Проблем Е39 ТДС-решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем Е39 ТДС
Хубаво е да се провери умната дюза, вече патих от нея. И дебита на помпата не е лошо да се види за всеки случай.
Re: Проблем Е39 ТДС
днес разкачих маркучите на филтъра и се оказа ,че нафта не стига до филтъра.Вдигнах задната седалка и се оказа, че има и от двете страни на седалката капаци с кабели за помпа.Първо отворих капака от дясната страна, помпата бръмчи, но не качва нафта,цедката и е чиста и нафтата не е замръзнала.Не остана време да се занимавам повече защото се стъмни.Може ли да е заминала тази помпа в резервоара?От лявата страна на седалката друга помпа ли има??
We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
Re: Проблем Е39 ТДС
Няма друга помпа колега,заслушаи се дали помпата в резервоара бръмчи равномерно ако не бръмчи равномерно сменяи я.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем Е39 ТДС
Rumbata написа:днес разкачих маркучите на филтъра и се оказа ,че нафта не стига до филтъра.Вдигнах задната седалка и се оказа, че има и от двете страни на седалката капаци с кабели за помпа.Първо отворих капака от дясната страна, помпата бръмчи, но не качва нафта,цедката и е чиста и нафтата не е замръзнала.Не остана време да се занимавам повече защото се стъмни.Може ли да е заминала тази помпа в резервоара?От лявата страна на седалката друга помпа ли има??
Самичък си отговори на въпроса - щом не качва нафта значи е заминала, аз бях взел нова, уж работеше, чуваше си и т.н. но се оказа, че едни перчици са счупени и в крайна сметка не може да подкачва горивото. От другата страна (в ляво) имаш само поплавък, няма смисъл да отваряш.
The Ultimate Driving Machine
- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: Проблем Е39 ТДС
Интересното е, че аз имам същата кола като колегата, но моите симптоми беха гаснене в движение когато съм с под 15 литра, и мехурчета в маркуча след горивния филтър. но не съм имал проблеми когато съм с над 20 литра, никога не ми е гаснела. Не съм имал и проблеми с паленето. Колегата над мене е прав- дори и да ти бръмчи помпата, не е гаранция, че работи коректно. Най добрия тест е - откачаш маркуча преди горивния (за да тестваш пътя до там , или след него - за да тестваш запушен горивен филтър) и като дадеш на контакт, трябва да ти пуска плътна струйка. тва също е важно да се гледа, че ако има въздух, пак ще имаш проблеми. Нова помпа е 180 лв, марката е VDO.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем Е39 ТДС
Колеги, помпата в резервоара се включва когати количеството нафта е под 15 литра. Включва се преди палене, вдига налягането в горивната магистрала и спира. След палене не съм проверявал дали работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем Е39 ТДС
Преди да смениш каквото и да е пробвай да сипеш още 20на литра,че има вероятност да не прехвърля от лявата в дясната половина горивото
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем Е39 ТДС
Да приемем, че имаме около 20-25л. нафта и помпата ни в резервоара не работи. Караме си и на поредния ляв завой колата гасне - що е то? Пак помпата - освен да подкачва горивото помпата го и разделя между двете отделения на резервоара (затова е и поплавъка в лявото отделение). Има и естествен приливник между двете отделения, но той е на ниво около 15 литра, затова тогава и гасне колата, но никой не съобразява завойте когато горивото се лашка и се прилива от единия в другия според посоката на завоя
А кой изравнява горивото в двете отделения
На тебе ГНП-то ти дърпа от лявото отделение, а помапата в рез. ти е от дясно, как горивото отива от другата страна 

stony1 написа:Колеги, помпата в резервоара се включва когати количеството нафта е под 15 литра. Включва се преди палене, вдига налягането в горивната магистрала и спира. След палене не съм проверявал дали работи.
А кой изравнява горивото в двете отделения


The Ultimate Driving Machine
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем Е39 ТДС
Принципно е така, но има още един елемент от ляво за прехвърляне на горивото.
Re: Проблем Е39 ТДС
Оказа се ,че помпата в резервоара си работи нормално, цедката беше леко разкачена.Закачих цедката и видях че до помпата в самия резервоар има два маркуча един по-дебел и един по-тънък, като тънкия има "Г"образен накрайник и влиза в отвор до нагнетателя на помппата.Дебелия маркуч е със свободен край и предполагам е преливника от другия резервоар.Разкачих тънкия маркуч и след дълго продухване от резервоара към филтъра и обратно,свързах помпата и нафта до филтъра дойде.Закачих филтъра, пак контакт да протече и след него.Пробах да запаля и след малко по-дълго въртене колата запали.Изфорсирах-никакви проблеми.Нов опит и запали от раз.Направих едно кръгче из квартала-всичко е наред.За финал според мене заради не добре сложената цедка помпата е засмукала някой боклук който пък е запушил маркуча,друго обяснение нямам 

We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем Е39 ТДС-решен
мен по ме съмнява да ти е разбита вече помпата или износени четките й и да затъква/не се върти ротора.... очаквай неочакваното.... може да си останеш някъде на пътя
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Проблем Е39 ТДС-решен
Помпата я пробвах като нанизах един маркуч на нагнетателната страна и наблюдавах дебита и към едно шише.Вървеше на плътна струя без прекъсване
We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем Е39 ТДС-решен
тя ще работи, ще вади някакъв дебит, но като се раздруса и ротора и затяга и спира или четките не правят хубав контакт вече.... за това и при комонрейла ги блъскаме отдолу с юмрук като затъкнат.... просто това е моето предположение за помпата ти.... сменана ли е скоро или изобщо не е пипано там...?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем Е39 ТДС-решен
LUCIFER'S написа:тя ще работи, ще вади някакъв дебит, но като се раздруса и ротора и затяга и спира или четките не правят хубав контакт вече.... за това и при комонрейла ги блъскаме отдолу с юмрук като затъкнат.... просто това е моето предположение за помпата ти.... сменана ли е скоро или изобщо не е пипано там...?


The Ultimate Driving Machine
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани