Бензинова печка на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nakoye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.07.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: дълго и безаварийно колицата.
Re: Бензинова печка на Е39
Vik написа:Здравейте колеги.
За тези от вас, които се интересуват от бензиновата печка (оригиналната), ето го документа:
или 5408EN.pdf от BMW_EBA архива, или направо прикачения файл.
Успех.
... и на тези, които казаха че била без панел.
Поздрави и безсмъртие.
Най -после ,колега това търсех


- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Бензинова печка на Е39
Да изровим малко темата от праха
Днес ползвах печката - работи 15-20мин и като влязох в колата беше топло. Супер, обаче проверих в скритото меню температурата на антифриза и тя си беше 8 градуса - горе-долу колкото беше навън. Не би ли трябвало и антифризът да е загрял, щом в купето е топло? Има ли трети кръг на охладителната система само за парното? Само така си обяснявам как на антифриза температурата може да е ниска - има отделен кръг за парното, а датчика за температурата на таблото е разположен извън него - някъде по малкия кръг на двигателя? Двигателят е М62.

Днес ползвах печката - работи 15-20мин и като влязох в колата беше топло. Супер, обаче проверих в скритото меню температурата на антифриза и тя си беше 8 градуса - горе-долу колкото беше навън. Не би ли трябвало и антифризът да е загрял, щом в купето е топло? Има ли трети кръг на охладителната система само за парното? Само така си обяснявам как на антифриза температурата може да е ниска - има отделен кръг за парното, а датчика за температурата на таблото е разположен извън него - някъде по малкия кръг на двигателя? Двигателят е М62.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани