Реставрация на Е39 Sport Wagon

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от djkita » 09 Сеп 2013, 14:33

С какъв акъл се захвана с тази кола ?
Сигурно ти е изпаднала ''тънко'' нали?
Не се оплаквай за качеството на материалите точно при Е39! Уверявам те, че рядко се среща кола от този клас с толкова качествена изработка като цяло.
Е39 на 140 000км е като чисто нова, а тази изглежда като милионерка :D Здраво са те метнали или ти си се опитал да удариш ''къоравото'' и сега се оплакваш..... нищо, друг път да знаеш :bchug:
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от Bavarcho » 09 Сеп 2013, 21:13

Ама големи хиени сте, бахти чудото...
В раздела последните три страници са с некви тъпи проблеми дето е писано по три пъти за тях, или пет страници тема как да си сверя часовника, дали тези джанти ще станат...

Поздравления за това с което си се захванал :yes: ТДС е хубав мотор и заслужава да се грижиш подобаващо за него. Ако преди теб е гледан както трябва ще останеш доволен. Напук на всички лоши мнения за двигателя (дори от хора дето никога не са имали общо с тдс)
За това което те нападнаха за "спорт вагона" са прави до някъде, при БМВ комбито се нарича "touring", но пек не преич да го наричаш както ти харесва.
Успех :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от Nickelback » 09 Сеп 2013, 21:57

Аз пак не разбрах за "мат'риялите"... С това ли да сравняваме :dunno: ?

Изображение Изображение

Помня веднъж се возих в такова на един колега, та от своя страна хич не бях впечатлен от материалите на интериора :conf:

И за махагона не ми е ясно - декоративните лайсни не са ли с лицева част баш от някакво дърво, а основата им е алуминий? Поне мойте като ги разкарах с такова впечатление съм останал :roll:

Иначе бая неща си захванал, дано резултата е добър накрая :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от gentata » 09 Сеп 2013, 22:42

Е те нещата са дреболии общо взето козметики разни и ако наистина само това му е на тдс-а си е пушка :yes:
За километрите, при наличието от нужда за ремонт на споменатите неща съм 100001% сигурен че не са ~140000. За датчика за присъствие на пасажерската седалка само ще спомена че смяната му с нов ще е само загуба на пари и време. Има как да се изключи и софтуерно и хардуерно като първия вариант е препоръчителния. И при двата варианта ще си работи системата нормално.
:driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 4.08.2013
Пол: Мъж

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от Янко » 11 Сеп 2013, 15:05

има ли развитие по реставрацията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530d 2002g
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от joffri » 12 Сеп 2013, 17:46

Той колегата и да има развитие,едва ли ще пише след тая "храна" дето изяде.Само хейтъри тука....

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 17 Сеп 2013, 22:43

Добре де, явно само на мен ми дава , че темата я няма.... опитах се два пъти да кача нещо за опровержение на глупостите които прочетох и нищо не се случи :Х 3ти опит сега....
Sport Wagon.jpg
Sport Wagon1.jpg


А снимките още не са качени, шибидаха се оказа по сложен отколко изглежда (цена на ляв ремонтен комплект в БМВ = 112.80 лв.;( ), а поради това че отсъствах повече от 1 седмица от града, не остава време за интернет...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 17 Сеп 2013, 22:48

joffri написа:Той колегата и да има развитие,едва ли ще пише след тая "храна" дето изяде.Само хейтъри тука....

Аз пиша , но не стига до Вас колеги :Х администраторите нещо са решили да ме "Mute"-ват.... :D Да колега точно с това сравнявам , само че това което си качил е турска изработка , дори няма махагон вътре :D

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 18 Сеп 2013, 0:03

Претапециране на таван: плат - 17 лв/ метъра (Размер 170 см) - необходими 3 метра (+ шибидах, вътрешен и външен + колонки )
Лепило: 17 лв/ литъра - испанско за авто тавани - необходими 2,5 литра
2 броя валяк за тапети = 7 лв.
1 час подготовка за работа, 2-3 часа време за работа + 12 часа съхнене + 2-3 часа изрязване на отвори
Успех!!! :)
tavan.JPG
Tavan1.JPG
Tavan5.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 18 Сеп 2013, 0:14

Ремонт на таралежа:
Транзистори BUZ 100 - (От магазин Елимекс с поръчка) = 4 лв / бр.
Изваждане от мястото му- 2,5 мин
разлепяне на гув*ото - 1-2 часа
чупене - безгранично... :Х
Чакане = много
Запояване = 10 мин.
Силикон - черен!!! за гарнитури - 10-20 лв.
01082013721-1.jpg
01082013723.JPG
01082013722-1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 18 Сеп 2013, 0:30

Ето малко по в състояние:
04072013679.JPG
31082013807.JPG
Volan 1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от vangelov » 18 Сеп 2013, 22:18

Ех, все някой ще се намери да каже някоя "добра" дума. :no:
Аз пък лично като знам каква гимнастика е да "съживяваш" грохнали коли, мога само да поздравя най-приятелски огромния ентусиазъм!
Браво и успех с проекта! :clap:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.06.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е39
Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от siGma » 25 Сеп 2013, 9:36

Наскоро чух от колега абсурдното - "Предната броня се сваля за поне 2 часа и вземам по 50 лв за демонтаж"

ЕЕеее НЕ !!! :Д Колеги, не давайте по 50 лв за демонтаж , предната и задната броня се свалят за 5 минути и се държат на 2 болта!!!!
Предната броня - двата болта са завити на по 5 сантиметра в страни от номера, от двете страни по 1 , но се свалят след като се отстрани средната декоративна решетка (тя е на щипки), след това просто се издърпва от страничните шейни, право напред. Може би ще се наложи да отстраните пластмасовите щипчици на подкалника към бронята, но не се сваля подкалника. И ако имате кора на двигателя да проверите дали все още се държи към престилката на бронята (макс. още 6 болченца)

Задната броня е по лесна (за комби). Там на същите места има болтове, завити отгоре, само че с издъпване се премахва пластмасата между двете лайсни, и по 2 пластмасови щипки (от страна) на подкалниците. Престилката отдолу не е хваната никъде. Остава само дърпане :) Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.02.2011
Пол: Мъж
Кара: м10

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от amdqmov » 26 Сеп 2013, 14:35

Е как ти даде сърце да сравниш 39-ката с реното,не знам :dunno: Иначе браво,интересна тема ще е :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon

Мнение от todorakis82 » 27 Сеп 2013, 10:57

niki81vd написа:Браво колега за ентусиазма, ако си попаднал на някой мърльо, направо си за боготворене относно труда който ще хвърлиш по реставрацията. С махагона си в грешка, дървото е махагон, тъничко, върху алуминиева основа и отгоре има един дебел слой лак или нещо подобно, което проблема и се пука много при темперетурни разлики, аз лично съм сменял няколко лайсни и съм чупил с мисълта , че е декорация - имитация, но уви. Ако колата е била в юзна италия, слънцето и е разказало играта. Аз имам познат с 530ДА 2001 година на сравнително малък пробег, запазена като цяло, пазена е от всичко, но не и от слънцето. Колата е в пъти по зле от моята, която е 97. Така че годините понякога не са критерий за състоянието. Успех и ще следя темата с интерес, че и аз имам вагон на гуми :mhihi:

Е колега как ти даде сърце да сравниш мойта 530ДА 193к.с. 2001г. с голямата навигация с парк-троник отпред и отзад и много други екстри с твойта обикновенна 520i 97г. та чак в пъти по зле, какви са и пораженията от слънцето незнам, :lol: :lol: :wave:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook