Огромен проблем с хидравликата!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
И маслото сменихме колега,все читави масла слагам като марки,първо бях с декстрон 3,после декстрон 2,сега пак сложихме декстрон 3 и същата работа,направо съм побеснял,тва е39 не е кола






/// 6>4




- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
kiki12 написа:Принципно маркучите на кола с оригинален сервотроник еднакви ли са с тези на кола без? Да не прави мизерий този маркуч с клапана
Ами продухахме го на компресора от цялата тиня

/// 6>4




- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
TheKiller написа:Смених 4 помпи,3 рейки,днес продухахме маркучите на хидравликата,сменихме казанчето,замерихме налягането на клапана на сервотроника-наред е,отвътре е чист,клапана на помпата е добре,маслото е прехваления декстрон 3,рейката е читава,като загрее колата волана става кокал и започва да вие като магаре,къде според вас може да е проблема?
Ако си направите труда да прочетете какво съм написал ........
Там където Вие отивате сега,аз се върнах от там преди доста време

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Ilko Ivanov написа:TheKiller написа:Смених 4 помпи,3 рейки,днес продухахме маркучите на хидравликата,сменихме казанчето,замерихме налягането на клапана на сервотроника-наред е,отвътре е чист,клапана на помпата е добре,маслото е прехваления декстрон 3,рейката е читава,като загрее колата волана става кокал и започва да вие като магаре,къде според вас може да е проблема?
Ако си направите труда да прочетете какво съм написал ........
Там където Вие отивате сега,аз се върнах от там преди доста време
Добре колега колата е '98 година,до колкото знам съм с някакъв по стар GM модул,може ли да се прекодира или не? и от това ли развива помпите една след друга

/// 6>4




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Съвет от мен, защото и аз съм в същия филм, сменете за пробата маркуча от казанчето до помпата, аз лично мисля да свърша тази работа утре други ден и ще споделя впечатления защото проблема ми е 1:1 същия 


- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
_65536_kb_sec_ написа:Съвет от мен, защото и аз съм в същия филм, сменете за пробата маркуча от казанчето до помпата, аз лично мисля да свърша тази работа утре други ден и ще споделя впечатления защото проблема ми е 1:1 същия
Бате днеска разкачихме цялата система и един по един маркучите минаха през компресора,каква ще е разликата с нов маркуч






/// 6>4




- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Тъпи хидравлики
,аз го бях писал и в друга твоя тема колега тва е най-тъпата хидравлика на Е39-ката,на предишното ми на сегашното ми на мой приятел на друг познат,тия хидравлики са пълен БОКЛУК то не е помпи,рейки,казанчета,маркучета майка му п..тка скапана тъпа немска,гледам по тука б..си пичовете бухкат в тия хидравлики масла каквито им падне и нямат никакви проблеми,нашите принцеси изнежени искат специално масло Dexon 3/2
ти пика на хидравликата китайска и на мойто какво ли несменихме и пак си вие леко волана и тва е няма оправия така я карам,защото ако дам още някой лев за тая хидравлика и продължи да ми вие и доиде Асенчо с опела да ми се смее,ще си купя Астра заклевам се! 



- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
Пуснахме кабел от рейката до GM модула,къде трябва да се пусне другия кабел?
/// 6>4




- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
bili1 написа:Тъпи хидравлики,аз го бях писал и в друга твоя тема колега тва е най-тъпата хидравлика на Е39-ката,на предишното ми на сегашното ми на мой приятел на друг познат,тия хидравлики са пълен БОКЛУК то не е помпи,рейки,казанчета,маркучета майка му п..тка скапана тъпа немска,гледам по тука б..си пичовете бухкат в тия хидравлики масла каквито им падне и нямат никакви проблеми,нашите принцеси изнежени искат специално масло Dexon 3/2
ти пика на хидравликата китайска и на мойто какво ли несменихме и пак си вие леко волана и тва е няма оправия така я карам,защото ако дам още някой лев за тая хидравлика и продължи да ми вие и доиде Асенчо с опела да ми се смее,ще си купя Астра заклевам се!
Бате до тука съм с около 1000лв изхвърлени в кофата все едно по рейки,помпи и масла на мене ли ми говориш

/// 6>4




- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
TheKiller написа:Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
Пуснахме кабел от рейката до GM модула,къде трябва да се пусне другия кабел?
Разглеайте го малко тоя WDS той не хапе

Искате всичко на готово сдъвкано да ви се сервира. Не може майстора който ти го е правил да взима пари за това,а да го мързи да се поинтересува как се прави

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
NAPSTERS написа:Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи
С LOW няма и да тръгне сервотроника


П.С. Милене,поразгледай схемите малко де !
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Ilko Ivanov написа:NAPSTERS написа:Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%
П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?
Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи
С LOW няма и да тръгне сервотроникаИЗПРОБВАНО Е !!! Войков може да го потвърди
П.С. Милене,поразгледай схемите малко де !
Като го вързахме първия път волана се развъртя с малкия пръст ама беше за кратко в период от няколко дни,скъсахме си нервите с тая хидравлика много каръшка история,пропих се


/// 6>4




- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
схемата я знам
, направил съм една маймуна дето държи клапана максимално отворен, за максимално лек волан. немога да разбера защо извиат помпите
. или целиме все куци магарета с тия втора употреба 



53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани