Лапма за Airbags свети
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
В кой сервиз!marionne написа:преди 2 седмици ми светеше лампата на аербека постоянно и го заведох в сервиз вьв които исчистиха грешката на компютьра и се оправи но....
Официалният ли беше?
Май не?!?!
Ако, не.... пак ти казвам иди в официялен сервиз и виж дали изобщо го има патрона на еърбега (както и колегата преди мен ти подсказа)?!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Иди в Дару и те ще ти обяснят всичко.... Сега можем само да гадаем!marionne написа:Понеделник отивам в дарокар да видя каква е работата
Без да са отваряни аербеците може ли да го няма патрона тва немога да го разбера и кьде стои този патрон

SENSOR MAT F CO-DRIVER'S SEAT IDENTIF.
И аз имам същия проблем с airbag. В моя случай са 4. Два пъти ми изчистиха грешката в Дару Кар, но пак се появява след няколко месеца. Казват във форумите в интернет, че в повечето случай е проблем сензора под дясната предна седалка. Той определя дали да се отвори airbag-a от дясно в случай, че на седалката има пътник.
Чувал съм, че някой практикуват да се дава на късо, но ето едно решение с един диод, кондензатор и резистор, което опитва да симулира сензора:
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Не съм го опитал още.
Иначе сензора може да откриете като издърпате максимално предната дясна седалка напред и нагоре и погледнете с огледало под нея.
Ако не можете да разгледате снимките или е нужно повече описание ще опитам да дам по-подробна информация.
Чувал съм, че някой практикуват да се дава на късо, но ето едно решение с един диод, кондензатор и резистор, което опитва да симулира сензора:
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Не съм го опитал още.
Иначе сензора може да откриете като издърпате максимално предната дясна седалка напред и нагоре и погледнете с огледало под нея.
Ако не можете да разгледате снимките или е нужно повече описание ще опитам да дам по-подробна информация.
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: SENSOR MAT F CO-DRIVER'S SEAT IDENTIF.
EBOR написа:И аз имам същия проблем с airbag. В моя случай са 4. Два пъти ми изчистиха грешката в Дару Кар, но пак се появява след няколко месеца. Казват във форумите в интернет, че в повечето случай е проблем сензора под дясната предна седалка. Той определя дали да се отвори airbag-a от дясно в случай, че на седалката има пътник.
Чувал съм, че някой практикуват да се дава на късо, но ето едно решение с един диод, кондензатор и резистор, което опитва да симулира сензора:
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Не съм го опитал още.
Иначе сензора може да откриете като издърпате максимално предната дясна седалка напред и нагоре и погледнете с огледало под нея.
Ако не можете да разгледате снимките или е нужно повече описание ще опитам да дам по-подробна информация.
Tова е много добър варинат, защото сензора + смяната му, която може да стане само в Дару или Камор е близо 400 лв



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Re: SENSOR MAT F CO-DRIVER'S SEAT IDENTIF.
Tова е много добър варинат, защото сензора + смяната му, която може да стане само в Дару или Камор е близо 400 лвДали го няма тоя трик описан и на английски....
![]()
Има ето тук, ако това може да се нарече английски

http://tech.bentleypublishers.com/servl ... senger.doc
Автора го е пуснал през някакъв автоматичен превод.
Но и без превод мисля, че е лесно:
Вместо датчика се свързват паралелно диод - 1N4002, кондензатор 100pF и резистор 56К
Катода на диода (маркиран с пръстен) влиза в синия кабел.
След това се изчиства грешката на компютъра.
Kido написа:Добър вариант. Само някои знае ли дали трябва да се маха седалката за да се достигне до сенсора или може и да не се маха?
Мерси
Сензора може да откриете като издърпате максимално предната дясна седалка напред и нагоре и погледнете с огледало под нея. Лесно се откача куплунга. Не е нужно да се демонтира седалката. Ето как изглежда:
http://www.autopower.se/galleri/hassos_ ... 1009_6.jpg
Ето и по-подробна дискусия по въпроса:
http://tech.bentleypublishers.com/threa ... 0&tstart=0
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Лампа на ЕЪРБЕГА вече НЕ свети
Тая щуротийка проработи чудесно. Наистина обаче се изисква изтриване на грешката от компютъра на ЕЪРБЕГА, тъй като се води система за сигурност и освен, че е записана в паметта самата грешка си остава да свети на таблото лампата. След изчистване на грешката (не в БМВ сервиз) лампата изгасна и сега всичко е ОК.
Лесна е за слагане тази бъзикня. В задния край на пасажерската седалка отдолу има букса - пада се леко вляво. Натиска се щипката, вади се буксата, реже се с резачки на 3-4 праста от самата букса кабелчето и се слага лустър клемата, както е показано на снимката, а именно синият проводник да е откъм маркираната страна на диода. Оставащият кабел под седалката не е необходимо да се изолира, защото той е на практика към платката, която е вътре в седалката и тя остава без, каквото и да било захранване дефакто.
Успех на всички с този дерт!


Лесна е за слагане тази бъзикня. В задния край на пасажерската седалка отдолу има букса - пада се леко вляво. Натиска се щипката, вади се буксата, реже се с резачки на 3-4 праста от самата букса кабелчето и се слага лустър клемата, както е показано на снимката, а именно синият проводник да е откъм маркираната страна на диода. Оставащият кабел под седалката не е необходимо да се изолира, защото той е на практика към платката, която е вътре в седалката и тя остава без, каквото и да било захранване дефакто.

Успех на всички с този дерт!

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани