Проблем с управлението на ел. волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с управлението на ел. волана
в моторите има потенциометри, които променят съпротивлението си в зависимост от положението на волана.по този начин като си запаметиш настройката контролера вече знае в какво положение да ти настрои волана при следващото палене
на схемата която си дал се вижда доста ясно, по кабела който отива от мотора до модула не се променя +/- а върви цифров сигнал. Ако сте решили да побългарите управлението става....,но губите меморито на волана.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с управлението на ел. волана
Виждам един ПНП транзистор в мотора, възможно е да има някаква електроника, но в случая положението на моторите вече е без значение, понеже нямаме мемори модул, който да се интересува от положението на волана и да го мести където трябва.
В случая прескачаме транзистора, и се връзваме директно за клемите на мотора и схемата с релетата ще работи, евентуално може да трябва да се измисли някаква защита за моторите, за да не се изгорят в крайни положения.
Бе мисията не е невъзможна, желание се иска, и две десни ръце
В случая прескачаме транзистора, и се връзваме директно за клемите на мотора и схемата с релетата ще работи, евентуално може да трябва да се измисли някаква защита за моторите, за да не се изгорят в крайни положения.
Бе мисията не е невъзможна, желание се иска, и две десни ръце

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с управлението на ел. волана
Retrofit написа:Виждам един ПНП транзистор в мотора, възможно е да има някаква електроника, но в случая положението на моторите вече е без значение, понеже нямаме мемори модул, който да се интересува от положението на волана и да го мести където трябва.
В случая прескачаме транзистора, и се връзваме директно за клемите на мотора и схемата с релетата ще работи, евентуално може да трябва да се измисли някаква защита за моторите, за да не се изгорят в крайни положения.
Бе мисията не е невъзможна, желание се иска, и две десни ръце
така щестане при всички положения, може да се направи една елементарна защита по ток за да пази моторите, и всичко е наред

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с управлението на ел. волана
Побългаряването в случая не е най-добрия мод на БМВ, но за автора може да е едно от решенията за проблема който си е създал.
Колегата Benzino919 най-лесно ще си реши проблема ако си намери един мемори модул с кабелите от седалка и си го забоде към инсталацията под новия салон, няма да преправя нищо и управлението ще заработи както преди.
Колегата Benzino919 най-лесно ще си реши проблема ако си намери един мемори модул с кабелите от седалка и си го забоде към инсталацията под новия салон, няма да преправя нищо и управлението ще заработи както преди.
- intruderzzz
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.08.2013
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем с управлението на ел. волана
Модулите на седалките за e53 могат ли да бъдат заменени с такива от друг модел BMW?
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани