проблем при 523i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 09 Фев 2011, 0:15

колега при нас и при вас все е м52 само че при вас е ТУ с мс42 управление доста по добър по мое мнение и понеже е по новичък и е малко по усложнен и по чувствителен примерно ако ти смуче въздух от някъде по системата на картерните газове пак ще даде мисфайър
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: проблем при 523i

Мнение от NAPSTERS » 09 Фев 2011, 0:18

taba4ko написа:добре, при вас м52 не страда от същите проблеми като при нас.................и пак казвам, това най-лесно се проверява.......

колегата твърди, че на диагностика не казва нищо, а само за претрисане на празен ход и загрял двигател.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 09 Фев 2011, 3:17

anzak написа:
taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.

колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....

Той е бил с издухана гарнитура, ама кой я сменял що да каже първо.....Нищо чудно главата да е крива и пак да стане нещо подобно....Симптомите са точно на калпав майстор.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 09 Фев 2011, 8:50

sadex5 написа:
anzak написа:
taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.

колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....

Той е бил с издухана гарнитура, ама кой я сменял що да каже първо.....Нищо чудно главата да е крива и пак да стане нещо подобно....Симптомите са точно на калпав майстор.....

ами прав си принципно наистина колегата да каже какво сменя каква обработка прави на главата болтовете как ги стегна центровката с инструмент ли я направи и да я мислим после
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем при 523i

Мнение от Plamin » 13 Фев 2011, 16:30

ами маистора е гаражен :) аз :) клапаните са препасвани главата не е шлаифана понеже ми казаха че няма нужда бях я дал центровката по старите маркировки които сложих преди да разхвърлям колата но странното е че първо си беше заработила много добре миналия ден я карах върви си супер но за секунди ми предърпа като от недостиг на гориво и като натиснах газта се опраи и повече не е направила така но на празен ход си е зле бобините са си ок свещите са нови
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 13 Фев 2011, 16:41

Ех, кефят ме тези ремонти :) Слушай, аз имах един случай, колата на празни леко претриса на празен ход, върви като пушка иначе, само един проблем имаше. На 3 и 4 та с ниска скорост като подадеш газ рязко от нулево положение на педала и леко така придръпваше за секунда, две само. Като обаче загрееше добре, все едно включваше турбо, дръпваше яко и изчезваше придърпване и вибрация. Бе бобини ли не сменяхме свещи ли не беше, на диагностиката нищо не показваше...Оказа се смотан оригинален дебитомер...Най интересното че и като беше откачен пак прекъсваше.....Сложихме друг, пак оригинален, заспа....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 13 Фев 2011, 17:22

Plamin написа:ами маистора е гаражен :) аз :) клапаните са препасвани главата не е шлаифана понеже ми казаха че няма нужда бях я дал центровката по старите маркировки които сложих преди да разхвърлям колата но странното е че първо си беше заработила много добре миналия ден я карах върви си супер но за секунди ми предърпа като от недостиг на гориво и като натиснах газта се опраи и повече не е направила така но на празен ход си е зле бобините са си ок свещите са нови

сега майсторе първо тоя филм 6 цилиндрова глава да не се шлайфа го няма задължително поне вятър трябва да се удари центровката се прави със специален инструмент ваноса се зацепва и той по определен начин това за центровката относно проблема с липсата на празен ход огледай да не смуче въздух от някъде колата
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 13 Фев 2011, 17:50

Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: проблем при 523i

Мнение от bmw_n00b » 13 Фев 2011, 20:15

sadex5 написа:Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.


Батка, "Get a life!" !!! :dunno: Не си хаби потенциала за глупости :bchug:
Последна промяна bmw_n00b на 13 Фев 2011, 22:17, променена общо 2 пъти
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 13 Фев 2011, 20:56

I am going to pay attention closely from now on to look for "not so normal" personality characteristics and quirks...If I notice them I may have to report you to the authorities for further inspection/investigation...I'm sorry it's for your own good bro :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 13 Фев 2011, 21:24

sadex5 написа:Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.

какви са тези CCV филтри
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 13 Фев 2011, 21:30

CCV(Crankcase/oil Seperator) :yes: Филтъра на картерните газове...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 13 Фев 2011, 21:39

е не знаех че така е съкращението :)
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем при 523i

Мнение от Plamin » 17 Фев 2011, 18:02

За да преключа темата ще кажа че се оказа незатегнати два болта на колектора :mhihi: ама то това е от маистора. Мерси на всички дали ми насока къде какво да търся, а за другите дето само философстваха мога да кажа че колата сега си мърка.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook