турбо много свири?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: турбо много свири?

Мнение от vladobate » 12 Май 2012, 13:25

cls6666 написа:хубаво е да се провери геометрията ,евентуално да се почисти.....мое мнение геометрията на турбината започва да задържа,с времето се натрупват сажди и дори понякога блокира в едно положение,движи се по трудно ,хода и намалява,колата става по тромава и,или се чува един специфичен звук

Съвсем правилно :yes: . На турбо с с променлива геометрия може би звуците са по-отчетливи още повече и като се има предвид по-ранното развъртане. Сваляне и почистване е една полезна процедура дори да се прави в специализиран сервиз е добра инвестиция и по-добре рано отколкото после рециклажи . Има клипове в интернет как се прави почистване на подобна турбинка с променлива геометрия , за ориентация да се види че не е страшно , а и мисля добра профилактика . И все пак специалист би трябвало да се изкаже в допустимите граници ли са луфтовете или почистване на този етап е достатъчно . Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: турбо много свири?

Мнение от G.D » 14 Май 2012, 0:19

мончета охххххх ,тъкмо разглобявях след работа ,и останових ,че 1-во тъмпона на двг е скъсан ама по точно е заял във гумата и за това не съм го осетил (вече смених другия) погледнах луфта на турбото..ммм не ,че знам колко трябва да е ама не е много направил съм видео ама си нямъм на представа как да го кача някък си ..2 тръбата на катълизатора точно един пръст след турбото е пукната ,около половината тръба ..3 и поради причината на бг майсторите не ми сложиха кората на двгт и закрепящия механизъм които предстъвлява метална планка със някъв гумен тъмпон,която планка се е чукала във катълизатора и имам дупка колкото да си бутна пръста :banghead: ..и 4 не съм сигорен ама мисля ,че нещо е заяло на клапъта дето ми отваря турбото(забравих как се казва :dunno: ) или самата клапа има нещо метално там незнам :?: направил съм някви снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: турбо много свири?

Мнение от G.D » 14 Май 2012, 0:23

това са другите снимки,като гледам работата искъм не искъм ще свалям турбо :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: турбо много свири?

Мнение от vladobate » 21 Юни 2012, 19:21

Това навтората снимка на предпоследния пост трябва да е така и не е клапа а таз металната цилиндрична част преобразува подналягане във механично праволинейно-постъпателно движение и ти завърта едни крилца вътре в топлата част на турбината , с една дума е част от управлението на променливата геометрия която е една от причините тези турбини да са малко по-шумни в смисъл издават звуци в ниските и другото по-важно чрез таз променлива геометрия се разтоварва турбината демек няма клапан изпускателен . Затова е важно да се почиства редовно особено който е сложил чип саждите са в повечко и си трябва профилактика по-често иначе тез турбини раждат ама как си трябва нищо не се запазва става мазало и то отведнъж поради блокиране на геометрията и невъзможност от разтоварване на скоростта на въртене във топлата част и преминаване във свръхобороти. Питайте фауветата там е като смяна на маслото (фърлянето на турбинка ) :mhihi: щот са тарикати и 90% от двг-тата им макар и дърти са все с променливи геометрии.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: турбо много свири?

Мнение от G.D » 22 Юни 2012, 22:31

Това навтората снимка на предпоследния пост трябва да е така и не е клапа а таз металната цилиндрична част преобразува подналягане във механично праволинейно-постъпателно движение и ти завърта едни крилца вътре в топлата част на турбината
въпросът беше дали това малкото нещо там е част от клапата .тъй като свалих турбото забелязах ,че това е всъщност част от счупената копла на самия вал (точно кадето се захваща за лопатките ) та ж последствие свалих турбото и го почистих.То беше в много добро състояние нямаше почти нагар ,ама почистих каквото имаше.не съм качил снимки още.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: турбо много свири?

Мнение от G.D » 22 Юни 2012, 22:34

и след почистването иглежда така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: турбо много свири?

Мнение от G.D » 22 Юни 2012, 22:37

е за първи път мисля,че си е много добре и работи най-очудващото :mhihi: а така изглежда ше трабата още малко и е трябвало да се откъса на-пълно :bowdown:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook