Смяна на Reverse RDS с Business rds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- car_manqk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Retrofit написа:То затова сме на тоя хал... никой от нищо не разбира, ама запретнал ръкави и кабели връзва....после се чуди що за 5-10лв му се запалила колата...няма оправия...![]()
Колега ако беше прочел темите из форума, досега да си монтирал и голямата навигация, но май четеш през редовете.
ПРеди да пусна темата съм изчел всяка тема във форума съдържаща думата РДС или касетофон, то съм го писал по горе ама май нема кой да чете !! Или може би заради да не ми се запали колата трябваше да я закарам при некой "супер дупер разбирачи" като Тояга примерно ? Дет като ти кажат 100-200 лв се едно ти казват 10-20 стинки ?!? Е вие ако ходите само при такива квалитетни сервизи аз не хода ако мога си направа нещо сам с помоща на някой колега добре дошло ако не здраве да е . Просто чакам някой от колегите дет разбират да ми каже кой от кабелите остават от малката бука връзват се към голямата и всички са доволни темата се приключва и вече никой не я чете и никой няма да се притеснява дали ще ми се запали колата от касетофона или не

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Това не си го видял ли...или не си го разбрал ?
За да ти работи всичко трябва да пуснеш 5 кабела... Като не ти отговарят цветовете на малката букса спрямо голямата, сваляш буксата от МИД/ИРИС-а и проследяваш на кой пин какъв кабел отива. По горе са ти описани кои пинове ти трябват от малката букса и към кой цвят кабел трябва да ги вържеш към голямата букса....и сега ако не се справиш....НЕЗНАМ.
Ivo_Borisov написа:Колега аз бях с ирис от едно цял и сложих мид от две части с кесетка. Свързах кабелите и всичко тръгна от първия път.
Така ли са свързани кабелите от буксата на мид-а към касетофона?
Pin 1 - Маса кафяв
pin 2 - постоянен + червено/зелен
pin 3 - + при габарит сив/червен
pin 4 - i-bus бял/сив/жълт
pin 8 - Аксесоарен + лилаво/бял
За да ти работи всичко трябва да пуснеш 5 кабела... Като не ти отговарят цветовете на малката букса спрямо голямата, сваляш буксата от МИД/ИРИС-а и проследяваш на кой пин какъв кабел отива. По горе са ти описани кои пинове ти трябват от малката букса и към кой цвят кабел трябва да ги вържеш към голямата букса....и сега ако не се справиш....НЕЗНАМ.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
car_manqk написа:Retrofit написа:То затова сме на тоя хал... никой от нищо не разбира, ама запретнал ръкави и кабели връзва....после се чуди що за 5-10лв му се запалила колата...няма оправия...![]()
Колега ако беше прочел темите из форума, досега да си монтирал и голямата навигация, но май четеш през редовете.
ПРеди да пусна темата съм изчел всяка тема във форума съдържаща думата РДС или касетофон, то съм го писал по горе ама май нема кой да чете !! Или може би заради да не ми се запали колата трябваше да я закарам при некой "супер дупер разбирачи" като Тояга примерно ? Дет като ти кажат 100-200 лв се едно ти казват 10-20 стинки ?!? Е вие ако ходите само при такива квалитетни сервизи аз не хода ако мога си направа нещо сам с помоща на някой колега добре дошло ако не здраве да е . Просто чакам някой от колегите дет разбират да ми каже кой от кабелите остават от малката бука връзват се към голямата и всички са доволни темата се приключва и вече никой не я чете и никой няма да се притеснява дали ще ми се запали колата от касетофона или не
Колега, аз също не ходя по сервизи и всичко свързано с тоците по колата се справям сам. По тази причина качих снимка на оригиналния кабел, който закупих от Дару. Нито един проводник от тази букса не се свързва към голямата букса на плеара. Проводниците от тази букса се свързват към клеми, които се намират зад жабката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
stony1 написа:
Колега, аз също не ходя по сервизи и всичко свързано с тоците по колата се справям сам. По тази причина качих снимка на оригиналния кабел, който закупих от Дару. Нито един проводник от тази букса не се свързва към голямата букса на плеара. Проводниците от тази букса се свързват към клеми, които се намират зад жабката.
Ако си си купил оригиналния ретрофитски кабел и караш по упътването, така е. Трябва да поставиш нов предпазител, да закачиш за маса, да разглобиш жабката и да вържеш iBUS към конекторите и да свържеш сиво/червения кабел за подсветката на бутоните към LCM.
Лесния начин е, да свържеш 5 кабела, към същите по цвят от колата и всичко да си работи без каквито и да е проблеми

И всички нужни кабели са си на голямата букса.
- car_manqk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Добре както и да е при този жичкаджия кадето бех каза че не може да ми го свърже. Ако някой има познат който може да го направи това да даде някви кординати . Мерси предварително и на всички отзовали се и дали мнение 


- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Е не... 5 кабела не може да вържете, хем ви е обяснено всичко 

- car_manqk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Каза ми че понеже в мойта кола нямам нещо си дето е за тази букса (на снимката оградено в червено) за това не ставало ! И пак казвам не го правя аз това отидох там с цялата тема накарах го да я изчете и каза че не става и това е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Твоя човек или го е срам да си признае, че не може да го върже, или много го мързи.
Та това е букса за антена!
Та това е букса за антена!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
И това малкото е антена
ANTENNA-DIVERSITY

ANTENNA-DIVERSITY
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
В ляво е за антената, а ограденото в дясно за диверсивна антена.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Колега, я дай малко повече информация, какво с какво се опитваш да свържеш!
От мой опит знам, че CD което е било с IRIS не работи ако му сложа MID.
Един вид, касетофона (CD) трябва да е бил комплет с MID-а, за да тръгне. Ако касетофона (CD) е от комплект с IRIS, мисля че няма да тръгне с MID.
От мой опит знам, че CD което е било с IRIS не работи ако му сложа MID.
Един вид, касетофона (CD) трябва да е бил комплет с MID-а, за да тръгне. Ако касетофона (CD) е от комплект с IRIS, мисля че няма да тръгне с MID.
- car_manqk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Ами аз бях написъл в първия пост мойта кола заводско няма нито чрейнджър нито нищо само кабелите от голямата букса. А този при който я карах да го свърже ми каза че трябва да имам някво допълнително управление в колата заводско за да тръгне този касетофон от двете части. Защото заводския касетофон на мойта кола е от една част с една букса (голямата) и кабела за антената това е

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds
Преди време и аз вързах Бизнес РДС на мястото на реверса.
Точно тогава Илко ми каза кои цвят за какво е .Дори и малката букса не сьм тьрсил ,просто имах в сервиза малки медни обувки ,срязах 5 кабела по дължина,наставих ги ,напъхах ги в биксата пин по пин и сьвсем леко ги подмазах с флюс за изолация.
Оттогава до днес +изведения AUX с комбинация от I-POD + бас каса,в тази кола се слуша музика. Нищо че друг човек вече я кара.
Точно тогава Илко ми каза кои цвят за какво е .Дори и малката букса не сьм тьрсил ,просто имах в сервиза малки медни обувки ,срязах 5 кабела по дължина,наставих ги ,напъхах ги в биксата пин по пин и сьвсем леко ги подмазах с флюс за изолация.
Оттогава до днес +изведения AUX с комбинация от I-POD + бас каса,в тази кола се слуша музика. Нищо че друг човек вече я кара.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани