Относно BMW 540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Относно BMW 540i
Аз вече няма да се учудя,ако някой "побългари" и Ламборгини да му сложи газова уредба





- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Относно BMW 540i
jordan1981 написа:Здравеите , искам да ви попитам ? относно V8 двигателя , със какъв бензин се кара по принцип А95 или А98 , и ако се сложи , газова уредба задължително ли трябва да е инжекцион ? Благодаря ви предварително.
Колега, на капачката пише 91-98 безоловен. А за М62 мотора газова уредба не съществува.
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: Относно BMW 540i
tngeorgiev написа:jordan1981 написа:Здравеите , искам да ви попитам ? относно V8 двигателя , със какъв бензин се кара по принцип А95 или А98 , и ако се сложи , газова уредба задължително ли трябва да е инжекцион ? Благодаря ви предварително.
Колега, на капачката пише 91-98 безоловен. А за М62 мотора газова уредба не съществува.
И как разбра, че не съществува газова уредба за тоз мотор

- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Относно BMW 540i
savo_ написа:tngeorgiev написа:jordan1981 написа:Здравеите , искам да ви попитам ? относно V8 двигателя , със какъв бензин се кара по принцип А95 или А98 , и ако се сложи , газова уредба задължително ли трябва да е инжекцион ? Благодаря ви предварително.
Колега, на капачката пише 91-98 безоловен. А за М62 мотора газова уредба не съществува.
И как разбра, че не съществува газова уредба за тоз мотор
С много зор верно може да сране от 540 на 516

E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Относно BMW 540i
tngeorgiev написа: А за М62 мотора газова уредба не съществува.
Абсолютно си съществува.

Не виждам никакъв проблем да се сложи газ на V8, след като хората слагат и на V10 (Mpower) -->ЕТО ПРИМЕР
Нищо срамно не виждам човека да си сложа една хубава газова уредба и да си кара мощна кола и да се радва на евтино гориво.
Като кажете V8, като че ли някаква извънземна технология, а хората са го измислили преди 100г.
Re: Относно BMW 540i
Да бе, като да отидеш на скъп ресторант, да се настаниш тежко,да си извадиш филията с маслото и после да се надуваш че си вечерял еди къде си 

- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Re: Относно BMW 540i
Аз имам 540-ка и ще помоля всички който карат "520-ки" да не приказват глупости като не са карали такава кола и я смятат за саломет или нещо такова и като чуят за такъв мотор онемятав, нека да не давате съвети това е просто една кола. В крайна сметка това е кола за от 10000 до 30000-тина хиляди лева зависи от годината ама мотора си е мотор. Колата не струва 150000 лева че да не и слагаш газово. В някой случай тези който не слагат гас стават глупаци защото за 2-3 години дават толкова пари за бензин колкото им е струва колата е това е простотия и после ги е яд че са щели да карат двойно повече за тези пари. Човека иска съвет, а не врели не кипели.
Газовото трябва да е задължително газов инжекцион породи много причини, най-важното пластмасовите колектори. Споревд мен най-добрият вариант е на БРЦ. Струва доста около 3000лева но в зависимос от карането ще го избиеш за 1-2две и после дето се вика си на пречалба
.
Относто глупоста че тая кола трябва да се кара само на червени обороти, ще ви кажа първо да карате такава кола и после да говорите глупости. Като нареди първа и втора и вече трябва да спираш такаче няма как да стане!!!!!!! в градси условия. За бензина, тая кола се кара само със 95 нищо друго, сложиш ли 100 и я покаряй 100-200км извънграда на пълна ръчка и после ще имаш нови въпроси но този път за ремонти. Имам познати с 730ia и 740ia и на двамата им се стопиха така да се каже моторите от тея висооктанните.Само на голфовете им пишат (преповъчително 98. на тая омрялата талига да ги еба!!) В най-добрия варият може да припушва и да не работи спокойно на място, докато не и сложиш пак 95. Причината е че тея бензини прявят по голяма температура и спецялно 30, 35, 40 моторите нещо не го понасят. Тъй че си карай 95 колата си върви достърчо ако искаш повече земай М-ка не чакай да литне от един бензин камули български!! Аз лично щях да слагам гас но следкато я засякох на 15-16л в града и 10л извън града със около 140 се отказах.
Искам да призова вчички да отговарят по темите ако могат, а не да започват някакви спорове и дискусий в темите на хората който нямат нищо общо с въпроса на човека. В случая той пита с кавъв безин да я кара и дали е задължително да слага газови инжекцион. Едва ли му трябват съвети как да си кара колата или някакви други глупости. Тези неща са тенденциозни във всички теми и изобщо не са от полза на никого, отсвен на хората който си стоят и от нямане какво да напишат истърсват някоя тъпотия която няма нищо общо с темата, замо задръстват форумите.
Поздрави на всички сериозни колеги!
Газовото трябва да е задължително газов инжекцион породи много причини, най-важното пластмасовите колектори. Споревд мен най-добрият вариант е на БРЦ. Струва доста около 3000лева но в зависимос от карането ще го избиеш за 1-2две и после дето се вика си на пречалба

Относто глупоста че тая кола трябва да се кара само на червени обороти, ще ви кажа първо да карате такава кола и после да говорите глупости. Като нареди първа и втора и вече трябва да спираш такаче няма как да стане!!!!!!! в градси условия. За бензина, тая кола се кара само със 95 нищо друго, сложиш ли 100 и я покаряй 100-200км извънграда на пълна ръчка и после ще имаш нови въпроси но този път за ремонти. Имам познати с 730ia и 740ia и на двамата им се стопиха така да се каже моторите от тея висооктанните.Само на голфовете им пишат (преповъчително 98. на тая омрялата талига да ги еба!!) В най-добрия варият може да припушва и да не работи спокойно на място, докато не и сложиш пак 95. Причината е че тея бензини прявят по голяма температура и спецялно 30, 35, 40 моторите нещо не го понасят. Тъй че си карай 95 колата си върви достърчо ако искаш повече земай М-ка не чакай да литне от един бензин камули български!! Аз лично щях да слагам гас но следкато я засякох на 15-16л в града и 10л извън града със около 140 се отказах.
Искам да призова вчички да отговарят по темите ако могат, а не да започват някакви спорове и дискусий в темите на хората който нямат нищо общо с въпроса на човека. В случая той пита с кавъв безин да я кара и дали е задължително да слага газови инжекцион. Едва ли му трябват съвети как да си кара колата или някакви други глупости. Тези неща са тенденциозни във всички теми и изобщо не са от полза на никого, отсвен на хората който си стоят и от нямане какво да напишат истърсват някоя тъпотия която няма нищо общо с темата, замо задръстват форумите.
Поздрави на всички сериозни колеги!
- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Re: Относно BMW 540i
xristo написа:Да бе, като да отидеш на скъп ресторант, да се настаниш тежко,да си извадиш филията с маслото и после да се надуваш че си вечерял еди къде си
Пак казвам е39 540 едва ли е скъп ресторант на фона на новата 7-ца за 200 хиляди. Тая кола си е 15 модел бе хора я стъпете на земята и не бъдете шматки!!!!!!!!!!!!

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Относно BMW 540i

Браво, колега 7 power!

С риск да обидя някой, бих добавил - да не превръщаме българския форум на любители на марката във форум за избиване на комплекси и на коне с капаци, в който нападаме и се присмиваме на всеки който мисли различно или рационално.
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Re: Относно BMW 540i
Ето един пич в Англия се е борил с газовата за 540 - първо му я слагат някакви нещастници и колата е мн зле. Със снимки е описано подробно.
http://www.lpginfo.co.uk/golpg.html
После ги осъжда, взима си парите и отива при други където вече сумати километри няма ядове.
http://www.lpginfo.co.uk/atech2.html
Този мотор не е кой знае какво чудо, да не говорим че инжекционът е добре измислен и няма кой знае колко загатки. Алфа 16в туинспарк е доста по-сложна.
http://www.lpginfo.co.uk/golpg.html
После ги осъжда, взима си парите и отива при други където вече сумати километри няма ядове.
http://www.lpginfo.co.uk/atech2.html
Този мотор не е кой знае какво чудо, да не говорим че инжекционът е добре измислен и няма кой знае колко загатки. Алфа 16в туинспарк е доста по-сложна.
Re: Относно BMW 540i
badsharki написа::OT:
Браво, колега 7 power!![]()
С риск да обидя някой, бих добавил - да не превръщаме българския форум на любители на марката във форум за избиване на комплекси и на коне с капаци, в който нападаме и се присмиваме на всеки който мисли различно или рационално.
Някак си не ми се връзва 540 и рационално мислене. 525 ТДС или 525Д ми звучи много по-рационално

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Относно BMW 540i
7 power написа:Причината е че тея бензини прявят по голяма температура
...защото?
Не е по темата, но ми е интересно.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Re: Относно BMW 540i
Feanor написа:7 power написа:Причината е че тея бензини прявят по голяма температура
...защото?
Не е по темата, но ми е интересно.
Това ми е последният пост извън темата просто ще отговоря и да се свършва.
Напиши в Google и ще си намерих достатъчно информация за восоко октанните бензини. Но все пак ако всеки се замисли малко ще стигне до извода, че високо октанните бензини създават повече енергия, когато има повече енергия се отделя и повече топлина. Не знам каква е причината тези двигатели да не им пасва този бензин но аз лично съм се обедил нагледно и от много хора са ме съветвали така,а дори и в сервиза на БМВ във Варна.
Само искам да добавя за колегата с рационалноото мислене. Аз лично не мога да разбера кое е рационалното да караш дизел и да ти гори 11-13 в града това се отнася за 525д и 530д и това ако е икономия по добре да камам 525 бензин. Като се презакат подгревните свещи или турбото и ще се вадят големите пари за ремонт на печката. Разбирам да се кара някой малолитражен дизел който да гори 6л. в града да, но с това горене като на бензинови коли не мерси! Имам познат с е38 740д годи 15л. в града, бах я в кадната печка. Аз лично мразя дизел и предпочитам да карам 316 от колкото най-големия от ново поколение дизел. Искрено искам да се замислят всички каращи дизели кое им е икономичното, на по големите двигатели. Тея работи с дизела и икономията са ни останли на наз българия от деведесетте години когато имеше само лади който горяха 13 бензин и отгоре и като се появиха голф 2 с 1.6д и гореше 6-7л. хората откачиха по дизелите. В последните гобини се радвам че много хора разбраха че дизела си бълен боклук какъвто и да е и постепенно започнаха да си кара бензини. Спороред мен всеки може спокойно да си каже че дизела се троши много повече от безнина (то на бензина какво ли му се чуби де ама) прото са останали заблуди от преди години у хората. Искрено се надява когато свеки идин реши да си сменя колат и да се замисли малко и ще разбре истината. Поздрави на всички!!
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Относно BMW 540i
7 power написа:Feanor написа:7 power написа:Причината е че тея бензини прявят по голяма температура
...защото?
Не е по темата, но ми е интересно.
Това ми е последният пост извън темата просто ще отговоря и да се свършва.
Напиши в Google и ще си намерих достатъчно информация за восоко октанните бензини. Но все пак ако всеки се замисли малко ще стигне до извода, че високо октанните бензини създават повече енергия, когато има повече енергия се отделя и повече топлина. Не знам каква е причината тези двигатели да не им пасва този бензин но аз лично съм се обедил нагледно и от много хора са ме съветвали така,а дори и в сервиза на БМВ във Варна.
Само искам да добавя за колегата с рационалноото мислене. Аз лично не мога да разбера кое е рационалното да караш дизел и да ти гори 11-13 в града това се отнася за 525д и 530д и това ако е икономия по добре да камам 525 бензин. Като се презакат подгревните свещи или турбото и ще се вадят големите пари за ремонт на печката. Разбирам да се кара някой малолитражен дизел който да гори 6л. в града да, но с това горене като на бензинови коли не мерси! Имам познат с е38 740д годи 15л. в града, бах я в кадната печка. Аз лично мразя дизел и предпочитам да карам 316 от колкото най-големия от ново поколение дизел. Искрено искам да се замислят всички каращи дизели кое им е икономичното, на по големите двигатели. Тея работи с дизела и икономията са ни останли на наз българия от деведесетте години когато имеше само лади който горяха 13 бензин и отгоре и като се появиха голф 2 с 1.6д и гореше 6-7л. хората откачиха по дизелите. В последните гобини се радвам че много хора разбраха че дизела си бълен боклук какъвто и да е и постепенно започнаха да си кара бензини. Спороред мен всеки може спокойно да си каже че дизела се троши много повече от безнина (то на бензина какво ли му се чуби де ама) прото са останали заблуди от преди години у хората. Искрено се надява когато свеки идин реши да си сменя колат и да се замисли малко и ще разбре истината. Поздрави на всички!!
Мноого много точно изказване колега, и според мен дизел и икономия вече не са много много съвместими понятия, да съвместими са за 1.6 чист дизел, той е икономичен, ама като се има в предвид че един 3.0д 218кс. ми гори 12-13 градско ( така съм чувал от колеги) а един бензинов 2.5 с същата мощтност лапа 15 аджаба къде е икономията ??? За 2 литра по малко на 100 километра т.е 4лв не си заслужава според мен. Знам сега някой ще каже " Да ама са 4лв на 100км а на 100 000 ???" Аз пък ще кажа Да ама една турбина колко пари е, а дюзи ???
Не искам да обиждам колегите с дизелите, и аз ги харесвам, големият въртящ момент ми харесва, но според мен това че ше спестиш някви си левове от 2-3 литра по малък разход от еквивалетнет бензинов мотор и после ги налееш за ново турбо или дюзи отделно нерви по сервизи и тем подобни разправий... незнам това си е мое лично мнение и пак казвам, не искам да убиждам никой

Мале, мале чак сега видях къде съм се отплеснал в съвсем друга насока, тя темата за 540-ки аз за дизели бръщолевим


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Относно BMW 540i
7 power е много прав за 540i, аз също много пъти съм го казвал на 520 мечтателите, но за дизелова ръчка нещата не стоят така. Дизеловия автоматик харчи с 3-5 литра повече градско спрямо такава с ръчна скоростна кутия 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани