Круиз контрол на е39 2.8и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Круиз контрол на е39 2.8и
NAPSTERS написа:няма никакво значение дали е с малък или голям борд. единсвенно има значение дали е автомат или ръчка, при атомата се връзва само едно кабелче а при ръчна кутия не се свързва. може да се наложи кодиране в зависимост дали на мултиволанати има копче за ON/OFF или ще се ползва копчето на лайсната ако има такова.
Малък или голям bc в смисъл кабелчетата, които отиват в буксите на таблото едното е с 2 а другото с 3 букси.
- vlado_882
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: Кола и жена едновременно
Re: Круиз контрол на е39 2.8и
Колега,съдейки по тази схема номерът на модула съвпада на пълно с номера на моя модул,цветовете на буксата за ел моторчето съвпадат 1 към 1 с моите ,значи ли това че ако се водя по номерацията на пиновете на модула , и ги вържа както пише по схемата ,ще тръгне.Имам 1 питане "цк" ключето на съединителя на същия принцип ли е като спирачното,
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Круиз контрол на е39 2.8и
без значение е дали таблото е с 3 или 2 букси. GR модула взима сигнал за обороти на мотора и скорост. ключето на съединителя е същото като това за спирачката, ако не поставиш такова ключе ще се появява едно изфорсирване на мотора при смяна на предавките, но темпомата ще си работи.
- vlado_882
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: Кола и жена едновременно
Re: Круиз контрол на е39 2.8и
До тук добре,всичко е монтирано с изключение на "пин" #24 от контролния блок-тоест управлението на скоростта "+""-",не съобразих че при е39 2.8 бензин управлението става от самия мулти волан,докато при мен ,лостчето за управление е с 4 кабела,а "пин"24 само с един кабел,някой може ли да каже,или да даде схема на вързване,за да мога да подкарам екстрата.
...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани