Реставрация на Е39 Sport Wagon
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
С какъв акъл се захвана с тази кола ?
Сигурно ти е изпаднала ''тънко'' нали?
Не се оплаквай за качеството на материалите точно при Е39! Уверявам те, че рядко се среща кола от този клас с толкова качествена изработка като цяло.
Е39 на 140 000км е като чисто нова, а тази изглежда като милионерка
Здраво са те метнали или ти си се опитал да удариш ''къоравото'' и сега се оплакваш..... нищо, друг път да знаеш 
Сигурно ти е изпаднала ''тънко'' нали?
Не се оплаквай за качеството на материалите точно при Е39! Уверявам те, че рядко се среща кола от този клас с толкова качествена изработка като цяло.
Е39 на 140 000км е като чисто нова, а тази изглежда като милионерка



- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Ама големи хиени сте, бахти чудото...
В раздела последните три страници са с некви тъпи проблеми дето е писано по три пъти за тях, или пет страници тема как да си сверя часовника, дали тези джанти ще станат...
Поздравления за това с което си се захванал
ТДС е хубав мотор и заслужава да се грижиш подобаващо за него. Ако преди теб е гледан както трябва ще останеш доволен. Напук на всички лоши мнения за двигателя (дори от хора дето никога не са имали общо с тдс)
За това което те нападнаха за "спорт вагона" са прави до някъде, при БМВ комбито се нарича "touring", но пек не преич да го наричаш както ти харесва.
Успех
В раздела последните три страници са с некви тъпи проблеми дето е писано по три пъти за тях, или пет страници тема как да си сверя часовника, дали тези джанти ще станат...
Поздравления за това с което си се захванал

За това което те нападнаха за "спорт вагона" са прави до някъде, при БМВ комбито се нарича "touring", но пек не преич да го наричаш както ти харесва.
Успех


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Аз пак не разбрах за "мат'риялите"... С това ли да сравняваме
?

Помня веднъж се возих в такова на един колега, та от своя страна хич не бях впечатлен от материалите на интериора
И за махагона не ми е ясно - декоративните лайсни не са ли с лицева част баш от някакво дърво, а основата им е алуминий? Поне мойте като ги разкарах с такова впечатление съм останал
Иначе бая неща си захванал, дано резултата е добър накрая



Помня веднъж се возих в такова на един колега, та от своя страна хич не бях впечатлен от материалите на интериора

И за махагона не ми е ясно - декоративните лайсни не са ли с лицева част баш от някакво дърво, а основата им е алуминий? Поне мойте като ги разкарах с такова впечатление съм останал

Иначе бая неща си захванал, дано резултата е добър накрая

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Е те нещата са дреболии общо взето козметики разни и ако наистина само това му е на тдс-а си е пушка
За километрите, при наличието от нужда за ремонт на споменатите неща съм 100001% сигурен че не са ~140000. За датчика за присъствие на пасажерската седалка само ще спомена че смяната му с нов ще е само загуба на пари и време. Има как да се изключи и софтуерно и хардуерно като първия вариант е препоръчителния. И при двата варианта ще си работи системата нормално.


За километрите, при наличието от нужда за ремонт на споменатите неща съм 100001% сигурен че не са ~140000. За датчика за присъствие на пасажерската седалка само ще спомена че смяната му с нов ще е само загуба на пари и време. Има как да се изключи и софтуерно и хардуерно като първия вариант е препоръчителния. И при двата варианта ще си работи системата нормално.

- joffri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d 2002g
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Той колегата и да има развитие,едва ли ще пише след тая "храна" дето изяде.Само хейтъри тука....
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Добре де, явно само на мен ми дава , че темата я няма.... опитах се два пъти да кача нещо за опровержение на глупостите които прочетох и нищо не се случи :Х 3ти опит сега....
А снимките още не са качени, шибидаха се оказа по сложен отколко изглежда (цена на ляв ремонтен комплект в БМВ = 112.80 лв.;( ), а поради това че отсъствах повече от 1 седмица от града, не остава време за интернет...
А снимките още не са качени, шибидаха се оказа по сложен отколко изглежда (цена на ляв ремонтен комплект в БМВ = 112.80 лв.;( ), а поради това че отсъствах повече от 1 седмица от града, не остава време за интернет...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
joffri написа:Той колегата и да има развитие,едва ли ще пише след тая "храна" дето изяде.Само хейтъри тука....
Аз пиша , но не стига до Вас колеги :Х администраторите нещо са решили да ме "Mute"-ват....


- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Претапециране на таван: плат - 17 лв/ метъра (Размер 170 см) - необходими 3 метра (+ шибидах, вътрешен и външен + колонки )
Лепило: 17 лв/ литъра - испанско за авто тавани - необходими 2,5 литра
2 броя валяк за тапети = 7 лв.
1 час подготовка за работа, 2-3 часа време за работа + 12 часа съхнене + 2-3 часа изрязване на отвори
Успех!!!
Лепило: 17 лв/ литъра - испанско за авто тавани - необходими 2,5 литра
2 броя валяк за тапети = 7 лв.
1 час подготовка за работа, 2-3 часа време за работа + 12 часа съхнене + 2-3 часа изрязване на отвори
Успех!!!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Ремонт на таралежа:
Транзистори BUZ 100 - (От магазин Елимекс с поръчка) = 4 лв / бр.
Изваждане от мястото му- 2,5 мин
разлепяне на гув*ото - 1-2 часа
чупене - безгранично... :Х
Чакане = много
Запояване = 10 мин.
Силикон - черен!!! за гарнитури - 10-20 лв.
Транзистори BUZ 100 - (От магазин Елимекс с поръчка) = 4 лв / бр.
Изваждане от мястото му- 2,5 мин
разлепяне на гув*ото - 1-2 часа
чупене - безгранично... :Х
Чакане = много
Запояване = 10 мин.
Силикон - черен!!! за гарнитури - 10-20 лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Ето малко по в състояние:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Ех, все някой ще се намери да каже някоя "добра" дума.
Аз пък лично като знам каква гимнастика е да "съживяваш" грохнали коли, мога само да поздравя най-приятелски огромния ентусиазъм!
Браво и успех с проекта!

Аз пък лично като знам каква гимнастика е да "съживяваш" грохнали коли, мога само да поздравя най-приятелски огромния ентусиазъм!
Браво и успех с проекта!

- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Наскоро чух от колега абсурдното - "Предната броня се сваля за поне 2 часа и вземам по 50 лв за демонтаж"
ЕЕеее НЕ !!! :Д Колеги, не давайте по 50 лв за демонтаж , предната и задната броня се свалят за 5 минути и се държат на 2 болта!!!!
Предната броня - двата болта са завити на по 5 сантиметра в страни от номера, от двете страни по 1 , но се свалят след като се отстрани средната декоративна решетка (тя е на щипки), след това просто се издърпва от страничните шейни, право напред. Може би ще се наложи да отстраните пластмасовите щипчици на подкалника към бронята, но не се сваля подкалника. И ако имате кора на двигателя да проверите дали все още се държи към престилката на бронята (макс. още 6 болченца)
Задната броня е по лесна (за комби). Там на същите места има болтове, завити отгоре, само че с издъпване се премахва пластмасата между двете лайсни, и по 2 пластмасови щипки (от страна) на подкалниците. Престилката отдолу не е хваната никъде. Остава само дърпане
Успех!
ЕЕеее НЕ !!! :Д Колеги, не давайте по 50 лв за демонтаж , предната и задната броня се свалят за 5 минути и се държат на 2 болта!!!!
Предната броня - двата болта са завити на по 5 сантиметра в страни от номера, от двете страни по 1 , но се свалят след като се отстрани средната декоративна решетка (тя е на щипки), след това просто се издърпва от страничните шейни, право напред. Може би ще се наложи да отстраните пластмасовите щипчици на подкалника към бронята, но не се сваля подкалника. И ако имате кора на двигателя да проверите дали все още се държи към престилката на бронята (макс. още 6 болченца)
Задната броня е по лесна (за комби). Там на същите места има болтове, завити отгоре, само че с издъпване се премахва пластмасата между двете лайсни, и по 2 пластмасови щипки (от страна) на подкалниците. Престилката отдолу не е хваната никъде. Остава само дърпане

Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Е как ти даде сърце да сравниш 39-ката с реното,не знам
Иначе браво,интересна тема ще е 


- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
niki81vd написа:Браво колега за ентусиазма, ако си попаднал на някой мърльо, направо си за боготворене относно труда който ще хвърлиш по реставрацията. С махагона си в грешка, дървото е махагон, тъничко, върху алуминиева основа и отгоре има един дебел слой лак или нещо подобно, което проблема и се пука много при темперетурни разлики, аз лично съм сменял няколко лайсни и съм чупил с мисълта , че е декорация - имитация, но уви. Ако колата е била в юзна италия, слънцето и е разказало играта. Аз имам познат с 530ДА 2001 година на сравнително малък пробег, запазена като цяло, пазена е от всичко, но не и от слънцето. Колата е в пъти по зле от моята, която е 97. Така че годините понякога не са критерий за състоянието. Успех и ще следя темата с интерес, че и аз имам вагон на гуми
Е колега как ти даде сърце да сравниш мойта 530ДА 193к.с. 2001г. с голямата навигация с парк-троник отпред и отзад и много други екстри с твойта обикновенна 520i 97г. та чак в пъти по зле, какви са и пораженията от слънцето незнам,



45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани