Смяна на Reverse RDS с Business rds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от car_manqk » 14 Окт 2011, 2:00

Retrofit написа:То затова сме на тоя хал... никой от нищо не разбира, ама запретнал ръкави и кабели връзва....после се чуди що за 5-10лв му се запалила колата...няма оправия... :dummy:
Колега ако беше прочел темите из форума, досега да си монтирал и голямата навигация, но май четеш през редовете. :banghead:


ПРеди да пусна темата съм изчел всяка тема във форума съдържаща думата РДС или касетофон, то съм го писал по горе ама май нема кой да чете !! Или може би заради да не ми се запали колата трябваше да я закарам при некой "супер дупер разбирачи" като Тояга примерно ? Дет като ти кажат 100-200 лв се едно ти казват 10-20 стинки ?!? Е вие ако ходите само при такива квалитетни сервизи аз не хода ако мога си направа нещо сам с помоща на някой колега добре дошло ако не здраве да е . Просто чакам някой от колегите дет разбират да ми каже кой от кабелите остават от малката бука връзват се към голямата и всички са доволни темата се приключва и вече никой не я чете и никой няма да се притеснява дали ще ми се запали колата от касетофона или не
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Retrofit » 14 Окт 2011, 2:59

Това не си го видял ли...или не си го разбрал ?

Ivo_Borisov написа:Колега аз бях с ирис от едно цял и сложих мид от две части с кесетка. Свързах кабелите и всичко тръгна от първия път.
Така ли са свързани кабелите от буксата на мид-а към касетофона?
Pin 1 - Маса кафяв
pin 2 - постоянен + червено/зелен
pin 3 - + при габарит сив/червен
pin 4 - i-bus бял/сив/жълт
pin 8 - Аксесоарен + лилаво/бял


За да ти работи всичко трябва да пуснеш 5 кабела... Като не ти отговарят цветовете на малката букса спрямо голямата, сваляш буксата от МИД/ИРИС-а и проследяваш на кой пин какъв кабел отива. По горе са ти описани кои пинове ти трябват от малката букса и към кой цвят кабел трябва да ги вържеш към голямата букса....и сега ако не се справиш....НЕЗНАМ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от stony1 » 16 Окт 2011, 16:23

car_manqk написа:
Retrofit написа:То затова сме на тоя хал... никой от нищо не разбира, ама запретнал ръкави и кабели връзва....после се чуди що за 5-10лв му се запалила колата...няма оправия... :dummy:
Колега ако беше прочел темите из форума, досега да си монтирал и голямата навигация, но май четеш през редовете. :banghead:


ПРеди да пусна темата съм изчел всяка тема във форума съдържаща думата РДС или касетофон, то съм го писал по горе ама май нема кой да чете !! Или може би заради да не ми се запали колата трябваше да я закарам при некой "супер дупер разбирачи" като Тояга примерно ? Дет като ти кажат 100-200 лв се едно ти казват 10-20 стинки ?!? Е вие ако ходите само при такива квалитетни сервизи аз не хода ако мога си направа нещо сам с помоща на някой колега добре дошло ако не здраве да е . Просто чакам някой от колегите дет разбират да ми каже кой от кабелите остават от малката бука връзват се към голямата и всички са доволни темата се приключва и вече никой не я чете и никой няма да се притеснява дали ще ми се запали колата от касетофона или не


Колега, аз също не ходя по сервизи и всичко свързано с тоците по колата се справям сам. По тази причина качих снимка на оригиналния кабел, който закупих от Дару. Нито един проводник от тази букса не се свързва към голямата букса на плеара. Проводниците от тази букса се свързват към клеми, които се намират зад жабката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от mad_presley » 16 Окт 2011, 21:22

stony1 написа:
Колега, аз също не ходя по сервизи и всичко свързано с тоците по колата се справям сам. По тази причина качих снимка на оригиналния кабел, който закупих от Дару. Нито един проводник от тази букса не се свързва към голямата букса на плеара. Проводниците от тази букса се свързват към клеми, които се намират зад жабката.

Ако си си купил оригиналния ретрофитски кабел и караш по упътването, така е. Трябва да поставиш нов предпазител, да закачиш за маса, да разглобиш жабката и да вържеш iBUS към конекторите и да свържеш сиво/червения кабел за подсветката на бутоните към LCM.
Лесния начин е, да свържеш 5 кабела, към същите по цвят от колата и всичко да си работи без каквито и да е проблеми ;)

И всички нужни кабели са си на голямата букса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от car_manqk » 19 Окт 2011, 15:01

Добре както и да е при този жичкаджия кадето бех каза че не може да ми го свърже. Ако някой има познат който може да го направи това да даде някви кординати . Мерси предварително и на всички отзовали се и дали мнение :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Retrofit » 20 Окт 2011, 14:36

Е не... 5 кабела не може да вържете, хем ви е обяснено всичко :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от car_manqk » 20 Окт 2011, 20:36

Каза ми че понеже в мойта кола нямам нещо си дето е за тази букса (на снимката оградено в червено) за това не ставало ! И пак казвам не го правя аз това отидох там с цялата тема накарах го да я изчете и каза че не става и това е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Retrofit » 20 Окт 2011, 22:25

Твоя човек или го е срам да си признае, че не може да го върже, или много го мързи.
Та това е букса за антена!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от cls6666 » 20 Окт 2011, 22:41

антената не ли в ляво отрязания кабел?
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Ilko Ivanov » 20 Окт 2011, 22:46

И това малкото е антена ;)
ANTENNA-DIVERSITY

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Retrofit » 20 Окт 2011, 22:46

В ляво е за антената, а ограденото в дясно за диверсивна антена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от mad_presley » 20 Окт 2011, 23:15

Колега, я дай малко повече информация, какво с какво се опитваш да свържеш!
От мой опит знам, че CD което е било с IRIS не работи ако му сложа MID.

Един вид, касетофона (CD) трябва да е бил комплет с MID-а, за да тръгне. Ако касетофона (CD) е от комплект с IRIS, мисля че няма да тръгне с MID.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от car_manqk » 21 Окт 2011, 1:25

Ами аз бях написъл в първия пост мойта кола заводско няма нито чрейнджър нито нищо само кабелите от голямата букса. А този при който я карах да го свърже ми каза че трябва да имам някво допълнително управление в колата заводско за да тръгне този касетофон от двете части. Защото заводския касетофон на мойта кола е от една част с една букса (голямата) и кабела за антената това е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Смяна на Reverse RDS с Business rds

Мнение от Пресиян Василев » 21 Окт 2011, 8:51

Преди време и аз вързах Бизнес РДС на мястото на реверса.
Точно тогава Илко ми каза кои цвят за какво е .Дори и малката букса не сьм тьрсил ,просто имах в сервиза малки медни обувки ,срязах 5 кабела по дължина,наставих ги ,напъхах ги в биксата пин по пин и сьвсем леко ги подмазах с флюс за изолация.
Оттогава до днес +изведения AUX с комбинация от I-POD + бас каса,в тази кола се слуша музика. Нищо че друг човек вече я кара.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook