Система за конторл на налягането на гумите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Система за конторл на налягането на гумите
Не бе човек
просто 24ката ти отговаря и за Инструмент Клъстър редом с 18 и 40
нормално е да не баца като му махнеш бушона.
Не вярвай толкова на форума, и преди да си осакатяваш колата поразгледай листчето което стои в жабката - на него си пише кой бушон какво прави ...
ПС: малко е странно инженерите да са разработвали система която подпомага шофирането а ти да се чудиш как да я изолираш.
просто 24ката ти отговаря и за Инструмент Клъстър редом с 18 и 40
нормално е да не баца като му махнеш бушона.
Не вярвай толкова на форума, и преди да си осакатяваш колата поразгледай листчето което стои в жабката - на него си пише кой бушон какво прави ...
ПС: малко е странно инженерите да са разработвали система която подпомага шофирането а ти да се чудиш как да я изолираш.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Svetozart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d
Re: Система за конторл на налягането на гумите
Описанието на бушоните ми е на немски, а аз не го разбирам.
Реших да търся бушон, защото не ми се дават 800лв. за датчици, а това писукане на таблото всеки път като запаля и гася колата вече много ме дразни.
Иначе екстрата ако си работеше си е супер, но уви, такъв ми бил късмета
Реших да търся бушон, защото не ми се дават 800лв. за датчици, а това писукане на таблото всеки път като запаля и гася колата вече много ме дразни.
Иначе екстрата ако си работеше си е супер, но уви, такъв ми бил късмета

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Система за конторл на налягането на гумите
Е питай самбето той знае за тия датчици също.
ПС: научи немски да си говорите с бимата може ли така.
ПС: научи немски да си говорите с бимата може ли така.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Система за конторл на налягането на гумите
Oтиди при колегата Napsters да ти изключи опциите RDKS, REIFEN_DEFEKT и REIFENCONTR_INAKTIV и си готов.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани