Въпрос за колегите с газови уредби

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от kluna_ » 21 Яну 2012, 9:33

много лошо за теб и двигателя е да загряваш на място - в ръководството на потребителя даже го пише!
Помисли малко и ще се съгласиш
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 21 Яну 2012, 20:08

Добре ,това означава ли ,че като не е добре загряла и съм по инерция на свободна предавка ,пак не е добре за двигателя ,т е тя е в същото състояние като е на място на свободна ,т е докато е студена не е желателно и :help: :да сме на червено на светофара защото е вредно за двигателя :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от spacepl » 21 Яну 2012, 20:36

Първо ако скоро си карал курсовете за книжка ще се сетиш, че поне веднъж инструктора ти е казал, че автомобилът винаги трябва да е на скорост. На светофара не те знам колко стоиш, но така или иначе вече си покарал малко до него и колата е загряла, пък и за 30 секунди едва ли е проблем. Реално погледнато, за мотора е най-добре изобщо да не го палиш, защото се износва, но не върши пък работа като е изгасен. Смисъла на това да се подгрява в движение е, че автомобилът така извършва повече работа, което води и до повече отделена енергия и по-бързо загряване на двигателя, което пък е равно на по-малко износване. Във упътването на Е39 изрично е написано, че трябва като запалиш веднага, след това да тръгнеш и докато колата не започне да излиза от синьото трябва да караш в ниски обороти. Ако си мислиш, че Ханс не е помислил по въпроса ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от Lawmaker » 21 Яну 2012, 20:44

spacepl написа:Първо ако скоро си карал курсовете за книжка ще се сетиш, че поне веднъж инструктора ти е казал, че автомобилът винаги трябва да е на скорост. На светофара не те знам колко стоиш, но така или иначе вече си покарал малко до него и колата е загряла, пък и за 30 секунди едва ли е проблем. Реално погледнато, за мотора е най-добре изобщо да не го палиш, защото се износва, но не върши пък работа като е изгасен. Смисъла на това да се подгрява в движение е, че автомобилът така извършва повече работа, което води и до повече отделена енергия и по-бързо загряване на двигателя, което пък е равно на по-малко износване. Във упътването на Е39 изрично е написано, че трябва като запалиш веднага, след това да тръгнеш и докато колата не започне да излиза от синьото трябва да караш в ниски обороти. Ако си мислиш, че Ханс не е помислил по въпроса ....

Да добавя , че когато двигателя трака и загрява на място , неподвижните елементи не се загряват .. гуми , диф и т.н . И така тръгваме с топъл двигател и всичко друго студено и айде .. можем да се фучим :nono:
Поздрави :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 21 Яну 2012, 21:45

Помислих че ще науча нещо ново за паленето през студените зимни дни ,важащо само за колите бе ем ве,понеже съм виждал при студено време много от шофьорите ,на други марки автомобили ,при студено време да чакат доста преди да потеглят ,явно и те правят голяма грешка по отношение на износването на двигателя,според казаното по горе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от spacepl » 21 Яну 2012, 22:52

Абе ти като толко разбираш, що ни занимаваш с глупости? Стой и чакай като лададжия сутрин тогава. Тая кола се пали, слага се колана, пуска се радиото, наглася се климатика и се тръгва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от Sesko » 21 Яну 2012, 23:04

spacepl написа:Абе ти като толко разбираш, що ни занимаваш с глупости? Стой и чакай като лададжия сутрин тогава. Тая кола се пали, слага се колана, пуска се радиото, наглася се климатика и се тръгва.

:mhihi: :mhihi: :banghead:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 21 Яну 2012, 23:12

Ясно е ,че не разбирам ,сега ти вече ми обясни и разбрах ,попитах ,защото си помислих,че е по различно спрямо другите коли, но сега вече това няма значение,да спираме до тук,багодаря ти за вниманието и инфото дето даде ,жив и здрав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от spacepl » 22 Яну 2012, 0:08

Колко от тях са си чели упътването за експлоатация на колите, а ти чел ли си го ?

http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/20 ... tWagon.pdf
стр.68
Do not allow the engine to warm up by
leaving it running while the vehicle remains
stationary. Instead, begin driving
immediately at a moderate engine
speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от nikolae » 22 Яну 2012, 2:52

надали при е46 има голяма разлика, но доколкото знам всеки чака поне оборотите да паднат /примерно от 900-1000 до 600-700/
на нашите, на мерджани, на хонди, на лади

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от Amitival » 22 Яну 2012, 3:03

аз не чакам качвам се пускам музика паля цирата оглеждам за колата и тръгвам това го правя вече 3 години а двигателя ми е железен не съм го пипнал до са : )
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от mitak_o » 23 Яну 2012, 15:07

мен пък ми се струва че това с бързото потегляне е написано с цел не да си предпазваме двигателя , а да не замърсяваме толкова. Не ми харесва да потеглям с двигател с масло гъсто като грес при -15. Аз първо паля , спосле почиствам стъкла - ала бала . Не бързам да излитам моментално.
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от Ilko Ivanov » 23 Яну 2012, 21:50

Абе някой от вас няма ли да погледне какво пита автора на темата ??? :ranting:
Него не го интересува как си карате колите !

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook