е39 525д 2001 проблем при паленето?!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от nightdriver » 24 Дек 2010, 22:01

...до колегата xerial :

без да ти трябват диагностики , следващия път като откаже да пали топла /не напълно изстинала/ , демонтирай датчика /на гърбичния вал/ и опитай да го охладиш на въздуха например и го сложи отново и пробвай ! Запалиш ли , знаеш какво ти остава да направиш !

личен опит !

Весели празници на всички :bchug:
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Ilko Ivanov » 24 Дек 2010, 22:06

xerial написа:
Аз имам същия проблем с тази разлика, че вече и не пали трудно ами трябва да изчакам да изтине напълно .... чертата след синъото ли е няма палене...

Имам и грешка на ИМПА :

7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal

А това е другата грешка която имам:

Error frequency : 25
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C

Обаждах се в НН сервиз исках да я закарам да я погледнат и оправят ама сега по празниците ме отрязаха... Притесняваме да не са и дюзи ... но пак лятото смених 1 с чисто нова а другите бяха почистени и смених и пръстенчеата... Знам ли вече!


Ти не си за дюзи ;)
Ти си за нов датчик разпределителен вал. Залагам си главата,защото моята правеше същите номера и даваше точно такава грешка. Само дето аз се подведох и смених датчик колянов вал :banghead: И на следващия ден като ми го направи пак същия номер смених и датчика на разпределителния вал и от тогава вече 3 месеца нямам ядове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от xerial » 24 Дек 2010, 22:30

Ами дано да си прав че хич не искам дюзите да са причината :)
ще го купя датчика и сте видим... Иначе от НН по тел ме диагностицираха че са дюзи :) и се чудя дали в такъв случай да ходя там
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от LUCIFER'S » 25 Дек 2010, 9:59

xerial написа:Ами дано да си прав че хич не искам дюзите да са причината :)
ще го купя датчика и сте видим... Иначе от НН по тел ме диагностицираха че са дюзи :) и се чудя дали в такъв случай да ходя там


Казвам го за всички, ама за всички .... дюзи не сменяйте просто ей така... само след тест със колбите !!!!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от vladypetrov » 25 Дек 2010, 12:51

Здравейте колеги, ами значи проблема го прави рядко не секи път когато е загряла колата. Качвах я на диагностика и едната дюза показа не добри показатели, обаче сипах 2 добавки за комон реал и я по карах известно време и показателите спаднага с 1.5 до 2 еденици. Нямам представа от какво може да го прави значи колега по горе пита какво ще рече бавно пали, ами въра с ключа мъчи се се едно акумолатора е слаб, но съм сигурен че не е от него. Как мога да разбера за веригата да ли е от нея или нещо конкретно ме насочете за да го сменя и да нямам проблеми.

И какъв е този тест със колбите ???

П.П И още нещо колеги значи показва ми една грешка но не мога да разбера какво пише понеже имам проблем с лентовия кабел, но гресшката завършва на "фуллел" менюто е на немски значи първата дума е дългичка но не я прочитам. Да ли ми я показва когато имам малко навта в резервоара или е нещо с помпата ?

8) Честита коледа на всички 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Nikolay86 » 25 Дек 2010, 14:02

vladypetrov написа:И какъв е този тест със колбите ???


Закачат се едни колбички на дюзите и се гледа коя изпуска(пикае) :mhihi: И съответно ако има такава която не е в нормите..тя е за подмяна-те такъв е тоя тест :yes:

Весела Коледа! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от xerial » 27 Дек 2010, 13:53

Закарах тази сутрин колата в Дару ( за работа ми казаха 27лв :D ) сменили са датчика на разпределителният вал и по-късно ще ходя да я взема.

дано вс да е точно и да се приключи с тоя досаден момент да чакаш да ти изстине барачката :mhihi:

Тотал 215лв + някви стотинки и надявам се равносметката да е разрешен проблем!

поздрави на всички и весели празници! ;)
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от xerial » 02 Яну 2011, 21:00

xerial написа:Закарах тази сутрин колата в Дару ( за работа ми казаха 27лв :D ) сменили са датчика на разпределителният вал и по-късно ще ходя да я взема.

дано вс да е точно и да се приключи с тоя досаден момент да чакаш да ти изстине барачката :mhihi:

Тотал 215лв + някви стотинки и надявам се равносметката да е разрешен проблем!

поздрави на всички и весели празници! ;)



Проблема е разрешен! Изчках умишлено няколко дни :mhihi: но колата си пали независимо колко е загряла :oops:

Честита нова година ! Живи и здрави ! и благодаря за съветите :yes:
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.08.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от zavgat » 06 Яну 2011, 22:40

Живея в Испания!!моето БМВ Е 525 ТДС 97год.имах същия проблем с паленето!!на студен мотор колата палеше без проблем,като загрее и след 20-30 минути се опитам да я запаля,въртя по по 5-6 секунди докато запали!!отидох при един механик,и той ми каза че това е често срещан проблем при тези БМВ-та!!постави ми някакво реле и ми обясни,че това реле увеличава работата на подгревателните свещи при топъл мотор!!сега,вече нямам проблем при паленето,изчаквам малко повечко,въртя ключа и пали на четвърт!!става за 15 минути,струваше ми 60 евро,скъпичко но поне вече не ме боли глава!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от vladobate » 07 Яну 2011, 9:53

zavgat написа:Живея в Испания!!моето БМВ Е 525 ТДС 97год.имах същия проблем с паленето!!на студен мотор колата палеше без проблем,като загрее и след 20-30 минути се опитам да я запаля,въртя по по 5-6 секунди докато запали!!отидох при един механик,и той ми каза че това е често срещан проблем при тези БМВ-та!!постави ми някакво реле и ми обясни,че това реле увеличава работата на подгревателните свещи при топъл мотор!!сега,вече нямам проблем при паленето,изчаквам малко повечко,въртя ключа и пали на четвърт!!става за 15 минути,струваше ми 60 евро,скъпичко но поне вече не ме боли глава!!

Е колега то и с 1 левче става ( ключе и 2 метра кабел ) ама има и по-културен начин например. Тоя майстор вместо да те жулне 60 евра що не погледна колко е звъртяна помпата и мъничко предварение да и даде , за 2 минути работа и юече да минеш май с 6 евра :mhihi: . Е да пали ти чакмак и си доволен , жив и здрав , ама е пълна простотия ей така да шибне тва реле все едно е SEAT , ами то според него сигурно и ангренажи не трябва да се сменят давай релетата пък после кат се чупи колата "ми то БМВ кво искаш". Не се засягай , лично мнение . :yes:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook