Въпрос за циркулационна помпа свързана към ГИ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: Въпрос за циркулационна помпа свързана към ГИ...
Колега ilincho аз имах същия проблем като твоя.При мен се получи следното нещо:Колата трудно ми обръщаше на газ.Оказа се че имам въздушна възглавница защото ми капеше антифриз от тялото на термостата.Оправих теча и започнах да обезвъздушавам но ми текна и водната помпа.Сложих чисто нова но проблема си остана а колата вече от никъде не изтърваше антифриз.От там за да съм сигурен вече смених и термостата с чисто нов,обезвъздуших колата и Проблема се оправи.Така карам си аз и си свиркам
и горе долу 10 дена няма проблем.Сутрин паля колата,работи на място и стрелката на температурата като стигне границата на синьото цък и обърне на газ.Много се кефех докато една сутрин е паля мина синьото и не обърна на газ.Отворих капака и гледам че проката на термостатното тяло изтърва антифриз.Понеже доста време имах този проблем се ядосах и поръчах чисто нова.От както сложих новата пропка имам същия проблем и не мога да го отстраня.По водната ситема вече всичко е чисто ново а проблема си го има.Вече не знам какво да сменям и какво да правя.Обиколих сумати сервизи,всеки обезвъздушава и казва готова е,но на другия ден като запаля и същата работа.При положение че един път е работила колата както трябва вече незнам
Иде ми да се гръмна.
Аверите започнаха да ме базикат че имам издухана гарнитура на главата а стрелката никога не ми е минавала средата.Вече съм в задънена улица!Ако някой може да помгне приемам всякакъва помощ и съвети.Благодаря предварително!



BMW M-POWER
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани