za triene
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- qwertyu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 523IA
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: не пали след смяна акумулатор
lud fen написа:Здравейте ще пиша в темата на колегата.Ако си сваля акумулатора на колата и до заредя,после дали ще си загуби настройките???
Моля помогнете. Колата е 520и 150кс. 1997 година.
Сменяй смело.Ще загубиш паметта на радиото,часовника и дневния пробег.
- bawareca_galin
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: добрич - град прочут на курви и на студ!
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: e39 докато умре
Re: не пали след смяна акумулатор
здравейте колеги
незнаех към коя тема да се обърна със следния си проблем и реших тук да пиша.Имам 520i 1997г тази вечер се качвам в колата паля гледам на таблото свети онази лампа която светва след натискане на ASC бутона или при превъртане на гумите, реших да угася колата защото с натискане на копчето нищо не се случи, не съм въртял гуми нито ръчни и разни други такива изпълнения, миналия ден просто ми се наложи да си заредя акумулатора и го откачих, най интересното е ,че тази вечер откачих минуса от акумулатора да рестартирам компа обаче всичко се е запазило така както си беше : дневния пробег , разход , средна скорост , час по принцип тея работи ги занулява а днес не се получи така... някакви предположения за този вид проблем ?




17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани