огледам и ми се струва че е запекло моторчето, защото като я завъртя с ръка има положение в което се върти свободно някъде около половин оборот и след това започва да се върти по-трудно.Перката неопира никъде в страни и не е крива. Иначе резисторчето го проверих, като цена струва 91.25 лв с ддс в ДаруКар и го има налично но при мен май ще бъде цяла перка. Дали ще мога да си намеря перка заместител щото оригиналната е доста скъпа
Реших проблема със загряването. ПРичината беше виско съединителя, подмених го с нов и сега държи нормална температура, дори в петък във страхотната жега затворих колата в гаража и я оставих да работи зада видя дали ще загрее но не немърда. Благодаря на всички за мненията. Сега остава само перката на климата да орравя 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани