Въпрос и зов за помощ:(
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Въпрос и зов за помощ:(
bijona написа:имаше си свирене но мисля че е нормално за кола с турбина. капеше масло ако има значение.не съм сменял филтъра за картерни газове.
Зависи как е свирела, но с тия симптоми и не сменяне на филтъра, няма какво друго, да се очаква. Поне кажи после актуалната цена на новото, колко е?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- bijona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 23.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Обществен транспорт с билетче
- Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.
Re: Въпрос и зов за помощ:(
здравейте да Ви се похваля колата я оправих вече.Бяха влезнали от перката на турбото частици по клапаните но за огромно мое щастие нищо не са поломили:)Сега е дадено турбото за ремонт и майстора ми каза,че ще е около 300 кинта.
Re: Въпрос и зов за помощ:(
А установили ли са каква е причината тези турбото да се счупи така? Липса на профилактика, лош късмет?
- bijona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 23.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Обществен транспорт с билетче
- Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.
Re: Въпрос и зов за помощ:(
Главно катализаторите!
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Въпрос и зов за помощ:(
колеги ами ние с тедееските-2.5 трябва ли нещо да обслужваме турбото,нещо да сменяме????
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Въпрос и зов за помощ:(
Профилактиката се изразява в смяна на карантията на охлюва, колега и то цялата. Ако оста на перката е изкривена пак ще ти изяде втулките. Просто в случая колегата не е хванал симптомите навреме. Занапред ще усеща кога катализаторите са запушени, а сега като ги махне или смени ще преоткрие автомобила си.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Въпрос и зов за помощ:(
а нещо филтри някакви,клапани,че мой приятел има е46 и доста неща смени по турбото.та да попитам и аз има ли нещо за смяна?
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Въпрос и зов за помощ:(
Колега на колко км ти е Бимата че да са се задънили катализаторите,на моята свалих и четерите и нямаше нито една запушена дупка, а ми бяха казали също че заради тях ми е хварлила турбо,а проблема се оказа масло и филтри.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- bijona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 23.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Обществен транспорт с билетче
- Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.
Re: Въпрос и зов за помощ:(
Маслото е на 1000 км не е то!а колата е на 117хил. по километраж има и сервизна книжка ако може да и се вярва:)
- naseto1969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: pamplona. espana
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d a
- Мечтае да кара: 535 d
- Детайли за колата: 525 d с чип
Re: Въпрос и зов за помощ:(
117 000 км. ай стига бе
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Въпрос и зов за помощ:(
на моята и е връщан но съм сигурен че е поне на 250-300 000 и мога да ти кажа че от четерите катализатора само единият имаше 5-6 запушени дупчици,така че ако питаш мен малко е съмнително точно от катализаторите да се получи това,но това е лично мое мнение.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани