Въпрос за съединител...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от dr.peshev » 10 Май 2011, 23:22

:wave: НЕ СТАВА и аз съм го проучвал този въпрос от 320- на 328!Всичко се сменя от двигателя до дифа-всичко по реда и по OEM са различни(подсилени са за 28) !До 325/525 става само със смяна на двигател!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от landolin » 11 Май 2011, 22:16

animall написа:
NAPSTERS написа:
ivoo написа:
hriskoss написа: а на 520 е обикновен

Дали ? :mhihi: :mhihi:

:mhihi: и диаметъра на диска е без значение :mhihi:

до автора на темата: начина по който си задал въпроса си, мислиш ли , че ще получиш адекватен отговор. иде ти скъпичко да си смениш съединителя???? ами не карай кола която неможеш да си позволиш!!!! освен това що годе читав комплект съединител се продава за 300-350 лв. да не говорим, че има и по евтини, но не са са препоръчване.



По прав от колегата няма, значи събираш от закуски и дискотеки и купуваш най-голямия картал на пазара, слагаш газ и на първия ремонт от 500 лева викаш скъпо ми е, значи съвсем сериозно те СЪВЕТВАМ да си купиш ГОЛФ 2, неговия амбреаж ще струва 150 лева и вярвам няма да са ти много. И да присмиваме се защото в тъпата ни държава всеки се опитва да си надскочи сянката а това е смешно!!!



Колега ако не си сменяш сам съединителя, си вземи задължително нов! Във форума има достатъчно колеги, предлагащи добри части на добри цени :yes:
Труда по смяната е скъп и не е ясно този съединител втора употреба как ще е на твоята кола и колко ще изкара.

Незнам как във всяка втора тема се почва хранене по някой защо пита глупави въпроси, що иска да спести някой лев и що не си вземе трабант, виждаш ли картона за него ще му е по джоба :dunno: Според мен всеки си преценява какво му е по джоба и какво не е, и най важното да си харесва колата и да си я поддържа и кара с кеф.

Никой не може да ме убеди, че тук има хора който за всяка една процедура тичат в Камор или Дару и никога не са слагали нещо афтермаркет или втора ръка по колата си :smoke: - най малкото нямаше да четат и пишат в темите за ремонти :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: е39 525тдс

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от hriskoss » 11 Май 2011, 22:24

много си прав :clap: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от van_helsing » 11 Май 2011, 23:24

Колеги някой знаели дали от тдс съединителя става за 520д. :dunno:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Май 2011, 7:46

van_helsing написа:Колеги някой знаели дали от тдс съединителя става за 520д. :dunno:

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от animall » 12 Май 2011, 15:42

landolin написа:
animall написа:
NAPSTERS написа:
ivoo написа:
hriskoss написа: а на 520 е обикновен

Дали ? :mhihi: :mhihi:

:mhihi: и диаметъра на диска е без значение :mhihi:

до автора на темата: начина по който си задал въпроса си, мислиш ли , че ще получиш адекватен отговор. иде ти скъпичко да си смениш съединителя???? ами не карай кола която неможеш да си позволиш!!!! освен това що годе читав комплект съединител се продава за 300-350 лв. да не говорим, че има и по евтини, но не са са препоръчване.



По прав от колегата няма, значи събираш от закуски и дискотеки и купуваш най-голямия картал на пазара, слагаш газ и на първия ремонт от 500 лева викаш скъпо ми е, значи съвсем сериозно те СЪВЕТВАМ да си купиш ГОЛФ 2, неговия амбреаж ще струва 150 лева и вярвам няма да са ти много. И да присмиваме се защото в тъпата ни държава всеки се опитва да си надскочи сянката а това е смешно!!!



Колега ако не си сменяш сам съединителя, си вземи задължително нов! Във форума има достатъчно колеги, предлагащи добри части на добри цени :yes:
Труда по смяната е скъп и не е ясно този съединител втора употреба как ще е на твоята кола и колко ще изкара.

Незнам как във всяка втора тема се почва хранене по някой защо пита глупави въпроси, що иска да спести някой лев и що не си вземе трабант, виждаш ли картона за него ще му е по джоба :dunno: Според мен всеки си преценява какво му е по джоба и какво не е, и най важното да си харесва колата и да си я поддържа и кара с кеф.

Никой не може да ме убеди, че тук има хора който за всяка една процедура тичат в Камор или Дару и никога не са слагали нещо афтермаркет или втора ръка по колата си :smoke: - най малкото нямаше да четат и пишат в темите за ремонти :mhihi:



Май френд, съединителя е КОНСУМАТИВ на всяка една кола, подчертавам КОНСУМАТИВ и се слага задължително нов, същото е с гумите, маслото, филтрите, накладките, дисковете, спирачната течност, антифриз и прочие. И за каква потдръжка говорим със втора ръка съединител. Много хора си купуваме втора употреба части но от рода на фарове, стопове салони и така нататък но те не определят сигурността и добрата потдръжка на автомобила това са (ако мога така да се изразя) чешалки.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от mishoval » 12 Май 2011, 16:08

Предполагам, че говориш за притискателния диск. А ако при смяната на съединителя се окаже, че притискателния е запазен, но си намерил друг втора ръка, със по-твърди пружини и с повече хляб в него / моя случай/, няма ли да го смениш с него? И в двата случая дисковете са "втора ръка" - и оригиналния твоя, и другия, но във втория има повече живот!
За съжаление при мен беше отишъл и маховика!!!, та се наложи да сложа притискател втора ръка/с ново феродо, разбира се/ - по финансови причини! Засега нямам оплаквания.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от kamendc » 12 Май 2011, 17:58

goguma написа:
А ако си решил трансплантация 20 => 28 да правиш, знай че всичко се сменя - съединител, скорости, кардан, диференциал, полуоски....


аз съм направил тази операция, и си карам със старите скорости, съединител, кардан, и диф.
даже колата, от която взех двигателя, беше автоматик, но се слага едно лагерче и си пасва и на ръчна.
кутията, доколкото знам, е същата. дифа наистина е различен, но ефекта сега при мен е, че върви малко повече, но харчи и малко повече, защото например при 130 км/ч съм на 3800 оборота, както на 520, а ако си с диф от 528 си на доста по-малко обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от dr.peshev » 13 Май 2011, 10:40

То че може директно,може-но съединителя и маховика стават консуматив-сменят се с малото на 15-20 000км!Рискуваш сигурността-диаметъра на всички елементи до дифа е по-голям!Ако не я юркаш,няма да скъсаш нищо,но защо ще слгаш 2,8 ,ако няма да я юркаш!То само предавателното число те пази-ако беше на по-малко обороти,да си скъсал вече!Колегите с чип на нафтата сменят съединители на поразия за 20 коня и наколко Nm,а тук говорим за почти 50 коня и НАД 100Nm въртящ момент!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от kamendc » 13 Май 2011, 17:53

ами не я юркам колега, аз имам жена и дете и обичам да карам сигурно, леко и плавно, над 4000 оборота почти не вдигам. не съм сложил 2.8 за да я юркам, а защото прегрях стария двигател и така или иначе като търсих нов разликата в парите не беше голяма.
естествено, кефя се че повече върви и е полезно при изпреварване или включване в движението.

и не съм съгласен, че диф и кардан и полуоски няма да издържат... тези неща са правени да издържат по 500 хил. км. и то в германия, където колите се карат в лявата лента на пълна газ колкото може. като сложиш по-мощен двигател да падне пробега им дори наполовина, то аз толкова няма да я карам колата.

за съединителя може би, но като си беше хубав за какво да го сменям? нека си кара докато се изтрие, пък после като слагам може да си сложа от 528.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за съединител...

Мнение от van_helsing » 15 Май 2011, 22:42

Ilko Ivanov написа:
van_helsing написа:Колеги някой знаели дали от тдс съединителя става за 520д. :dunno:

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

МЕРСИ ЗА ИНФОТО :wave:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook