бмв мид
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- E36-Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
- E36-Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
Re: бмв мид
Нещо не се получиха нещата. Оказа се , че CD-то си е с буксата с кръгли пинове и тази интервенция от кръгли към плоски остана ненужна. Справих се със свързването на буксата на MID-a и като го сложих той си заработи , само че с моя касетофон. Като сложих горната част (Bussines CD) въобще не иска нито да се включи , нито да свири. Само часовника се показва. Нещо допълнително ли трябва?
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: бмв мид
Не всички са взаимно заменяеми, попаднал си на несъвместимост на CD-то с управлението.
Потърси има тема на mad_presley, той имаше такива мремеждия.
Потърси има тема на mad_presley, той имаше такива мремеждия.
- E36-Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: бмв мид
Колега аз като слагах моя мид също не ми работеше радиото. Оказа се нещо супер елементарно- бушона отзад
Макар че изглеждаше здрав, като го махнах видях че е изгорял. Дано да е от това 



- E36-Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
Re: бмв мид
Не е от бушона, защото аз го изпробвах на колата на един мой приятел за да използвам буксата за МИД-а , но като го сложих дори с неговото радио отгоре не работеше, а само часовника се показва. Като си сложа неговия си работи. Незнам от какво е. Рових се тук , но нищо не открих.
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: бмв мид
E36-Power написа:не иска нито да се включи , нито да свири. Само часовника се показва. Нещо допълнително ли трябва?
И при мен е така колега,свързах буксата на мида към буксата на касетофона и като включих всичко се показа само часовника?
Намери ли някакво решение на проблема ?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: бмв мид
Нещо в свързването сте объркали тогава. Аз моя като го връзвах веднага си тръгна всичко като изключа това че ми беше изгорял бушона.

- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: бмв мид
Ето горе долу успях да снимам как е свързано..
Електричаря е удължил кабелите на буксата за мида за да може да стигнат до буксата..да няма някакъв проблем при кабелите,които е сложил при удължаването ?
Кой от всички кабели отговаря за радиото ?
Електричаря е удължил кабелите на буксата за мида за да може да стигнат до буксата..да няма някакъв проблем при кабелите,които е сложил при удължаването ?
Кой от всички кабели отговаря за радиото ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: бмв мид
Нямаш комуникация между МИД-а и Радиото, а тя се осъществява по I-Bus.
Гледам си писал, че колата е 2002-ра година, от там оригиналното ти радио е с плоски пинове, а новото сигурно е с кръглите?
Сигурно ползваш готов преход за БМВ радио, от плоски към кръгли пинове, ако е така, на тях няма достатъчно кабели и от там ти се губи комуникацията по I-Bus на радиото.
МИД–а е вързан към оригиналната инсталация и комуникира по шината, ама радиото не е вързано към шината и не получава командите, затова и не тръгва.
Гледам си писал, че колата е 2002-ра година, от там оригиналното ти радио е с плоски пинове, а новото сигурно е с кръглите?
Сигурно ползваш готов преход за БМВ радио, от плоски към кръгли пинове, ако е така, на тях няма достатъчно кабели и от там ти се губи комуникацията по I-Bus на радиото.
МИД–а е вързан към оригиналната инсталация и комуникира по шината, ама радиото не е вързано към шината и не получава командите, затова и не тръгва.
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: бмв мид
Не ползвам си буксата с плоските пинове и свързах буксата на мида директно към кабелите на буксата за касетофона..
Значи нещо не сме свързали i-bus кабела както трябва ли ?
Да оригиналното радио е с плоски пинове,но и това е с плоски пинове,свързахме кабелите на буксата на мида към кабелите на буксата на касетофона.
Свързахме така:
Но електричаря удължи кабелите на буксата за мида,че бяха къси,ако това има значение.
Ето така изглежда i-bus кабела нали ?
Значи нещо не сме свързали i-bus кабела както трябва ли ?
Да оригиналното радио е с плоски пинове,но и това е с плоски пинове,свързахме кабелите на буксата на мида към кабелите на буксата на касетофона.
Свързахме така:
Pin 1 - Маса кафяв
pin 2 - постоянен + червено/зелен
pin 3 - + при габарит сив/червен
pin 4 - i-bus бял/сив/жълт
pin 8 - Аксесоарен + лилаво/бял
Но електричаря удължи кабелите на буксата за мида,че бяха къси,ако това има значение.
Ето така изглежда i-bus кабела нали ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mohametcho
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31.01.2014
- Пол: Мъж
Re: бмв мид
Привет и от мен . Нов съм в форума от скоро имам и аз същия автомобил , както гледам по моите стъпки сте вървели доста преди мен . Разрових търсачката но никъде не намерих бг сайт от който да си закупя тези преходници . Ще ви бъда благодарен ако дадете действащ линк да се избавя от проблемите . Благодаря
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: бмв мид
Колеги и аз имам същия проблем.Колата ми е 2001г фейслифт с плоски пинове,обаче радиото започна да ми прави проблеми и реших да си взема МИД,за да имам нещо малко по-модерно.Мида го взех комплект с касетофона,обаче касетофона е с кръгли пинове.
Имам една е39ка за части,нейната букса е с кръгли пинове и пасва на касетофона,обаче не съм сигурен че мога да свържа всички кабели и да тръгне безпроблемно всичко.
Мога да отрежа букса с кръгли пинове и да си я направя паралелно на моята оригинална с плоски пинове.Захранването и каналите на тонколоните ще ги оправя със сигурност,това не ме притеснява,обаче гледам че буксата на СД ченджъра при плоски и кръгли пинове е различен и не знам как да го направя,за да тръгне със сигурност.
Дайте идея или схема на кабелите кой къде се връзва,а аз ще направя тема със снимки да стане по-пригледно.
Дано някой е правил тази интервенция и да помогне.
Сега се поразтърсих из сайтовете и нека споделя какво открих.Има преходници с които без проблем може да се свържат двата касетофона,също така и различните видове букси за антените.Споделете как може да се свържат кабелите на ченджъра и да работи и той.
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4+BMW+5
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4+BMW+1
Само още не мога да преценя със точност кой е преходника за антената,ако някой може да го познае нека каже,преходниците за антена са на страница 18-19-20,ако не аз утре ще сваля и ще погледна.
Сега гледах,прилича ми най-много на преходника в линка по-долу,но не съм убеден че този зеления ще пасне на фейсова кола,изглежда ми маалко по-различен http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+4+CAR107
Кажете какво да правя с ченджъра искам и той да работи
Имам една е39ка за части,нейната букса е с кръгли пинове и пасва на касетофона,обаче не съм сигурен че мога да свържа всички кабели и да тръгне безпроблемно всичко.
Мога да отрежа букса с кръгли пинове и да си я направя паралелно на моята оригинална с плоски пинове.Захранването и каналите на тонколоните ще ги оправя със сигурност,това не ме притеснява,обаче гледам че буксата на СД ченджъра при плоски и кръгли пинове е различен и не знам как да го направя,за да тръгне със сигурност.
Дайте идея или схема на кабелите кой къде се връзва,а аз ще направя тема със снимки да стане по-пригледно.
Дано някой е правил тази интервенция и да помогне.
Сега се поразтърсих из сайтовете и нека споделя какво открих.Има преходници с които без проблем може да се свържат двата касетофона,също така и различните видове букси за антените.Споделете как може да се свържат кабелите на ченджъра и да работи и той.
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4+BMW+5
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4+BMW+1
Само още не мога да преценя със точност кой е преходника за антената,ако някой може да го познае нека каже,преходниците за антена са на страница 18-19-20,ако не аз утре ще сваля и ще погледна.
Сега гледах,прилича ми най-много на преходника в линка по-долу,но не съм убеден че този зеления ще пасне на фейсова кола,изглежда ми маалко по-различен http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+4+CAR107
Кажете какво да правя с ченджъра искам и той да работи

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани