Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
PeReZ написа:LCM3 има доста повече възможности от LCM2, но реално малко от тях са наистина важни... По-скоро дреболии, на които някои хора се радват, а други дори не забелязват.
Прекодирането на LCM3 за да заработят мигачите и дългите е работа за 20 минути.
Прекодирането на табло за 4/6/8/12 цилиндъра, бензин/дизел, мили/километри, също не е сложно, така че просто може би ти трябва да почетеш повече или да направиш някой и друг опит.
Не отричам,колега.
Човек се учи до като е жив

Но определено (говорейки за таблото) съм направил всичко,което е по възможностите на сканер 1.4.Явно си требе друга програма

Всичко е ОК.Само оборотите показват по-малко от реалното(да речем че реално мотора е на 3000,пък показва 1800)
А за LCM си прав.Особено с малък борд.Предполагам,че с големия може да “покаже повече“
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
както каза колегата трябва да се прекодира таблото ,най вероятно ти е сменяно с такова от 8 цилиндъра,за цилиндрите може с нцс-експерт
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
cls6666 написа:както каза колегата трябва да се прекодира таблото ,най вероятно ти е сменяно с такова от 8 цилиндъра,за цилиндрите може с нцс-експерт
Не,не не.Мотор,цилиндри,гориво,тип ск.кутия,всичко е ок.таблото е от 520и пак ръчка като моето 528.Само оборотите показват по-малко от реалното

Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Колеги,извинявам се,че вдигам тази тема,но реших да не правя нова и да задам въпроса си директно в тази.
Искам да си сменя ЛЦМ модула,та ако не е от него проблема,да търся на друго място.Както и да е,това е друга тема.имам Скенер 1.4 и Дис 44.Ползвам 3 ЛЦМ модула/моя е ЛЦМ3/ЛЦМА,ЛЦМ2,ЛЦМ3.Сменям на всички вин номера и километрите,с тези на колата и когато трябва да ги запиша/recording/през дис-а,накрая стигам до надписа като в снимката.Разликата е само в това,че за ЛЦМ3 ми дава 17,ЛЦМА 15,ЛЦМ2 16.И с две думи модула не може да се кодира за колата,оставам без дълги и тн..Та къде бъркам,какво пропускам в цялото движение та не става работата?

Искам да си сменя ЛЦМ модула,та ако не е от него проблема,да търся на друго място.Както и да е,това е друга тема.имам Скенер 1.4 и Дис 44.Ползвам 3 ЛЦМ модула/моя е ЛЦМ3/ЛЦМА,ЛЦМ2,ЛЦМ3.Сменям на всички вин номера и километрите,с тези на колата и когато трябва да ги запиша/recording/през дис-а,накрая стигам до надписа като в снимката.Разликата е само в това,че за ЛЦМ3 ми дава 17,ЛЦМА 15,ЛЦМ2 16.И с две думи модула не може да се кодира за колата,оставам без дълги и тн..Та къде бъркам,какво пропускам в цялото движение та не става работата?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Някой (или ти) се е опитал да кодира колата за някоя екстра, която не поддържа и не знае какво е LCM2 и тогава се получава така. Давам пример, ако си се опитал да кодираш колата за ULF, докато е била с LCM2, си я заключил.
Ако си пазиш оригиналния ZCS на колата, въведи го и всички LCM-и ще се отключат за коидране.
Ако си пазиш оригиналния ZCS на колата, въведи го и всички LCM-и ще се отключат за коидране.
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Ами не съм правил архиви на колата.Лошото е,че за нищо не съм я кодирал докато са били закачени новите/стари/ лцм модули с идеята,това да стане след като ги запиша.ехм...това значи ли,че ако ми изгори някой модул,няма да мога да го заменя,ако е нужно прекодиране,поради причината,че ЗКС-а е заключен?
ПП По показателен модул,който е сменяван,е АБС модула,него го кодираха или не знам точно как го сдвоиха с колата,понеже и слаган с BOSh-ов интерфейс.
ПП По показателен модул,който е сменяван,е АБС модула,него го кодираха или не знам точно как го сдвоиха с колата,понеже и слаган с BOSh-ов интерфейс.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Може и докато са кодирали ABS-a да са омазали нещата. За съжаление оригиналния ZCS могат да ти го дадат само в оторизиран сервиз. Има и някакви програмки, които уж ти го правят, но аз лично читава такава не съм намерил.
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Намерих го,в стари архиви от преди 2 години на скенера в ZCS всичко ми е еднакво както и сега така и преди,само разлика имам във VN:005D50E880-C ,преди и VN:205D50E880-I сега,това е и във ИКЕ-то и във ЕВС-а.Ако си спомням добре,тогава копирах ZKE-то от друга кола на моето,понеже ми се беше омазало централното както и да е,това само със NCS-експерт ли мога да го променя?Предполагам,от това ми идва проблема.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Точно във VN-а ти е проблема. Въведи си стария с DIS в EWS-a, след това кодирай цялата кола по EWS и всичко ще си дойде на мястото 

Re: Монтаж LCM III-без дълги и мигачи
Да вдигна темата и да питам има ли кодировка в нцс експерта,кояъо може да се промени и да не прави автоматично чекване на фаровете...вдига ги и ги сваля при всяко пускане на габарити или фарове.Искам да махна това 'удобство',че смятам не влияе добре на водачите.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани